wat zei ik nu weer verkeerd?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aha. Het is me nu al een stuk duidelijker ja.
Dat was een sarcastische manier van vertellen dat ik nu nog niet weet wat voor functie-omschrijving het hier betreft.quote:
Oh. Ik dacht nog, zal ik het voor de zekerheid voluit typen?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
PA. Een betekenis die ik vaker tegenkom dan Personal Assistant.
Bij twijfel, moet je het altijd doen. Zeker hier op Fok!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht nog, zal ik het voor de zekerheid voluit typen?
Daar kan ik straks mooi tijdens de lunch over nadenken.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was een sarcastische manier van vertellen dat ik nu nog niet weet wat voor functie-omschrijving het hier betreft.
Oja.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:47 schreef Belsezar het volgende:
Niet eens een TT met muze of toyboy erin.
Misschien moet je dan eens het pand uit?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik word agressief van het brandalarm hier dat al ruim tien minuten aan staat.
Bij twijfel doen. Die zal ik in mijn zwarte boekje erbij zetten.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij twijfel, moet je het altijd doen. Zeker hier op Fok!
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik word agressief van het brandalarm hier dat al ruim tien minuten aan staat.
De wereld op zijn kopquote:
Nee, ze kwamen speciaal vertellen dat we moesten blijven zitten, het was alleen voor de C-vleugel.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens het pand uit?
Net zoiets als: Er is maar 1 manier om erachter te komen, en dat is het gewoon doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:49 schreef
dawg het volgende:
[..]
Bij twijfel doen. Die zal ik in mijn zwarte boekje erbij zetten.
Dat mag nietquote:Op woensdag 12 november 2008 11:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
*geeft een kalmerings pilletje en een doos watjes aan JB*
En anders mep je toch een collega in elkaar, lucht altijd op iemand de kelder uit schoppen!
Ik zat al te wachten tot de eerste vrouw dat zou doenquote:
Het was ook vast niet verrassend dat ik dat was he?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten tot de eerste vrouw dat zou doen
Waar?!?!?! Wil ik ook en 23 graden dan aub.quote:
Precies. Just do it! Live life to the max! Enzo.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net zoiets als: Er is maar 1 manier om erachter te komen, en dat is het gewoon doen.
Jij was wel een de vrouwen van wie ik het had verwacht jaquote:Op woensdag 12 november 2008 11:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was ook vast niet verrassend dat ik dat was he?
Nee.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was ook vast niet verrassend dat ik dat was he?
Jij bent volgens mij wel een goed voorbeeld van een muze, getuige je onderschrift. Je bent Smike's muze, al heb ik nog steeds geen idee wie die Smike nou is. Maar dat is ook niet van belang voor het voorbeeld.quote:
Je vergeet leven op het randje!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Precies. Just do it! Live life to the max! Enzo.
Welkom!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
Dus hier zitten alle singles? Tijd om ook mee te doen hier
Geslacht Manquote:Op woensdag 12 november 2008 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
Dus hier zitten alle singles? Tijd om ook mee te doen hier
Kutnewbie. Smike is god.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
Al heb ik nog steeds geen idee wie die Smike nou is.
Ik ben blij dat ik niet naar buiten hoefde.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:58 schreef Kreator het volgende:
Wij hadden hier laatst een alarm oefening. Helaas had de arts die het evacuatieplan in actie moest zetten geen zin en had het niemand verteld, was gaan lunchen, waardoor wij allemaal verkoold zouden zijn als het echt was.
Dat was tof.
Groetjes,
Krea.
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geslacht Man
Geboortedatum 18-03-1983
Relatie Ja
Beginnen met een leugen. Altijd goed.
Smike is van voor mijn tijdquote:
Ah, onder andere. Enzo.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, die valt onder 'enzo'. Among other things.
Wie blijft er ook zitten bij een brand.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:58 schreef Kreator het volgende:
Wij hadden hier laatst een alarm oefening. Helaas had de arts die het evacuatieplan in actie moest zetten geen zin en had het niemand verteld, was gaan lunchen, waardoor wij allemaal verkoold zouden zijn als het echt was.
Dat was tof.
Groetjes,
Krea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |