pfft, als ik dat is wist ....quote:Op woensdag 12 november 2008 11:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
CRAZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!
Hoest met je chick?
Okquote:Op woensdag 12 november 2008 11:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heeft daar niks mee te maken
oi :wquote:Op woensdag 12 november 2008 11:30 schreef Runx het volgende:
hoooooiheb even 2, 19 inch schermen geregeld , is fakking relax
Inderdaad, geweldig om deze filmpjes zo te zien... heb je er nog meer?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Inderdaad
en snap probleem van het begin ook niet met die automaat.
Ik heb juist probleem dat ik moet opletten dat ik spiegel niet eraf rijdzet hem er elke keer dicht tegen aan
Ok! Good luck soldier!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, als ik dat is wist ....
oftwel: nog steeds hetzelfde
Ehm nee,quote:Op woensdag 12 november 2008 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldig om deze filmpjes zo te zien... heb je er nog meer?
Mogelijkheid om vanavond weer te zien, ze moet nog kijken of ze kan.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok! Good luck soldier!
I hope you have a good time
wattan ?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lol @ heroes
ze maken er echt een puinzooi van .....
Kep alleen 't 1e seizoen gezien. Ben serieus te lui om elke keer te downloadenquote:Op woensdag 12 november 2008 11:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lol @ heroes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Hoezoquote:Op woensdag 12 november 2008 11:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lol @ heroes
tjah je moet er aan blijven hequote:
komt eraanquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:37 schreef GilaMonyet het volgende:
WL
Hier 2de deel thanks to droxzbier en taart voor jullie beidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Stargate: Atlantis heb ik ook alleen t eerste seizoen van gezienquote:Op woensdag 12 november 2008 11:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kep alleen 't 1e seizoen gezien. Ben serieus te lui om elke keer te downloaden
Zelfde met:
- Prison Break
- Battlestar Galactica
- Stargate: Atlantis
- Knight Rider
En weet ik veel welke ik nog mis
Lekkerquote:Op woensdag 12 november 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bier en taart voor jullie beiden
Jij bent gewoon geen echte fanquote:Op woensdag 12 november 2008 11:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lol @ heroes
ik geloof er niets meer van. elke x zeg je dat, zonder fotos te posten.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
MILF TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik keek al heroes toen het hier nog niet eens bekend wasquote:Op woensdag 12 november 2008 11:42 schreef Logician het volgende:
[..]
Jij bent gewoon geen echte fan
back to silent mode
Network Error (tcp_error)quote:Op woensdag 12 november 2008 11:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gebeurt gewoon te veel shit met al die mensen en dat maakt het te ingewikkeld
en moeilijk om te volgen ....
btw www.tvnzb.nl en je kan ze zo allemaal naar beneden lepelen uit de usenetwinkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |