wat zei ik nu weer verkeerd?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aha. Het is me nu al een stuk duidelijker ja.
Dat was een sarcastische manier van vertellen dat ik nu nog niet weet wat voor functie-omschrijving het hier betreft.quote:
Oh. Ik dacht nog, zal ik het voor de zekerheid voluit typen?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
PA. Een betekenis die ik vaker tegenkom dan Personal Assistant.
Bij twijfel, moet je het altijd doen. Zeker hier op Fok!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht nog, zal ik het voor de zekerheid voluit typen?
Daar kan ik straks mooi tijdens de lunch over nadenken.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was een sarcastische manier van vertellen dat ik nu nog niet weet wat voor functie-omschrijving het hier betreft.
Oja.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:47 schreef Belsezar het volgende:
Niet eens een TT met muze of toyboy erin.
Misschien moet je dan eens het pand uit?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik word agressief van het brandalarm hier dat al ruim tien minuten aan staat.
Bij twijfel doen. Die zal ik in mijn zwarte boekje erbij zetten.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij twijfel, moet je het altijd doen. Zeker hier op Fok!
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik word agressief van het brandalarm hier dat al ruim tien minuten aan staat.
De wereld op zijn kopquote:
Nee, ze kwamen speciaal vertellen dat we moesten blijven zitten, het was alleen voor de C-vleugel.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens het pand uit?
Net zoiets als: Er is maar 1 manier om erachter te komen, en dat is het gewoon doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:49 schreef
dawg het volgende:
[..]
Bij twijfel doen. Die zal ik in mijn zwarte boekje erbij zetten.
Dat mag nietquote:Op woensdag 12 november 2008 11:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
*geeft een kalmerings pilletje en een doos watjes aan JB*
En anders mep je toch een collega in elkaar, lucht altijd op iemand de kelder uit schoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |