Ja best wel!! Ik heb een Floating Island, dus dat is een bath melt? Het komt uit zo'n cadeauverpakking, gekregen met kerst, Floating Island, Butterball en wat popcorn mijn familie denkt dat de popcorn ook mee het bad in gaat...quote:Op maandag 29 december 2008 19:29 schreef Cat22 het volgende:
Als je een muffin-vormige BBS hebt, kan dat best een bath melt zijn. (Melting Marshmellow Moment = rose en zoet, Floating Island is wit en iets neutraler van geur). Die moet je eigenlijk al drijvend laten oplossen in het het water maar de twee muffin-vormige melts kun je waarschijnlijk ook prima verkruimelen. Je krijgt er wel een stuk minder schuim mee dan met de BBS-en. Daarentegen zijn melts, door de oliën die erin zitten, weer heel verzorgend. Ingewikkeld he, Lush?
Ja dat dus, rook naar niks, bijna geen schuim, geen heel zacht vel. Een scheut melkmeisje had meer gedaan.quote:Op maandag 29 december 2008 19:29 schreef Cat22 het volgende:
En die Marzibain is voor mij de meest tegenvallende BBS ooit. Hij moet naar amandelen ruiken, maar ik rook er niks aan. En schuim krijg je ook niet echt, hoeveel je ook in het bad gooit. Hooguit glibber je door de kuip door de zeepresten.
Bij mn volgende shopping spree zal ik er zeker eentje in gooienquote:Op maandag 29 december 2008 19:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou je aanraden om de Comforter BBS eens te proberen (bosbessen). Of Pop in the Bath (sinaasappel/mandarijntjes). Of, als je van kruidig houdt, is Karma een goede keuze.
Ik durf niet aan de Lush haarspul te beginnenquote:
Ik ben dus in de winkel geweest en je ruikt inderdaad alleen maar één zoete damp, geen losse geuren. Het enige wat ik echt heb kunnen ruiken was de Spice Curlsquote:Op maandag 29 december 2008 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het altijd geweldig hoe snel mensen enthousiast worden van Lush. Ik heb al een paar vriendinnen gek gemaakt ermee. De winkel vind ik nooit zo'n goede plek om alles te ruiken als nieuweling, omdat de 'basis'geur daar zo overheersend is. Dus iedereen wordt meegevoerd naar mijn badkamer, cq. lushHQ in huize Cat en komt er met witte neusjes vandaan.
Ik vind de geur niet geweldig, het is me iets te snoepig en te vanille. Maar ik wil alles van Lush wel proberen dus ik ga m zeker gebruikenquote:Op maandag 29 december 2008 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Butterball ballistic is trouwens wel een fijne hoor! Je hebt de bruis en er zitten veel cacao deeltjes in, waardoor je velletje heel zacht aanvoelt achteraf. En de geur is prima. Er is ook eenmalig een douchegel van gemaakt, die schuimt totaal niet maar ruikt naar witte chocolade en werkt briljant! Helaas niet meer in de winkel te koop.
LOL! Dat kon ik een jaar geleden wel geschreven hebben!quote:Op maandag 29 december 2008 20:49 schreef Dipkip het volgende:
En ja, ik ben helemaal om, zo stom is datik ben namelijk totaal niet van de cosmetica. Ik heb op het moment niet eens een gezichtsreiniger, creme of bodylotion. Ik vind het niet fijn om te gebruiken en vergeet het daarom meestal. Ik zit wel heel graag in bad maar gebruik daarbij meestal goedkoop doucheschuim. Ik hou wel heel erg van geuren, bijvoorbeeld uit zo'n olieverdamper, maar heb nooit écht lekker ruikend badspul kunnen vinden. Kneipp bijvoorbeeld ruikt wel sterk, maar dan heb je 1 hele sterke geur, dus alleen lavendel of alleen rozemarijn. Dat vind ik dan niet zo bijzonder.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:46 schreef Cat22 het volgende:
LOL! Dat kon ik een jaar geleden wel geschreven hebben!
En nu heb ik drie dozen vol badspul en drie plankjes van mijn badkamerkastje vol voorraad. Het komt wel goed met jou.
Door Lush ben ik aan de dagcreme begonnen (meteen de duurstequote:Op maandag 29 december 2008 21:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Maar doe je nu ook dingen zoals iedere avond je gezicht schoonmaken en creme gebruiken en je insmeren enzo? Of hou je het bij douchen en badderen?
Ik ben nog een slag ergerquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Door Lush ben ik aan de dagcreme begonnen (meteen de duurste), bodylotion gebruikte ik al, vooral in de zomer en die ben ik nu wel meer gaan gebruiken. Scrubben is een nieuwe bezigheid sinds ik Lush ken. Ik gebruik geen make-up en ben te lui om mijn gezcht te reinigen, dus dat doe ik niet, wel af en toe eem maskertje (ook nieuw) en een gezichtsscubje, al vergeet ik dat ook de helft van de tijd.
Het meeste gebruik ik dus het bad- en douchespul. Lekker iedere dag weer kiezen uit alle geurtjes.
Ze heeft er zelf een gekochtquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:07 schreef Yoni het volgende:
Mijn kat ruikt naar Strawberry Santa![]()
![]()
(geen idee wat ze heeft uitgespookt overigens, doosje stond nog netjes op de wastafel)
De meeste zepen zijn uitdrogend en Snowcake is een hele beruchte. Lush verkoopt ook bodylotions Je kunt bij voorbeeld Dream Cream gebruiken, die is heel neutraal en is ook heel goed voor gevoelige huidjes. Of Charity pot, maar daar vind ik de geur niet zo lekker van. Karma Cream is een lotion die ruikt naar de Karma lijn van Lush.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:58 schreef French het volgende:
Ik ben sinds Kerst LushfanMijn schoonmoeder weet de juiste cadeautjes te kopen, laten we daar maar op houden. Ik heb nu de snowcake, HIWTK, taai taai-douchegel en jungle, mmmm! Mijn huid voelt alleen vrij stroef na het douchen met de zeep, droogt het je huid zo erg uit? En wie gebruikt er ook nog een soort van bodylotion na het douchen? Zo ja, welke?
Mijn kat heeft een uitgesproken smaak. Hij houdt van kruidige geuren en is niet zo van de bloemetjes, zoals een echte kerel betaamt. Als ik bij voorbeeld met Karma in bad lig komt hij gezellig op het randje zitten en hengelt hij naar mijn tenen. En verbaasd dat zijn poot telkens nat wordt!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:07 schreef Yoni het volgende:
Mijn kat ruikt naar Strawberry Santa![]()
![]()
(geen idee wat ze heeft uitgespookt overigens, doosje stond nog netjes op de wastafel)
Thanks!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De meeste zepen zijn uitdrogend en Snowcake is een hele beruchte. Lush verkoopt ook bodylotions Je kunt bij voorbeeld Dream Cream gebruiken, die is heel neutraal en is ook heel goed voor gevoelige huidjes. Of Charity pot, maar daar vind ik de geur niet zo lekker van. Karma Cream is een lotion die ruikt naar de Karma lijn van Lush.
Of je gebruikt een body butter/massagebar voor in de douche. Dat is een blok, die je in verschillende geuren kunt krijgen. Dat laat een vettig, vochtinbrengend laagje op je huid achter en dan hoef je geen lotion te gebruiken.
Da's zeep. Dus daar kun je je onder de douche lekker mee insmeren. Het is minder uitdrogend dan vaste zepen omdat er meer vetten inzitten (of zoiets). En vandaar dat ze dus - als ze vers zijn en je ze luchtdicht bewaart- heerlijk smeuïg zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |