Welke? Hells Angels zeker? Ben er erg benieuwd naarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:36 schreef stylecrazy het volgende:
Ze hebben weer 2 nieuwe dingen bij Lushmorgen gelijk even kijken in de winkel.
Die liggen al een maand in de winkelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:29 schreef Modepopje het volgende:
ja twee nieuwe producten, volcano en business time
Ja, is al vaker gezegd hier.quote:Op zondag 4 januari 2009 09:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
In Engeland bestellen is op dit moment veel goedkoper dan in Nederland, vanwege de lage pond. Misschien een tip![]()
Ik heb, ondanks dat ik pas nog in Londen was, een flinke bestelling geplaatst en krijg voor 20 pond gratis spulletjes erbij. Ik ben dol op gratis Lush spulletjes
Hoe kom je op die datum?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:28 schreef Dipkip het volgende:
Pfff ik kan echt niet wachten tot mn bestelling er is en als ik goed gerekend heb duurt dat nog tot 17 januari
Waarschijnlijk gewoon onhandig heen en weer geklikt op het klokje van mn laptop.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:33 schreef Cat22 het volgende:
DipKip, hoe kom je aan die datum van 17 januari?
Zeker. Daarom denk ik dat er óf prijsafspraken zijn in ponden (Lush NL strijkt dikke winst op door goedkope inkoop) óf prijsafspraken zijn in euro's (Lush UK strijkt dikke winst op door dure verkoop). Als er geen afspraken zijn, heeft Lush NL twee mogelijkheden: de hoge prijzen hanteren en daardoor klanten verliezen aan Lush UK maar wel veel winst maken op mensen die bij Lush NL blijven kopen, of de prijzen aanpassen en geen klanten verliezen maar wel minder winst per product maken. Ik denk dat er maar een klein deel van hun klanten naar Lush UK gaan en ze dus ondanks een klein aantal weggelopen klanten dikke winst draaien in dit geval.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:11 schreef French het volgende:
Ja, ik heb van de week voor ¤54,- besteld. Toch even uitgerekend wat ik in Nederland kwijtgeweest was. Gewoon ¤129,- Dat is toch te idioot voor woorden??
Inderdaad. Ik denk dat lush Nederland er met de winst vandoor gaat. In principe zou lush Nederland een monopoly-positie op de markt hebben, WARE het niet dat Lush UK óók in Nederland shipt.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zeker. Daarom denk ik dat er óf prijsafspraken zijn in ponden (Lush NL strijkt dikke winst op door goedkope inkoop) óf prijsafspraken zijn in euro's (Lush UK strijkt dikke winst op door dure verkoop). Als er geen afspraken zijn, heeft Lush NL twee mogelijkheden: de hoge prijzen hanteren en daardoor klanten verliezen aan Lush UK maar wel veel winst maken op mensen die bij Lush NL blijven kopen, of de prijzen aanpassen en geen klanten verliezen maar wel minder winst per product maken. Ik denk dat er maar een klein deel van hun klanten naar Lush UK gaan en ze dus ondanks een klein aantal weggelopen klanten dikke winst draaien in dit geval.
Er wordt ergens op het Lush forum beweerd dat geen van beide er van profiteert maar dat is natuurlijk onzin. Het verschil gaat ergens heen.
Op het Nederlandse forum stond dat Lush UK de Nederlandse prijzen bepaalt. Ik denk niet dat Lush UK zal stoppen met verzenden naar Nederland, want dan zijn ze gewoon een groot deel van hun klanten kwijt. Hoe leuk het ook allemaal is, er is meer dan Lush en mensen die in Engeland bestelden gaan -over het algemeen- echt niet zoveel meer betalen voor een leuke bruisbal.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef French het volgende:
Ze zullen wel wat kosten kwijt zijn aan het houden van de webshop, personeel etc. Maar natuurlijk lang niet zoveel dat een product daarvoor 2 x over de kop gaat. Ik denk dat ze op een gegeven moment wel moeten dalen met de prijzen, of dat UK niet meer internationaal verzendt.*hoopt dat laatste niet*
Eigenlijk vreemd dan...quote:Op zondag 4 januari 2009 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Op het Nederlandse forum stond dat Lush UK de Nederlandse prijzen bepaalt. Ik denk niet dat Lush UK zal stoppen met verzenden naar Nederland, want dan zijn ze gewoon een groot deel van hun klanten kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |