Elke dag biefstuk gaat ook vervelen, b-d.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Beter één mandarijn in je fruitmand dan 20 in je snoepzak.
En thanks JK.
Oké ik snap je. Lange Janquote:Op woensdag 12 november 2008 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Elke dag biefstuk gaat ook vervelen, b-d.
Juist de afwisseling van een lekker sappig mandarijntje met, pak 'm beet, een Lange Jan Aardbei verlengt de vreugde van een puike Sinte Maarten.
Die zijn ook eigenlijk heel vies, net als die bananenschuimpjes.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Oké ik snap je. Lange JanDát heb ik lang niet gehad !
niet te verwarren met die suikerbanaantjesquote:Op woensdag 12 november 2008 10:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die zijn ook eigenlijk heel vies, net als die bananenschuimpjes.
melkkoetjes?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben meer van de mini " insert-chocolade-reep-naam".
Koetjesreep is al niet extreem groot dus als ik koetjesreep wil heb ik liever niet dat het een mini-versie is van de originele.quote:
Leugens! Bananenschuimpjes zijn ontzettend lekker. En verslavend.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die zijn ook eigenlijk heel vies, net als die bananenschuimpjes.
koetjesreep, daar zit geen cacao in, maar volledig uit dierlijk vet en suikersquote:
Ja,quote:Op woensdag 12 november 2008 10:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leugens! Bananenschuimpjes zijn ontzettend lekker. En verslavend.
LangeJan had je toch ook in een salmiakvariant?
Was ik vroeger altijd dol op, maar probeerde een jaar of wat geleden er weer eens één en kwam toch tot de conclusie dat ze erg goor zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:13 schreef Adelante het volgende:
koetjesreep, daar zit geen cacao in, maar volledig uit dierlijk vet en suikers
Niks!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Leugens! Bananenschuimpjes zijn ontzettend lekker. En verslavend.
Succes.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:18 schreef zovty het volgende:
Inpakken! Overmorgen verhuizen! w00tw00t.
Heb je nú een nieuw huis gekocht?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:18 schreef zovty het volgende:
Inpakken! Overmorgen verhuizen! w00tw00t.
Jah. En een halve stroopkoek van mn mama.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo A, had jij ook mandarijnen in je snoepzak?.
I love it when you talk nerdy to me.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Apple gebruikers, echt die PLAAT!.
Ik moet ff een Macbookje gebruiken om tijdelijk de kabelkrant (nou ja, interne website eigenlijk) op de TV's te laten zien, enige machine met TV out hier. Maar dat moet wel (net als met de vorige, doorgefikte door de bliksem) fullscreen natuurlijk, niet met de browservensters.
1) Safari KAN niet fullscreen.
2) reactie op een Apple forum na google : "Tell him that Windows has made him stupid and that he shouldn't want Safari full screen.".
3). Dat soort debiele dingen "het kan op windows wel, op Apple niet, dus is het nutteloos en stom"
.
4) Ik download wel weer een plugin voor een functionaliteit die al in IE 1.0 zat hoor.
Apple.
maar ziet die er ook zo verdomde geil uit?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, maar Apple loopt nooit vast en is veel beter voor grafische dingen.Macbook voor 1200 euro. Wedden dat ik goedkoper een 2 keer betere pc kan krijgen
?
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
maar ziet die er ook zo verdomde geil uit?![]()
Neenee, het bedrijf waar ik voor werk.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je nú een nieuw huis gekocht?
ik ben ook maar gematigd positief over m'n macbook hoor, in twee jaar tijd is ie vijf keer weggeweest voor reparatiequote:
Ok, wedden voor een manderijntje?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, maar Apple loopt nooit vast en is veel beter voor grafische dingen.Macbook voor 1200 euro. Wedden dat ik goedkoper een 2 keer betere pc kan krijgen
?
Ik had laatst dat ik bezig was op een Apple terwijl er zo'n fanaat naast me stond, terwijl hij me net aan het vertellen was dat Apple nooit vastliep, liep de Apple vast.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ben ook maar gematigd positief over m'n macbook hoor, in twee jaar tijd is ie vijf keer weggeweest voor reparatienee, apple's gaan niet kapot
Ik bedoel hardwarematig. Grafische mensen gebruiken over het algemeen toch inDesign, Photoshop, Flash, etc.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Ok, wedden voor een manderijntje?
Maar dan wel echt vergelijkbaar he, dus qua grootte, gewicht, met garantie, support en software.
I know dearquote:Op woensdag 12 november 2008 11:20 schreef Anosmie het volgende:
[..]
I love it when you talk nerdy to me.
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tenminste, dat schijnen vrienden van me altijd van hun vriendinnen te horen.
Ghehehe. Ik hoop dat je hem hard om zijn oren geslapped hebt?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik had laatst dat ik bezig was op een Apple terwijl er zo'n fanaat naast me stond, terwijl hij me net aan het vertellen was dat Apple nooit vastliep, liep de Apple vast.! MWHAHA.
*voelt pols, houdt hand tegen voorhoofd*.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:02 schreef Anosmie het volgende:
, ik had bijna in OUD gepost.
Over zure mandarijnen gesproken zeg..
Niet allequote:Op woensdag 12 november 2008 14:12 schreef Adelante het volgende:
al die vrouwen gaan rammelen (tegen de 30
nou, ik ben er nog geen tegengekomen die er niet aan toegeeft als zusen, vriendinnen etc ineens een kind heeft gehadquote:
Man, mijn halve familie heeft al kinderen. En zo. Hartstikke leuk om te lenen. Punt.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
nou, ik ben er nog geen tegengekomen die er niet aan toegeeft als zusen, vriendinnen etc ineens een kind heeft gehad
Zeg dat maar tegen die zure mandarijnen.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
nou, ik ben er nog geen tegengekomen die er niet aan toegeeft als zusen, vriendinnen etc ineens een kind heeft gehad
Ik ben 26 jah!quote:Op woensdag 12 november 2008 14:12 schreef Adelante het volgende:
al die vrouwen gaan rammelen (tegen de 30
Ik weet niet of ik een verbrijzeling nou zo leuk vindquote:
100% van mijn familie zijn kinderen.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Man, mijn halve familie heeft al kinderen. En zo. Hartstikke leuk om te lenen. Punt.
gejat ergens, vond hem wel leukquote:Op woensdag 12 november 2008 16:03 schreef n00cL30n het volgende:
Veel succes UIO!
Maareuh HW? Waar haal je in gods naam die verbrijzeling vandaan?![]()
Heel geinigquote:Op woensdag 12 november 2008 16:49 schreef n00cL30n het volgende:
Echt een heerlijke slechte vertaling.
Ook geen liquorish (+spelling)?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:38 schreef ElizabethR het volgende:
Heel geinig
drop, drop, drooooooop!!!!!! Ik wil drop.!! Zitten jullie allemaal over snoep te praten, en dat interesseert me niet, ik ben geen snoeperd. Maar drop!!!!![]()
En dat kennen ze hier niet
Javaanse Jongens Tembacoquote:Op woensdag 12 november 2008 17:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ja ik zal weer eens een bestelling doen. Drop, hagelslag en shag.
Man wat goedkoop!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 18:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Javaanse Jongens Tembaco.
Prijzen zijn weer omhoog gegaan trouwens, pakje kost nu ¤5,70.
Stond ik me daar laatst klaar met ¤5,55 voor een pakje met vloei, moest ik ¤5,95 afrekenen.
Deerniswekkend.
Ja dat zou je zeggen hè?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:03 schreef Adelante het volgende:
Inderdaad, koop een ATi
welkom terug trouwen A., zijn het trouwens niet meestal de aankomende moeders die boven de pot hangen?
PWN!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Apple gebruikers, echt die PLAAT!.
Ik moet ff een Macbookje gebruiken om tijdelijk de kabelkrant (nou ja, interne website eigenlijk) op de TV's te laten zien, enige machine met TV out hier. Maar dat moet wel (net als met de vorige, doorgefikte door de bliksem) fullscreen natuurlijk, niet met de browservensters.
1) Safari KAN niet fullscreen.
2) reactie op een Apple forum na google : "Tell him that Windows has made him stupid and that he shouldn't want Safari full screen.".
3). Dat soort debiele dingen "het kan op windows wel, op Apple niet, dus is het nutteloos en stom"
.
4) Ik download wel weer een plugin voor een functionaliteit die al in IE 1.0 zat hoor.
Apple.
Echt dat er zo'n waterstraal uitkomt ook hè? En verder niets. Alleen water. Heb ik nog nooit gehad. Echt bizar gewoon.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef n00cL30n het volgende:
Dat gebeuren van onder heb ik dus ook gehad.
You know me, keep it real.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:21 schreef Ripley het volgende:
Er is ook zoiets als too much info, mensen. Echt.
Daar zijn betere methodes voor Aquote:Op donderdag 13 november 2008 09:26 schreef Anosmie het volgende:
Meurning.
Kan iemand mij even die buikgriep bezorgen? Ik wil nog wat restvetjes kwijt.
*geeft tongzoen*quote:Op donderdag 13 november 2008 09:26 schreef Anosmie het volgende:
Meurning.
Kan iemand mij even die buikgriep bezorgen? Ik wil nog wat restvetjes kwijt.
Nee voorlopig niet nee.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:39 schreef Joene het volgende:
Maar goed A, je heb geen klysma nodig.
Syl met de voorbindpiemel om ?quote:
Whehehehequote:Op woensdag 12 november 2008 23:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Leuke ervaring!
Ik had trouwens laatst dat opeens mijn CPU-koeler eraf donderde. Ik hoorde iets maar ik wist niet wat en opeens valt de pc uitIk zo huh. Dus ik opnieuw opstarten en na 2 seconden, *poef* weer uit.
Ik zou die buikgriep goed kunnen gebruiken nuquote:Op donderdag 13 november 2008 09:39 schreef Joene het volgende:
Maar goed A, je heb geen klysma nodig.
Dat is ook de reden dat ik even ging.. Ik heb savonds veel last van mijn ogen.. Dubbel zien enzo (in sommige gevallen best leuk).. Dus ik dacht (aangezien mijn hele familie onderhand een bril draagt) dat mijn ogen achteruit gegaan waren.. Maar niet dusquote:Op donderdag 13 november 2008 10:13 schreef Adelante het volgende:
Maar een kekke bril kun je dit jaar nog van de belasting aftrekken
Het word alleen minder als het om de 10 minuten is en je ook van boven de boel moet ledigen.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Buikgriep schmuikgriep.
Dan kun je nog best wel werken.
Gewoon even elk uur je ingewanden ledigen.
Joeppie..quote:Op donderdag 13 november 2008 10:25 schreef zovty het volgende:
Verhuizen! Verhuizen! We gaan morgen verhuizen! *popelt*
Misschien toch even workrave of workpace op je pc installeren. Dat houdt precies ook bij wanneer je van je PC weg moet en wanneer je even je ogen moet "trainen".quote:Op donderdag 13 november 2008 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik even ging.. Ik heb savonds veel last van mijn ogen.. Dubbel zien enzo (in sommige gevallen best leuk).. Dus ik dacht (aangezien mijn hele familie onderhand een bril draagt) dat mijn ogen achteruit gegaan waren.. Maar niet dusAlleen maar blij
Mijn lief dacht laat ik voor de zekerheid ook eens meten.. En die heeft dus slechtere ogen gekregen in de afgelopen jarenDus die heeft een nieuwe bril moeten aanschaffen
Anytime, vond WorkRave ook eigenlijk iets beter omdat deze vaak ook oog oefeningen deed.quote:
Teringzooi? We verhuizen de goeie spullen en de teringzooi blijft staan.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Joeppie..Dat je daar blij om ben zeg
Ik had er een bloedhekel aan.. Die teringzooi.. Zal ik even een foto plaatsen om je even van je euforische gevoel af te helpen
Deden wij ookquote:Op donderdag 13 november 2008 12:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Teringzooi? We verhuizen de goeie spullen en de teringzooi blijft staan.
Heerlijk.
Dat kan het elk moment gaan beginnen ja. Pak maar vast een bakje.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Jeuk aan mn linker bovenbeen A.
Had jij dat ook? Is het een voorteken??
Ik wacht in gespannen toestand af.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:32 schreef Armageddon het volgende:
Dat kan het elk moment gaan beginnen ja. Pak maar vast een bakje.
Hoe laat was dat? 3.00 ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik stond gisteravond gewoon onder het raam van Ripley naar boven te schreeuwen. En ze gaf antwoord. Het moet niet gekker worden.
Hardcore R&J.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Rosmantisch, zo'n schreeuwserenade..
Rythm & Juice?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:57 schreef Anosmie het volgende:
Hardcore R&J.
Oh ja, die waren er ook nog.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:16 schreef Anosmie het volgende:
Romea & Julius.
het ging heel romantisch idd.quote:
Dus niet ehquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
het ging heel romantisch idd.
U: hoi
R; wat zeg je
U: HOI!
R:HOOOOOI!
U: WAT ZIT JE IN HET DONKER?
R: IK ZIT NIET IN HET DONKER
U: OH, IK DACHT WAT ZIT JE IN HET DONKER!
R: IK HEB EEN LAMP AAN!
U: NOU, IK GA WEER NAAR BINNEN HOOR!
R: JA, DOEI HE!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:15 schreef Joene het volgende:
Kwam ze half nakend in dr boxer voor het raam UIO?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
R; wat zeg je
Balen voor UIO.quote:
ZEG JE DAT IK EEN HOER BEN, JK?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mannen die langs de Amsterdamse grachten van buiten gesprekken aangaan met vrouwen die binnen zitten met een lamp en jurkje aan.
Ik krijg een beetje Keetje Tippel associaties...
NIET DAN RIPLEY ? KAN JE HET TEGENDEEL BEWIJZEN ?quote:
Dus je ligt nog steeds op bed?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:45 schreef n00cL30n het volgende:
Ghahaha
Kontpissen is bij mij al een tijd over, ik ben nu weer van een keelontsteking over aan het gaan naar een te fikse verkoudheid.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Passagier gooit tiener met harde muziek uit tram, dat zou de geldende norm moeten zijn!
Neuh, ik ben ondertussen sinds woensdag aan het werk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dus je ligt nog steeds op bed?
Goedzo!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:59 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neuh, ik ben ondertussen sinds woensdag aan het werk.
Je riep ook nog iets over een kamer en een keuken. Geen idee wat je erover zei.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef Ripley het volgende:
R; wat zeg je
Neh, die is nog een klein beetje bezig met verkoudheid; dat heeft ze mij dus ook al gegeven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Goedzo!
En hoe is het met de kleine dame? Die is niet ziek hopelijk?
Ach ja, die mensen moeten toch wat met die bakken geld die ze gratis van mensen zoals ons krijgen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Godverdomme, zit ik weer in OUDbies.
Wat een mooi meiske zovty.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neh, die is nog een klein beetje bezig met verkoudheid; dat heeft ze mij dus ook al gegeven.![]()
Dus we hebben haar maar ff een muts en das opgezet.
[ afbeelding ]
Stemmen voor de wattus?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef Adelante het volgende:
Zo, gestemd voor de waterschapsverkiezingen, nu neit vergeten die enveloppe te posten
Maak 'er nou niet boos U!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Godverdomme, zit ik weer in OUDbies.
Thnx. Ze houdt ook van hobbies, TV kijken.quote:
Je moet ze ook niet om je oren hangen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan bijna niks anders meer horen dan de rammelende eierstokken.
...eh.... zovty?quote:
*kuch*quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef Armageddon het volgende:
Wat kan je nog vangen voor een N95 8gb met route66 europa?
quote:
de waterschapsverkiezingen, jeweetwel die mensen die de dijken onderhouden en bepalen waar het het eerst vol gaat lopen als het mis gaat. Nou ja, daar krijg je een briefje van en dan moet je twee dingen aankruisen en die moet je weer terugsturen. Stemmen voor luien mensen dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:23 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Stemmen voor de wattus?
Maar nu je het toch over enveloppes hebt. Ik mot nog bezwaar aantekenen tegen de uitwisseling van mijn electronisch patientdossier.
* Actielijstje maakt.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:26 schreef Anosmie het volgende:
[..]
![]()
Sorry n00cje. Ik zag door de eierstokken het bos niet meer.
Die van jou is ook tof..
Dachten wij ookquote:
Jaloers ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan bijna niks anders meer horen dan de rammelende eierstokken.
Ik heb ook geen ideequote:
ik daggut al.quote:
Ik ook. Albelde er gisteren een of andere gek die zei dat ik een mobiele telefoon gewonnen had. Dus wie weet krijg ik binnenkort wel een anderequote:
Hij bedoelde nieuwe telefoonnummer.. De zijnequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. Albelde er gisteren een of andere gek die zei dat ik een mobiele telefoon gewonnen had. Dus wie weet krijg ik binnenkort wel een andere
Zullen we dan gaan smsén en foto's uitwisselen als we er allebei één hebben?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. Albelde er gisteren een of andere gek die zei dat ik een mobiele telefoon gewonnen had. Dus wie weet krijg ik binnenkort wel een andere
Ik wil je ook wel tongen hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:22 schreef Anosmie het volgende:
En A. volgende keer als je spetterpoep hebt moeten we langer tongen. Ik heb nog nergens last van..
mij de nieuwe blackberryquote:
Dat komt nogquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Whehehehe.
Dan zou ze meer dit doen.
Ah ja, de Blackberry Storm bedoel je?quote:
Och, op het ogenblik is ze meer aan het slapen als dat ik kan.quote:
UIO, hoe heet dat boek van die man die zonder merken door amerika reist?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet dat ik iets besmettelijks heb of zo.
Huckleberry Finnnn?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:18 schreef Ripley het volgende:
UIO, hoe heet dat boek van die man die zonder merken door amerika reist?
America Unchained. Er is ook een docu van. Beiden heb ik thuis liggen. En die man heet Dave Gorman.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:18 schreef Ripley het volgende:
UIO, hoe heet dat boek van die man die zonder merken door amerika reist?
Thanksquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
America Unchained. Er is ook een docu van. Beiden heb ik thuis liggen. En die man heet Dave Gorman.
M'n naam op de aftiteling, meer niet.quote:
Geen tegenschreeuwserenade van R. in hetzelfde lentejurkje als gister onder jouw raam?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:37 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n naam op de aftiteling, meer niet.
We kunnen ook wel ff het bed in duiken?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:22 schreef Anosmie het volgende:
Imy Nokia 6131.
En A. volgende keer als je spetterpoep hebt moeten we langer tongen. Ik heb nog nergens last van..
Hij woont op de begane grond, dus dan hoef ik niet te schreeuwenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geen tegenschreeuwserenade van R. in hetzelfde lentejurkje als gister onder jouw raam?
Oh, ik dacht in een tochtig, lekkend souterain.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:55 schreef Ripley het volgende:
Hij woont op de begane grond, dus dan hoef ik niet te schreeuwen
De helft zit bovengrondsquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, ik dacht in een tochtig, lekkend souterain.
Had-ie je lekker onder je lentejurkje kunnen kijken vanuit zijn koekkoek!!
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk, whehehe.
Die heeft juist bijna geen tieten.quote:Op maandag 17 november 2008 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer JK, als er iemand is waarvan ik veel tieten wil zien is het mevrouw de bondgirl met Russisch-achtige naam wel.
NOU! Het is wel een leuke dame.quote:Op maandag 17 november 2008 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die heeft juist bijna geen tieten.
Vroeger hadden de Bondgirls nog minstens een goede cup C, zij heeft (misschien) een cup B.
*zwaait met grote foamen Blauwvinger naar Fortuna S.*quote:Op maandag 17 november 2008 09:52 schreef Armageddon het volgende:
*steekt tong uit naar PSV*
FC Limburg!!!!!quote:Op maandag 17 november 2008 10:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*zwaait met grote foamen Blauwvinger naar Fortuna S.*
Gelukkig geen hands-on ervaring met "die plastic gevallen".quote:Op maandag 17 november 2008 10:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Niets mis met een kleine cup. Alles beter dan die plastic gevallen.
Überhaupt, je druk maken over voetbal:quote:Op maandag 17 november 2008 10:14 schreef HeatWave het volgende:
FC Limburg!!!!!
Wat hebben ze daar de pest over in zeg, wat een humor.
Als Ajax en AZ nou ook eens gaan fuseren, wordt het in Europa met NL clubs misschien nog eens watquote:Op maandag 17 november 2008 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FC Limburg!!!!!
Wat hebben ze daar de pest over in zeg, wat een humor.
Toen je nog in Kinderrren voorrr Kinderrren zat?quote:Op maandag 17 november 2008 12:21 schreef n00cL30n het volgende:
LOLz... ooit eens een optreden gehad in het stadion van FC Haarlem.
Bij FC Utrecht nodigde ze wel eens een soort josti band uit omdat die helemaal fan waren van Utreg..quote:Op maandag 17 november 2008 12:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toen je nog in Kinderrren voorrr Kinderrren zat?
Weet je, zodra het voortbestaan van de clubs in het geding komt zullen we nog eens pratenquote:Op maandag 17 november 2008 10:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als Ajax en AZ nou ook eens gaan fuseren, wordt het in Europa met NL clubs misschien nog eens wat
Nope, toen zat ik nog bij de illustere "BakFietsBand".quote:Op maandag 17 november 2008 12:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toen je nog in Kinderrren voorrr Kinderrren zat?
Zo één heb ik er heel vroeger nog gemaakt voor het "smeiley"-topic van (dacht ik) Vosssssss, allemaal smilies gebasseerd op een ei.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Vinden jullie van mijn Sinterklaas smiley [ afbeelding ] ?
Heb je 'm niet nog? Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo één heb ik er heel vroeger nog gemaakt voor het "smeiley"-topic van (dacht ik) Vosssssss, allemaal smilies gebasseerd op een ei..
Misschien heb ik 'm zelfs wel Goed Eilig Man genoemd.
Thuis nog wel denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb je 'm niet nog? Nu ben ik nieuwsgierig.!
Mja, heb ook al gezocht op "smiley ei", dan vind-ie ook niet veel soeps.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Op smeiley vindt ie alleen maar topics over Maddy?
Om met Butters te spreken:quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze doen hun best Ripley, wat wil je nou nog meer?
Ieuw, Christine le ducquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:59 schreef Adelante het volgende:
da's best wel kut als je door christine-le-duck ineens geen villa meer kunt kopen
sterkte ripp
Ja, een achterstandsnotatie uit 2005 door een fout in hun administratie. Voor een bedrag van 162 euro, wat ook al uitzonderlijk is qua registratie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:02 schreef Jarno het volgende:
Had je echt een achterstandsnotatie?
Ik zou om een schriftelijke reactie vragen met daarin bevestigd dat het om een administratieve fout gaat, het liefst laten faxen (snel) én opsturen (officieel). Ze zijn trouwens verplicht binnen zoveel tijd wijzigingen aan het BKR door te geven dacht ik.
Die duckkies werken nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:59 schreef Adelante het volgende:
da's best wel kut als je door christine-le-duck ineens geen villa meer kunt kopen
Uitzonderlijk is het niet hoor.. Sindskort doen ze voor bijna elk bedrag een BKR registratie bij wanbetalen..quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, een achterstandsnotatie uit 2005 door een fout in hun administratie. Voor een bedrag van 162 euro, wat ook al uitzonderlijk is qua registratie.
26 november. Ik heb gelijk nadat ik van de registratie hoorde geprobeerd te achterhalen hoe en wat, maar de bankmedewerker had zijn deel van de formulieren niet ingevuld, dus toen kreeg ik alles weer terugquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:13 schreef Jarno het volgende:
Wanneer verloopt je hypotheekofferte dan Rip?
Ik denk dat het wel goed gaat komen. Wij hebben ook in enorm korte tijd heel veel van dit soort gedoe moeten regelen, laat je vooral goed adviseren door je hypotheekadviseur en laat hem je gerust stellen. Wij zaten bij een redelijk klein kantoor en hij zat er echt bovenop, ook gezien de doorlooptijd van het hele spul (paar weken van bezichtigen tot overdracht).quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
26 november. Ik heb gelijk nadat ik van de registratie hoorde geprobeerd te achterhalen hoe en wat, maar de bankmedewerker had zijn deel van de formulieren niet ingevuld, dus toen kreeg ik alles weer terugheb zaterdag eindelijk het overzicht gekregen en nu dus direct gebeld.
Ik word zoooooooo gek van dit gezeik
Het idee is eigenlijk dat ik niet ga verhuizenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:50 schreef Anosmie het volgende:
Wat bespottelijk Rip. Ik snap überhaupt niet dat er voor 162 euro een BKR notitie gemaakt mag worden. Gezien de verscherpte regels mbt hypotheken mogen ze dat ook weleens aanpassen. Godnondeju zeg.
On the bright side: Je gaat verhuizen! Naar een leuk huis! En je bestelt nooit meer wat bij de Wehkmap want die lui kunnen de vinkenteringtyfuseczeem krijgen. Aan hun aars!
Nou, dat ligt eraan. Als ik door dit gezeik mijn hypotheek niet krijg, moet ik dus wel mijn huis uit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:56 schreef Jarno het volgende:
Yay! Je gaat niet verhuizen!! Ook leuk!.
Zeg dat nou niet te hard, vrouwen zijn ook als ze niet verhuizen bezig met verhuizen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:56 schreef UIO_AMS het volgende:
In dat geval wil ik wel helpen verhuizen.
Laat vrouw bank kopen die maar op 1 manier in de kamer past. Ram een doorgang in de muur waar de eettafel eventueel ook zou kunnen staan. Opgelost.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard, vrouwen zijn ook als ze niet verhuizen bezig met verhuizen.
"Dat kastje kan misschien toch beter daar." *man schuift* "Oh nee, toch niet, zet maar weer terug." *man schuift* "Oh, nu staat de bank heel stom!" *man schuift* enz.
Geen nood, U. komt helpen sjouwen hoor ik net.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:57 schreef Ripley het volgende:
Nou, dat ligt eraan. Als ik door dit gezeik mijn hypotheek niet krijg, moet ik dus wel mijn huis uit.
Zo werkt dat natuurlijk niet, A. Dan moet het huis verbouwd worden "omdat anders de meubels zoooooo ongezellig staan!".quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:07 schreef Anosmie het volgende:
Laat vrouw bank kopen die maar op 1 manier in de kamer past. Ram een doorgang in de muur waar de eettafel eventueel ook zou kunnen staan. Opgelost..
Wil je appeltaart? Staat hier nog 3 kwart..quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb mijn brood alweer op. En er is alleen nog vieze ( minder lekkere) cup-a-soup.
Eiertjes Jarno, eiertjes. De sleutel naar succes!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:52 schreef Jarno het volgende:
Twee boterhammen pindakaas op. Nog één mando en een boterham appelstroop voor de rest van de middag.
Vanochtend al op!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Eiertjes Jarno, eiertjes. De sleutel naar succes!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Wil je appeltaart? Staat hier nog 3 kwart..
Je mag hem hebben.. Maak ik je toch niet lekkerquote:
Jawel, want dan moet ik hem ophalen en dat gaat niet helaas. Ik ben een viking, ik woon in het enge noorden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Je mag hem hebben.. Maak ik je toch niet lekker
Lapdanceland?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Jawel, want dan moet ik hem ophalen en dat gaat niet helaas. Ik ben een viking, ik woon in het enge noorden.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jawel, want dan moet ik hem ophalen en dat gaat niet helaas. Ik ben een viking, ik woon in het enge noorden.
Als ze het thuis ongezellig vindt mot je vaker bloemen meenemen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk niet, A. Dan moet het huis verbouwd worden "omdat anders de meubels zoooooo ongezellig staan!".
Ik mot niks!!!1quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:51 schreef Anosmie het volgende:
Als ze het thuis ongezellig vindt mot je vaker bloemen meenemen.
Bruine anjers doen het vaak goedquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:51 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als ze het thuis ongezellig vindt mot je vaker bloemen meenemen.
Iedreen MOT poepen. Of je nou wil of nie. Poepen mot.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik mot niks!!!1
NIKS, HOOR JE ME????????///
En niet meer roken in café'squote:
Heten ze in Fiemel nog zo? Wat schattigquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
En mij Raiders () geven moet ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |