H''wijk is half uur fietsen manquote:Op woensdag 12 november 2008 14:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
* Skaff-a moet minimaal een uur reizen voor baap
Een uur?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
* Skaff-a moet minimaal een uur reizen voor baap
Dat zou k eigenlijk niet weten, volgens mij werkte hij wel gewoonquote:
en gefaildquote:Op woensdag 12 november 2008 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mn toets al gemaakt
Tja, jij kan er ook niks aan doen dat je zo'n faalhaas bent die gelijk de FA's erbij moet halenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boh jah. Ik moest stiekem ook wel een beetje lachen om Jordeeeh inderdaad. Bijna net zo hard als in Oktober toen. Heel Oktober eigenlijk wel.
JE MOET TOCH OOK WEER TERUG KANKERKACHEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
H''wijk is half uur fietsen man
Puttenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een uur?
In welk gehucht woon je dan wel niet?
En ohja, de maanden is gewoon zonder hoofdletters hoor.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja, jij kan er ook niks aan doen dat je zo'n faalhaas bent die gelijk de FA's erbij moet halen
Maar dan heb je je wiet allang hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 14:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
JE MOET TOCH OOK WEER TERUG KANKERKACHEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kweenie, moet minimaal een 4,5 halen...quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat zou k eigenlijk niet weten, volgens mij werkte hij wel gewoonMaar in de pauze zat hij thuis.
En gaande weg worden ze hetero?quote:
Daar ben ik een keer met de trein langs gereden.quote:
drive-inn shop en ik ga niet in de regen draaien en rokenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar dan heb je je wiet allang hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |