Elke dag biefstuk gaat ook vervelen, b-d.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Beter één mandarijn in je fruitmand dan 20 in je snoepzak.
En thanks JK.
Oké ik snap je. Lange Janquote:Op woensdag 12 november 2008 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Elke dag biefstuk gaat ook vervelen, b-d.
Juist de afwisseling van een lekker sappig mandarijntje met, pak 'm beet, een Lange Jan Aardbei verlengt de vreugde van een puike Sinte Maarten.
Die zijn ook eigenlijk heel vies, net als die bananenschuimpjes.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Oké ik snap je. Lange JanDát heb ik lang niet gehad !
niet te verwarren met die suikerbanaantjesquote:Op woensdag 12 november 2008 10:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die zijn ook eigenlijk heel vies, net als die bananenschuimpjes.
melkkoetjes?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben meer van de mini " insert-chocolade-reep-naam".
Koetjesreep is al niet extreem groot dus als ik koetjesreep wil heb ik liever niet dat het een mini-versie is van de originele.quote:
Leugens! Bananenschuimpjes zijn ontzettend lekker. En verslavend.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die zijn ook eigenlijk heel vies, net als die bananenschuimpjes.
koetjesreep, daar zit geen cacao in, maar volledig uit dierlijk vet en suikersquote:
Ja,quote:Op woensdag 12 november 2008 10:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leugens! Bananenschuimpjes zijn ontzettend lekker. En verslavend.
LangeJan had je toch ook in een salmiakvariant?
Was ik vroeger altijd dol op, maar probeerde een jaar of wat geleden er weer eens één en kwam toch tot de conclusie dat ze erg goor zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:13 schreef Adelante het volgende:
koetjesreep, daar zit geen cacao in, maar volledig uit dierlijk vet en suikers
Niks!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Leugens! Bananenschuimpjes zijn ontzettend lekker. En verslavend.
Succes.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:18 schreef zovty het volgende:
Inpakken! Overmorgen verhuizen! w00tw00t.
Heb je nú een nieuw huis gekocht?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:18 schreef zovty het volgende:
Inpakken! Overmorgen verhuizen! w00tw00t.
Jah. En een halve stroopkoek van mn mama.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo A, had jij ook mandarijnen in je snoepzak?.
I love it when you talk nerdy to me.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Apple gebruikers, echt die PLAAT!.
Ik moet ff een Macbookje gebruiken om tijdelijk de kabelkrant (nou ja, interne website eigenlijk) op de TV's te laten zien, enige machine met TV out hier. Maar dat moet wel (net als met de vorige, doorgefikte door de bliksem) fullscreen natuurlijk, niet met de browservensters.
1) Safari KAN niet fullscreen.
2) reactie op een Apple forum na google : "Tell him that Windows has made him stupid and that he shouldn't want Safari full screen.".
3). Dat soort debiele dingen "het kan op windows wel, op Apple niet, dus is het nutteloos en stom"
.
4) Ik download wel weer een plugin voor een functionaliteit die al in IE 1.0 zat hoor.
Apple.
maar ziet die er ook zo verdomde geil uit?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, maar Apple loopt nooit vast en is veel beter voor grafische dingen.Macbook voor 1200 euro. Wedden dat ik goedkoper een 2 keer betere pc kan krijgen
?
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
maar ziet die er ook zo verdomde geil uit?![]()
Neenee, het bedrijf waar ik voor werk.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je nú een nieuw huis gekocht?
ik ben ook maar gematigd positief over m'n macbook hoor, in twee jaar tijd is ie vijf keer weggeweest voor reparatiequote:
Ok, wedden voor een manderijntje?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, maar Apple loopt nooit vast en is veel beter voor grafische dingen.Macbook voor 1200 euro. Wedden dat ik goedkoper een 2 keer betere pc kan krijgen
?
Ik had laatst dat ik bezig was op een Apple terwijl er zo'n fanaat naast me stond, terwijl hij me net aan het vertellen was dat Apple nooit vastliep, liep de Apple vast.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ben ook maar gematigd positief over m'n macbook hoor, in twee jaar tijd is ie vijf keer weggeweest voor reparatienee, apple's gaan niet kapot
Ik bedoel hardwarematig. Grafische mensen gebruiken over het algemeen toch inDesign, Photoshop, Flash, etc.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Ok, wedden voor een manderijntje?
Maar dan wel echt vergelijkbaar he, dus qua grootte, gewicht, met garantie, support en software.
I know dearquote:Op woensdag 12 november 2008 11:20 schreef Anosmie het volgende:
[..]
I love it when you talk nerdy to me.
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tenminste, dat schijnen vrienden van me altijd van hun vriendinnen te horen.
Ghehehe. Ik hoop dat je hem hard om zijn oren geslapped hebt?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik had laatst dat ik bezig was op een Apple terwijl er zo'n fanaat naast me stond, terwijl hij me net aan het vertellen was dat Apple nooit vastliep, liep de Apple vast.! MWHAHA.
*voelt pols, houdt hand tegen voorhoofd*.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:02 schreef Anosmie het volgende:
, ik had bijna in OUD gepost.
Over zure mandarijnen gesproken zeg..
Niet allequote:Op woensdag 12 november 2008 14:12 schreef Adelante het volgende:
al die vrouwen gaan rammelen (tegen de 30
nou, ik ben er nog geen tegengekomen die er niet aan toegeeft als zusen, vriendinnen etc ineens een kind heeft gehadquote:
Man, mijn halve familie heeft al kinderen. En zo. Hartstikke leuk om te lenen. Punt.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
nou, ik ben er nog geen tegengekomen die er niet aan toegeeft als zusen, vriendinnen etc ineens een kind heeft gehad
Zeg dat maar tegen die zure mandarijnen.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
nou, ik ben er nog geen tegengekomen die er niet aan toegeeft als zusen, vriendinnen etc ineens een kind heeft gehad
Ik ben 26 jah!quote:Op woensdag 12 november 2008 14:12 schreef Adelante het volgende:
al die vrouwen gaan rammelen (tegen de 30
Ik weet niet of ik een verbrijzeling nou zo leuk vindquote:
100% van mijn familie zijn kinderen.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Man, mijn halve familie heeft al kinderen. En zo. Hartstikke leuk om te lenen. Punt.
gejat ergens, vond hem wel leukquote:Op woensdag 12 november 2008 16:03 schreef n00cL30n het volgende:
Veel succes UIO!
Maareuh HW? Waar haal je in gods naam die verbrijzeling vandaan?![]()
Heel geinigquote:Op woensdag 12 november 2008 16:49 schreef n00cL30n het volgende:
Echt een heerlijke slechte vertaling.
Ook geen liquorish (+spelling)?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:38 schreef ElizabethR het volgende:
Heel geinig
drop, drop, drooooooop!!!!!! Ik wil drop.!! Zitten jullie allemaal over snoep te praten, en dat interesseert me niet, ik ben geen snoeperd. Maar drop!!!!![]()
En dat kennen ze hier niet
Javaanse Jongens Tembacoquote:Op woensdag 12 november 2008 17:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ja ik zal weer eens een bestelling doen. Drop, hagelslag en shag.
Man wat goedkoop!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 18:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Javaanse Jongens Tembaco.
Prijzen zijn weer omhoog gegaan trouwens, pakje kost nu ¤5,70.
Stond ik me daar laatst klaar met ¤5,55 voor een pakje met vloei, moest ik ¤5,95 afrekenen.
Deerniswekkend.
Ja dat zou je zeggen hè?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:03 schreef Adelante het volgende:
Inderdaad, koop een ATi
welkom terug trouwen A., zijn het trouwens niet meestal de aankomende moeders die boven de pot hangen?
PWN!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Apple gebruikers, echt die PLAAT!.
Ik moet ff een Macbookje gebruiken om tijdelijk de kabelkrant (nou ja, interne website eigenlijk) op de TV's te laten zien, enige machine met TV out hier. Maar dat moet wel (net als met de vorige, doorgefikte door de bliksem) fullscreen natuurlijk, niet met de browservensters.
1) Safari KAN niet fullscreen.
2) reactie op een Apple forum na google : "Tell him that Windows has made him stupid and that he shouldn't want Safari full screen.".
3). Dat soort debiele dingen "het kan op windows wel, op Apple niet, dus is het nutteloos en stom"
.
4) Ik download wel weer een plugin voor een functionaliteit die al in IE 1.0 zat hoor.
Apple.
Echt dat er zo'n waterstraal uitkomt ook hè? En verder niets. Alleen water. Heb ik nog nooit gehad. Echt bizar gewoon.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef n00cL30n het volgende:
Dat gebeuren van onder heb ik dus ook gehad.
You know me, keep it real.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:21 schreef Ripley het volgende:
Er is ook zoiets als too much info, mensen. Echt.
Daar zijn betere methodes voor Aquote:Op donderdag 13 november 2008 09:26 schreef Anosmie het volgende:
Meurning.
Kan iemand mij even die buikgriep bezorgen? Ik wil nog wat restvetjes kwijt.
*geeft tongzoen*quote:Op donderdag 13 november 2008 09:26 schreef Anosmie het volgende:
Meurning.
Kan iemand mij even die buikgriep bezorgen? Ik wil nog wat restvetjes kwijt.
Nee voorlopig niet nee.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:39 schreef Joene het volgende:
Maar goed A, je heb geen klysma nodig.
Syl met de voorbindpiemel om ?quote:
Whehehehequote:Op woensdag 12 november 2008 23:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Leuke ervaring!
Ik had trouwens laatst dat opeens mijn CPU-koeler eraf donderde. Ik hoorde iets maar ik wist niet wat en opeens valt de pc uitIk zo huh. Dus ik opnieuw opstarten en na 2 seconden, *poef* weer uit.
Ik zou die buikgriep goed kunnen gebruiken nuquote:Op donderdag 13 november 2008 09:39 schreef Joene het volgende:
Maar goed A, je heb geen klysma nodig.
Dat is ook de reden dat ik even ging.. Ik heb savonds veel last van mijn ogen.. Dubbel zien enzo (in sommige gevallen best leuk).. Dus ik dacht (aangezien mijn hele familie onderhand een bril draagt) dat mijn ogen achteruit gegaan waren.. Maar niet dusquote:Op donderdag 13 november 2008 10:13 schreef Adelante het volgende:
Maar een kekke bril kun je dit jaar nog van de belasting aftrekken
Het word alleen minder als het om de 10 minuten is en je ook van boven de boel moet ledigen.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Buikgriep schmuikgriep.
Dan kun je nog best wel werken.
Gewoon even elk uur je ingewanden ledigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |