wat zei ik nu weer verkeerd?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aha. Het is me nu al een stuk duidelijker ja.
Dat was een sarcastische manier van vertellen dat ik nu nog niet weet wat voor functie-omschrijving het hier betreft.quote:
Oh. Ik dacht nog, zal ik het voor de zekerheid voluit typen?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
PA. Een betekenis die ik vaker tegenkom dan Personal Assistant.
Bij twijfel, moet je het altijd doen. Zeker hier op Fok!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht nog, zal ik het voor de zekerheid voluit typen?
Daar kan ik straks mooi tijdens de lunch over nadenken.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was een sarcastische manier van vertellen dat ik nu nog niet weet wat voor functie-omschrijving het hier betreft.
Oja.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:47 schreef Belsezar het volgende:
Niet eens een TT met muze of toyboy erin.
Misschien moet je dan eens het pand uit?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik word agressief van het brandalarm hier dat al ruim tien minuten aan staat.
Bij twijfel doen. Die zal ik in mijn zwarte boekje erbij zetten.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij twijfel, moet je het altijd doen. Zeker hier op Fok!
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik word agressief van het brandalarm hier dat al ruim tien minuten aan staat.
De wereld op zijn kopquote:
Nee, ze kwamen speciaal vertellen dat we moesten blijven zitten, het was alleen voor de C-vleugel.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens het pand uit?
Net zoiets als: Er is maar 1 manier om erachter te komen, en dat is het gewoon doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:49 schreef
dawg het volgende:
[..]
Bij twijfel doen. Die zal ik in mijn zwarte boekje erbij zetten.
Dat mag nietquote:Op woensdag 12 november 2008 11:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
*geeft een kalmerings pilletje en een doos watjes aan JB*
En anders mep je toch een collega in elkaar, lucht altijd op iemand de kelder uit schoppen!
Ik zat al te wachten tot de eerste vrouw dat zou doenquote:
Het was ook vast niet verrassend dat ik dat was he?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten tot de eerste vrouw dat zou doen
Waar?!?!?! Wil ik ook en 23 graden dan aub.quote:
Precies. Just do it! Live life to the max! Enzo.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net zoiets als: Er is maar 1 manier om erachter te komen, en dat is het gewoon doen.
Jij was wel een de vrouwen van wie ik het had verwacht jaquote:Op woensdag 12 november 2008 11:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was ook vast niet verrassend dat ik dat was he?
Nee.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was ook vast niet verrassend dat ik dat was he?
Jij bent volgens mij wel een goed voorbeeld van een muze, getuige je onderschrift. Je bent Smike's muze, al heb ik nog steeds geen idee wie die Smike nou is. Maar dat is ook niet van belang voor het voorbeeld.quote:
Je vergeet leven op het randje!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Precies. Just do it! Live life to the max! Enzo.
Welkom!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
Dus hier zitten alle singles? Tijd om ook mee te doen hier
Geslacht Manquote:Op woensdag 12 november 2008 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
Dus hier zitten alle singles? Tijd om ook mee te doen hier
Kutnewbie. Smike is god.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
Al heb ik nog steeds geen idee wie die Smike nou is.
Ik ben blij dat ik niet naar buiten hoefde.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:58 schreef Kreator het volgende:
Wij hadden hier laatst een alarm oefening. Helaas had de arts die het evacuatieplan in actie moest zetten geen zin en had het niemand verteld, was gaan lunchen, waardoor wij allemaal verkoold zouden zijn als het echt was.
Dat was tof.
Groetjes,
Krea.
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geslacht Man
Geboortedatum 18-03-1983
Relatie Ja
Beginnen met een leugen. Altijd goed.
Smike is van voor mijn tijdquote:
Ah, onder andere. Enzo.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, die valt onder 'enzo'. Among other things.
Wie blijft er ook zitten bij een brand.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:58 schreef Kreator het volgende:
Wij hadden hier laatst een alarm oefening. Helaas had de arts die het evacuatieplan in actie moest zetten geen zin en had het niemand verteld, was gaan lunchen, waardoor wij allemaal verkoold zouden zijn als het echt was.
Dat was tof.
Groetjes,
Krea.
Eigenlijk wel. Doe er wat aan!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
Nou ja zeg, is het een crime dat ik mijn fobo niet up to date hou
Blasfemie FTW. Smike bestaat dus geeneens heul niet.quote:
Bij geboortejaar 1983 (neem aan dat dat wel klopt) val je misschien nog onder toyboy en wordtquote:Op woensdag 12 november 2008 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
Nou ja zeg, is het een crime dat ik mijn fobo niet up to date hou
Ja, jeweetwel, die dagen die je kunt gebruiken als excuus om vooral een heeeeeel lang weekend vol lekker eten en drank te hebben.quote:
Hey! Ik ben ook van 1983 ja!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij geboortejaar 1983 (neem aan dat dat wel klopt) val je misschien nog onder toyboy en wordt
het je wel vergeven.
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Blasfemie FTW. Smike bestaat dus geeneens heul niet.
Toyboy, op mijn 25equote:Op woensdag 12 november 2008 12:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij geboortejaar 1983 (neem aan dat dat wel klopt) val je misschien nog onder toyboy en wordt
het je wel vergeven.
Ik heb jou aangeraakt, dus indirect heb ik Smike ook betast en die wetenschap doet mij van binnen warm worden.quote:
Oh dat. Met zo'n grote plant in de woonkamer en irritante liedjes op de radio? De dagen die ik altijd doorbreng achter de computer alwaar ik massa's mensen afslacht of doodrij?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, jeweetwel, die dagen die je kunt gebruiken als excuus om vooral een heeeeeel lang weekend vol lekker eten en drank te hebben.
Ook wel "kerst" genoemd.
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
het je wel vergeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het werd iig een feit toen je op 'invoeren' klikte. Voorlopig ben ik er niets wijzer van geworden, geheel in overeenstemming met de gemiddelde godsdienst dus je zal best gelijk hebben.quote:
Je hebt mij ook aangeraaktquote:Op woensdag 12 november 2008 12:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb jou aangeraakt, dus indirect heb ik Smike ook betast en die wetenschap doet mij van binnen warm worden.
Jup. Die ja.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Oh dat. Met zo'n grote plant in de woonkamer en irritante liedjes op de radio? De dagen die ik altijd doorbreng achter de computer alwaar ik massa's mensen afslacht of doodrij?
Die dagen?
Is dat zo? Ben ik een toychick?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent toch toychick? Mogen die twee niet samen?
Ik ook.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb met de Kerst lekker twee weken vrij
Als je het zo bekijkt heeft iedereen hier iedereen betast.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt mij ook aangeraakt
Dus dan heb ik nog indirekter ook smike betast!
En ik heb er nog nooit van gehoord!
O, en soep
Ik geloof niet dat ik met een container geklepperd had, of wel?quote:
Sorry, de waarheid is hardquote:Op woensdag 12 november 2008 12:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik met een container geklepperd had, of wel?
Zo'n steen optillen heeft een groot voordeel. Vraag maar aan Newton.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik met een container geklepperd had, of wel?
Een grote orgiequote:Op woensdag 12 november 2008 12:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt heeft iedereen hier iedereen betast.
Och, het relativeert als je weet wie het zegt.quote:
Toen ik dit las moest ik een beetje ejaculeren.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:13 schreef Kluts het volgende:
Als je het zo bekijkt heeft iedereen hier iedereen betast.
Een beetje? Kan dat?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Toen ik dit las moest ik een beetje ejaculeren.
Idd.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:17 schreef kwaakvaak het volgende:
fuck a duck....
Ik heb geen toychick, ben geen toyboy, heb geen muze, niemand aan geraakt, damn
Maar ik zit gelukkig wel in het zelfde schuitje als kluts, gewoon vervelend als altijd
Verzacht het een beetje bedoel jequote:Op woensdag 12 november 2008 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, het relativeert als je weet wie het zegt.
Ik heb dan ook een pc-spier ter grootte van een olifantenpoot. 't Zit voor geen meter, maar in deze gevallen komt het van pas.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:18 schreef Kluts het volgende:
Een beetje? Kan dat?
Zo ja, waarom doen jullie mannen dat dan niet altijd, dat geeft een stuk minder troep!
Eerderquote:Op woensdag 12 november 2008 12:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Toen ik dit las moest ik een beetje ejaculeren.
Jij had toch zo'n grote bek? Dat moet dus makkelijk passen!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:18 schreef Kluts het volgende:
Zo ja, waarom doen jullie mannen dat dan niet altijd, dat geeft een stuk minder troep!
Nee hoor. Ik ben namelijk gewoon een lekker wijf.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Verzacht het een beetje bedoel je
Desalniettemin is het nog steeds waar
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]Zeg lieverd die hoofdwond van jou he, die heb ik zo nog groter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij denkt in oplossingen.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n grote bek? Dat moet dus makkelijk passen!
Mits het mij gunstig uitkomt...quote:
Ohw. Ik zie de term "feest" nooit echt zo terug, eigenlijk.quote:
De feestdagen, je weet wel, de periode dat je zeker weet dat je neukertje niet zwanger is. Vrouwen noemen het ook wel ongesteldheid!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:24 schreef Elegy het volgende:
Ohw. Ik zie de term "feest" nooit echt zo terug, eigenlijk.
Of ligt dat aan mijn eigen zwartgalligheid?
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sedan, echt.Ga met autootjes spelen.
Onder beren versta ik hetzelfde als 'een Obama naar het Witte Huis brengen'. (die las ik vanochtend in een ander topic) Benieuwd wat jij dan onder afberen verstaat...quote:Op woensdag 12 november 2008 12:25 schreef MLI het volgende:
Geil topic weer mensen. Ik ga zo eens afberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |