idd hij weet meestal ook wel of er iets cools aan komtquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd hij weet meestal ook wel of er iets cools aan komt
of juist niet
bv de nieuwe knightrider zei ie al van dont bother it sucks only the chicks are nice
.....en hij had gelijk
quote:
You win some, You lose somequote:Op woensdag 12 november 2008 12:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd hij weet meestal ook wel of er iets cools aan komt
of juist niet
bv de nieuwe knightrider zei ie al van dont bother it sucks only the chicks are nice
.....en hij had gelijk
zal is vragen of er wat leuks aan komtquote:Op woensdag 12 november 2008 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en wat moeten we wel gaan kijken?
want ik zoek nog tips... kijk nu alleen the unit
- Generation Killquote:Op woensdag 12 november 2008 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en wat moeten we wel gaan kijken?
want ik zoek nog tips... kijk nu alleen the unit
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
- Generation Kill <-waar gaat het over
- The Chronicles of Sarah O'Connor <- iets met terminator?
dunno
family guy is echt te grappig , heb al alle seizoenen gezien , gisteren ook e5 gezien van seizoen 7 .. geweldigquote:Op woensdag 12 november 2008 12:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Family.Guy.S07 is ook altijd wel te doen
- Generation Killquote:
Family Guy is geniaalquote:Op woensdag 12 november 2008 12:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Family.Guy.S07 is ook altijd wel te doen
owke vette shizzelquote:Op woensdag 12 november 2008 12:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
- Generation Kill
Cynische 7-delige miniserie over de oorlog in irak.
- The Sarah O'Connor Chronicles
Over de moeder van John O'Connor
ik kijk nooit tv. ik heb alleen een pak spelkaartenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik ben benieuwd of Criminal Minds iets is. Iemand bekend mee?
Oh en zie ik 't goed dat 24 net weer begonnen is?
WL SPAMNICHT !!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
tering wat een hoop series die ik nooit kijk zeg
Je mocht willen dat 'ie je nichtje wasquote:
dat ben ik alleen in het weekendquote:Op woensdag 12 november 2008 12:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je mocht willen dat 'ie je nichtje was
Is wel redelijk te doen jahquote:Op woensdag 12 november 2008 12:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik ben benieuwd of Criminal Minds iets is. Iemand bekend mee?
Oh en zie ik 't goed dat 24 net weer begonnen is?
Hmm misschien eens een keer checken danquote:
nee, heb al andere nichtenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je mocht willen dat 'ie je nichtje was
ja , klinkt wel als een leuk spel.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:58 schreef GilaMonyet het volgende:
zijn ik weer..
Enne WL wat vond je van de review ;P
Echt he.. niet normaal meerquote:Op woensdag 12 november 2008 13:10 schreef Runx het volgende:
zooo stil hier sinds ik er niet vaak meer ben
ja maak jezelf eens los van je schaap, en schuif hier gezellig aanquote:Op woensdag 12 november 2008 13:10 schreef Runx het volgende:
zooo stil hier sinds ik er niet vaak meer ben
naja ik ben er in ieder geval weer voor evenquote:
ik heb niet eens meer tijd voor mijn schapen en mijn schapencursussen aan Nederlandersquote:Op woensdag 12 november 2008 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maak jezelf eens los van je schaap, en schuif hier gezellig aan
Hehe.. hoezo voor evenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:16 schreef Runx het volgende:
[..]
naja ik ben er in ieder geval weer voor even![]()
zeg dat kan echt niet hoor!quote:Op woensdag 12 november 2008 13:17 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb niet eens meer tijd voor mijn schapen en mijn schapencursussen aan Nederlanders
uhmm nieuwe stage.... niet veel tijdquote:
Dat zijn mannen blijkbaar, vooral als ze gek op iemand zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mogelijkheid om vanavond weer te zien, ze moet nog kijken of ze kan.
Maar goed,
* Crazy-M heeft nog steeds dingen niet op rij
quote:
yup i know , ik moet mijn leven weer op rails schaap krijgenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg dat kan echt niet hoor!
ah oké , das belangrijk!quote:Op woensdag 12 november 2008 13:20 schreef Runx het volgende:
[..]
yup i know , ik moet mijn leven weer op rails schaap krijgen
Generation kill was cool ja! Jammer dat er nooit meer afleveringen zijn gemaaktquote:Op woensdag 12 november 2008 12:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
- Generation Kill
- The Chronicles of Sarah O'Connor
dunno
ja schapen zijn belangrijkste dingen iddquote:
hoe wast bij logiquote:
lolquote:Op woensdag 12 november 2008 13:19 schreef Runx het volgende:
[..]
uhmm nieuwe stage.... niet veel tijdmaar er moet een nummer voor mijn telefoon gemaakt worden dus daar wacht ik op
en hopelijk gaat dat lang duren
, en zit met 9 collega's op de afdeling dus
Gezelligquote:
Moet denken aan een nummer:quote:Op woensdag 12 november 2008 13:21 schreef Runx het volgende:
[..]
ja schapen zijn belangrijkste dingen iddooit wil ik vam mijn uitgelopen hobby me werk maken
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moet denken aan een nummer:
"Schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn!"
fijn? het beste wat je overkomen is , voortreffelijk , verslavend , heerlijk, etcquote:Op woensdag 12 november 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moet denken aan een nummer:
"Schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |