Deal.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stoot op je kaak tijdens de meet jaa !!!!!1111!11
ik hoor bij NGquote:Op woensdag 12 november 2008 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stoot op je kaak tijdens de meet jaa !!!!!1111!11
Zodra ze met BT geneukz0rt hebbenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En gaande weg worden ze hetero?
Pizzabroodje.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was wel oke hoor
Boh saucijzenbroodjes
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:18 schreef gers het volgende:
skaff-a mag niet op de meet komen als hij niet eens weet hoe hij een nieuw topic moet maken
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:18 schreef gers het volgende:
skaff-a mag niet op de meet komen als hij niet eens weet hoe hij een nieuw topic moet maken omdat ik van hem hou
Daar ben ik voorquote:Op woensdag 12 november 2008 14:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja, jij kan er ook niks aan doen dat je zo'n faalhaas bent die gelijk de FA's erbij moet halen
Dat hoef ik niet te weten ...quote:Op woensdag 12 november 2008 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zodra ze met BT geneukz0rt hebbenMaar ik niet, ik heb samen met Allure gefapz0rt
via draadloos is hie retelangzaam, maar als ik via 'draad' ga retesnel.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fok of internet van school is traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Je doet je best maar kneusjequote:Op woensdag 12 november 2008 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar ben ik voorOverigens moet je je eens achter de oren krabben waarom je een van de weinige bent die dit overkomen is.
Pas maar op dat ik je er weer niet bij lap dan. Zag net bij je notes dat de volgende ban 2 maanden is.
Doe nou maar lief voor me, dan ben ik dat ook voor jou.
XxX
p.s. ook groetjes.
Maar alle vrouwelijke newbies zijn lesbisch totdat ze met mij geneukz0rt hebben. Dus wanneer heb je tijd voor je ontlesbischering?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te weten ...
Je hebt hier op school ook draadloos internet, alleen als je op sommige plekken bent, is het bereik niet voldoende... beetje jammer wel...quote:Op woensdag 12 november 2008 14:21 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
via draadloos is hie retelangzaam, maar als ik via 'draad' ga retesnel.
downloaden met 8mb per seconde (A) heilig
quote:
Buiten de SC wel dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
* Jordeeeh kan zich niet gedragen in de SC
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:22 schreef Skaff-a het volgende:
mijn lesje is voorbij ik ga eten__:D![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar alle vrouwelijke newbies zijn lesbisch totdat ze met mij geneukz0rt hebben. Dus wanneer heb je tijd voor je ontlesbischering?
nooit want ik ben een newbie en snap geen kanker van dat kutplaatjequote:Op woensdag 12 november 2008 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is het moment waarop je moet lachen...
Oh ze beseffen dat bij mannen alimentatie valt te halen bij een mogelijke echtscheiding?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar alle vrouwelijke newbies zijn lesbisch totdat ze met mij geneukz0rt hebben. Dus wanneer heb je tijd voor je ontlesbischering?
Dan wil ik ook komen.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:22 schreef Florian_ het volgende:
Gaat die meet eigenlijk nog door?![]()
Zullen we er een HIV party van maken?![]()
Ik ben enkel lief tegen lieve mensenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tot nu toe ben je vanaf je ban opvallend poeslief. Dus niks te klagen nee.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
nooit want ik ben een newbie en snap geen kanker van dat kutplaatje
Je weet zellufquote:Op woensdag 12 november 2008 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Oh dat verklaard een hoop, ofzo...
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh ze beseffen dat bij mannen alimentatie valt te halen bij een mogelijke echtscheiding?
Ik vind m ook niet grappig hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
ja, maar het is grappig... je hoeft het ook niet te snappen ofzo...
Ik vind het wel grappig... maar ik heb dan ook een soort van afwijkende humor ofzoquote:Op woensdag 12 november 2008 14:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik vind m ook niet grappig hoor
Ik ook, maar k snap m eigenlijk niet echtquote:Op woensdag 12 november 2008 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig... maar ik heb dan ook een soort van afwijkende humor ofzo
Mijn R.E.S.P.E.C.T. voor jou, wat doe je?quote:
Hihiquote:Op woensdag 12 november 2008 14:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn R.E.S.P.E.C.T. voor jou, wat doe je?
Ja, eigenlijk dat boem ho is, maar dat dat eigenlijk al te laat is.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ook, maar k snap m eigenlijk niet echt
Ah zoquote:Op woensdag 12 november 2008 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk dat boem ho is, maar dat dat eigenlijk al te laat is.
En nu zie je het resultaat als je niet stopt terwijl je botst..
Eh
Ik snap hem wel heur!quote:Op woensdag 12 november 2008 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk dat boem ho is, maar dat dat eigenlijk al te laat is.
En nu zie je het resultaat als je niet stopt terwijl je botst..
Eh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |