abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 16:48:59 #201
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64582989
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:36 schreef stylecrazy het volgende:
Ze hebben weer 2 nieuwe dingen bij Lush morgen gelijk even kijken in de winkel.
Welke? Hells Angels zeker? Ben er erg benieuwd naar
5 - 28 februari Thailand O+
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:21:44 #202
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_64584355
Omdat ik jammer genoeg niet bij een winkel in de buurt kom binnenkort, heb ik maar online besteld... Mezelf maar even verwend voor het nieuwe jaar

Ultrabland, AOBS, Imperialis, The Olive Branch en Taai Taai komen mijn kant op
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:29:01 #203
238582 Modepopje
Styleguide.nl
pi_64586738
ja twee nieuwe producten, volcano en business time
Neem een kijkje op de vernieuwde Styleguide! www.styleguide.nl
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 18:39:43 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64587065
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:29 schreef Modepopje het volgende:
ja twee nieuwe producten, volcano en business time
Die liggen al een maand in de winkel is voor mij dus niet nieuw meer
5 - 28 februari Thailand O+
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:47:26 #205
238582 Modepopje
Styleguide.nl
pi_64587355
nouja beetje nieuw dan :p
Neem een kijkje op de vernieuwde Styleguide! www.styleguide.nl
pi_64594136
Ik blijf foutmeldingen krijgen als ik me wil aanmelden op 't lushforum Ook met andere emailadressen Heb de administrator gisteren al gemaild maar krijg geen antwoord.

Ben ik te ongeduldig? Wat kan ik doen?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:02:59 #207
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_64595746
Ik had er vorige week ook last van. Ik probeer het laten wel, dacht ik.
Verder niet meer aan gedacht. Maar het lukt me nog niet.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_64596749
Hmm... ben niet de enige gelukkig!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:29:27 #209
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_64596822
Aaah! Nooit geweten dat we hier ook een Lush topic hadden
Hoera! En dank! Ik zal dit topic zeker in de gaten houden
pi_64638989
In Engeland bestellen is op dit moment veel goedkoper dan in Nederland, vanwege de lage pond. Misschien een tip
Ik heb, ondanks dat ik pas nog in Londen was, een flinke bestelling geplaatst en krijg voor 20 pond gratis spulletjes erbij. Ik ben dol op gratis Lush spulletjes
pi_64639741
quote:
Op zondag 4 januari 2009 09:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
In Engeland bestellen is op dit moment veel goedkoper dan in Nederland, vanwege de lage pond. Misschien een tip
Ik heb, ondanks dat ik pas nog in Londen was, een flinke bestelling geplaatst en krijg voor 20 pond gratis spulletjes erbij. Ik ben dol op gratis Lush spulletjes
Ja, is al vaker gezegd hier.

Ik zit nu te wachten op een bestelling die 66 euro kostte inclusief verzenden, plus dat ik er voor 20 euro spulletjes bij krijg. Had ik die bij de nederlandse Lush gekocht was ik rond de 110 euro kwijt geweest (ik weet niet wat ik er bij had gehad). Het scheelt dus echt de helft, alleen moet je wel heeeeeel lang wachten
pi_64641841
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:28 schreef Dipkip het volgende:
Pfff ik kan echt niet wachten tot mn bestelling er is en als ik goed gerekend heb duurt dat nog tot 17 januari
Hoe kom je op die datum?

Met de feestdagen moet je langer wachten, maar normaal is de UK heel snel. Ik krijg mijn bestellingen vrijwel altijd binnen 5 werkdagen thuisbezorgd. En als er iets fout is gegaan dan komt de nalevering binnen 3 dagen.

Ik heb ook besteld, op 29 december. Als het goed is komt die dinsdag binnen (is bij Lush de deur uit en staat klaar voor verzending op een engels vliegveld). En dan heeft DHL op 31 december, 1 januari en 2 januari niet gewerkt. Vink netjes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64642166
Oh heb ik dan verkeerd getelt? Want ik heb op dezelfde dag als jij bestelt.. Oh spannend!

Ik dacht trouwens dat er iets van een track en trace code zou komen? Had ik ergens gelezen, maar niks gehad.
pi_64642355
Ja, ben ook wel benieuwd hoe je bij die datum komt.

Ik heb op de uk-site ipv 3 stuks snowCAKE snowSHOWER besteld. HOE DOM! Zag het pas toen ik de bevestiging van het betalen kreeg in mijn mailbox. Naam lijkt op elkaar en qua uiterlijk ook. Geur lijkt in de verste verte niet op elkaar.

Heb een mailtje gestuurd naar order@lush.uk (of zoiets) of ze het nog om kunnen ruilen. Maar nog steeds niets gehoord.

Wie heeft er soortgelijke ervaringen met lush uk?
pi_64643279
DipKip, hoe kom je aan die datum van 17 januari?

Voor een T&T code moet je altijd mailen naar orders@lush.co.uk. Zet je ordernummer erbij (vind je in je overzicht), dan zoeken ze het voor je op. Met een beetje geluk antwoorden ze dezelfde dag, maar soms zitten er 2 dagen in.

@French: oei, da's een lelijke vergissing! Het zijn zelfs twee hele verschillende produkten (CSS jelly vink trouwens heerlijk, Snowcake niet zo omdat het zeep is) Wanneer heb je besteld? Want als dat ook op 29 december was zal je order al verzonden zijn.
Wat mailen betreft: als ze binnen 2 dagen niet antwoorden zou ik hem nogmaals sturen. En anders kan ik je nog aan wat meer persoonlijke mailadresjes helpen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64643890
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:33 schreef Cat22 het volgende:
DipKip, hoe kom je aan die datum van 17 januari?
Waarschijnlijk gewoon onhandig heen en weer geklikt op het klokje van mn laptop.
  † In Memoriam † zondag 4 januari 2009 @ 13:55:53 #217
43556 miss_dynastie
pi_64643997
Bestellen in de UK is altijd al goedkoper geweest, maar op dit moment is het prijsverschil gewoon bizar.
pi_64644354
Ik snap het ook niet echt. Daar moet of Lush UK of Lush NL een hoop geld aan verdienen....
pi_64644534
Ja, ik heb van de week voor ¤54,- besteld. Toch even uitgerekend wat ik in Nederland kwijtgeweest was. Gewoon ¤129,- Dat is toch te idioot voor woorden??

@ Cat22
Thnx! Hoe kom je eigenlijk aan die 'achterdeur'e-mailadresjes? Handig joh! Ik heb het zaterdagochtendvroeg besteld, dus wellicht zien ze het morgen pas. Anders zou ik graag gebuik maken van je aanbod, superlief van je!
pi_64644729
Was vorige week in Londen, halve liter I Love Juicy voor 12,50 . En bij besteding van 20 pond kreeg je een gift cadeau .
Tap tap tap
pi_64646014
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:11 schreef French het volgende:
Ja, ik heb van de week voor ¤54,- besteld. Toch even uitgerekend wat ik in Nederland kwijtgeweest was. Gewoon ¤129,- Dat is toch te idioot voor woorden??
Zeker. Daarom denk ik dat er óf prijsafspraken zijn in ponden (Lush NL strijkt dikke winst op door goedkope inkoop) óf prijsafspraken zijn in euro's (Lush UK strijkt dikke winst op door dure verkoop). Als er geen afspraken zijn, heeft Lush NL twee mogelijkheden: de hoge prijzen hanteren en daardoor klanten verliezen aan Lush UK maar wel veel winst maken op mensen die bij Lush NL blijven kopen, of de prijzen aanpassen en geen klanten verliezen maar wel minder winst per product maken. Ik denk dat er maar een klein deel van hun klanten naar Lush UK gaan en ze dus ondanks een klein aantal weggelopen klanten dikke winst draaien in dit geval.

Er wordt ergens op het Lush forum beweerd dat geen van beide er van profiteert maar dat is natuurlijk onzin. Het verschil gaat ergens heen.
pi_64646737
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:49 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Zeker. Daarom denk ik dat er óf prijsafspraken zijn in ponden (Lush NL strijkt dikke winst op door goedkope inkoop) óf prijsafspraken zijn in euro's (Lush UK strijkt dikke winst op door dure verkoop). Als er geen afspraken zijn, heeft Lush NL twee mogelijkheden: de hoge prijzen hanteren en daardoor klanten verliezen aan Lush UK maar wel veel winst maken op mensen die bij Lush NL blijven kopen, of de prijzen aanpassen en geen klanten verliezen maar wel minder winst per product maken. Ik denk dat er maar een klein deel van hun klanten naar Lush UK gaan en ze dus ondanks een klein aantal weggelopen klanten dikke winst draaien in dit geval.

Er wordt ergens op het Lush forum beweerd dat geen van beide er van profiteert maar dat is natuurlijk onzin. Het verschil gaat ergens heen.
Inderdaad. Ik denk dat lush Nederland er met de winst vandoor gaat. In principe zou lush Nederland een monopoly-positie op de markt hebben, WARE het niet dat Lush UK óók in Nederland shipt.

Mijn vriend noemde het voorbeeld van Apple. Een Apple kost in Nederland ¤1000,- en in de VS $1000,-. MAAR, je kan in Nederland niet bij Apple in de VS bestellen, dan zeggen ze dat je dat maar in Nederland moet kopen.

Ze zullen wel wat kosten kwijt zijn aan het houden van de webshop, personeel etc. Maar natuurlijk lang niet zoveel dat een product daarvoor 2 x over de kop gaat. Ik denk dat ze op een gegeven moment wel moeten dalen met de prijzen, of dat UK niet meer internationaal verzendt.*hoopt dat laatste niet*
  † In Memoriam † zondag 4 januari 2009 @ 15:11:30 #223
43556 miss_dynastie
pi_64647000
quote:
Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef French het volgende:

Ze zullen wel wat kosten kwijt zijn aan het houden van de webshop, personeel etc. Maar natuurlijk lang niet zoveel dat een product daarvoor 2 x over de kop gaat. Ik denk dat ze op een gegeven moment wel moeten dalen met de prijzen, of dat UK niet meer internationaal verzendt.*hoopt dat laatste niet*
Op het Nederlandse forum stond dat Lush UK de Nederlandse prijzen bepaalt. Ik denk niet dat Lush UK zal stoppen met verzenden naar Nederland, want dan zijn ze gewoon een groot deel van hun klanten kwijt. Hoe leuk het ook allemaal is, er is meer dan Lush en mensen die in Engeland bestelden gaan -over het algemeen- echt niet zoveel meer betalen voor een leuke bruisbal.
pi_64647387
quote:
Op zondag 4 januari 2009 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Op het Nederlandse forum stond dat Lush UK de Nederlandse prijzen bepaalt. Ik denk niet dat Lush UK zal stoppen met verzenden naar Nederland, want dan zijn ze gewoon een groot deel van hun klanten kwijt.
Eigenlijk vreemd dan...

Ik zie niet echt waarom de mensen in Engeland zoveel minder zouden over hebben voor Lushproducten dan de mensen in Nederland. Of heb je in Engeland misschien meer concurrentie? Winkels met vergelijkbare producten? In Nederland heb je dat niet, misschien als het daar wel zo is dat dat de reden is waarom ze daar wel redelijke prijzen hanteren en hier het zo duur maken.

Niet meer naar Nederland verschepen zou denk ik er voor zorgen dat Nederlandse Lushies minder gaan kopen. Laten we wel wezen, als je geen fan bent van de producten laat je ze niet uit Engeland komen. Dan koop je misschien af en toe wat en dat dat dan 2-3 euro duurder is dan in het buitenland laat je redelijk koud. Pas als je grote hoeveelheden koopt, gaat het echt irriteren. Waarschijnlijk gaan ze er van uit dat de mensen die in Engeland bestellen, het liefst hun hele huis vol Lush stampen en dus met een bepaald budget shoppen... Als het duurder is, kopen ze minder, als het goedkoper is, kopen ze meer. Dan is het qua winst weinig interessant verschepen naar Nederland te weigeren, en zorg je door te verschepen eerder voor een sterkere klantbinding aan de producten en betere mond tot mond reclame.

Tot zover mijn zeepverkooptheorie van de koude grond
pi_64649689
@dipkip

Geniale zeepverkooptheorie. Ik weet niet wat je verder doet, maar ik zie een roeping
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')