abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 december 2008 @ 19:37:42 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64474442
Ik snij meestal gewoon een stukje zeep af voor gebruik, en als het dan eenmaal nat is geworden maak ik het ook op.
Stukjes zijn 3 cm bij 1 cm of zo, maar daar doe ik dan toch weer eeuwen mee. En ik heb meestal 3 verschillende stukken op de badkamer op mn zeepbakje liggen. Dus ik hoef me niet elke dag met dezelfde zeep te wassen.
En de stukken die ik niet gebruik verliezen niks aan qualiteit.
Na een half jaar of zo lijken ze wel wat minder te ruiken maar als je ze dan gaat nat maken bij gebruik is de geur meteen weer terug.
Ik had vandaag willen gaan lushen maar het is er niet van gekomen, dus ik hoop dat ik woensdag nog ff tijd heb om langs te gaan.
Ben ik de enige die zo verslaafd is aan jelly voor mn haar?
Mn kapster deed gisteren mn haren vast en die vroeg meteen welke shampoo ik gebruik omdat het zo heerlijk aanvoelde.
Geen shampoo dus, maar woosh jelly !
En voor mn honden doet het ook wonderen, zondag wil ik dr zelfs mn langhaar chihuahua mee wassen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64474638
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:29 schreef Cat22 het volgende:
Als je een muffin-vormige BBS hebt, kan dat best een bath melt zijn. (Melting Marshmellow Moment = rose en zoet, Floating Island is wit en iets neutraler van geur). Die moet je eigenlijk al drijvend laten oplossen in het het water maar de twee muffin-vormige melts kun je waarschijnlijk ook prima verkruimelen. Je krijgt er wel een stuk minder schuim mee dan met de BBS-en. Daarentegen zijn melts, door de oliën die erin zitten, weer heel verzorgend. Ingewikkeld he, Lush?
Ja best wel!! Ik heb een Floating Island, dus dat is een bath melt? Het komt uit zo'n cadeauverpakking, gekregen met kerst, Floating Island, Butterball en wat popcorn mijn familie denkt dat de popcorn ook mee het bad in gaat...

Ik denk dan, dat ik helemaal geen BBSen heb uitgekozen, alleen ballistics. Ik vond die marzibain nogal tegenvallen terwijl volgens mn moeder haar badbruisbal geweldig was, dus heb ik er daar wat van gekozen. De karma BBS leek me ook wel lekker, maar ik wist niet meer zeker of ik die geur niet te pittig vond, dus ik heb er eerst maar eens een stukje zeep van genomen.

Eigenlijk wel jammer, want ik vind juist die verzorgende schuimbaden altijd erg lekker. Maar marzibain deed niks voor me, ook qua zachtheid niet zoveel, terwijl ze verkoopster stond te huppelen dat dat ding het absolute einde was qua geur en verzorging
quote:
En die Marzibain is voor mij de meest tegenvallende BBS ooit. Hij moet naar amandelen ruiken, maar ik rook er niks aan. En schuim krijg je ook niet echt, hoeveel je ook in het bad gooit. Hooguit glibber je door de kuip door de zeepresten.
Ja dat dus, rook naar niks, bijna geen schuim, geen heel zacht vel. Een scheut melkmeisje had meer gedaan.
quote:
Ik zou je aanraden om de Comforter BBS eens te proberen (bosbessen). Of Pop in the Bath (sinaasappel/mandarijntjes). Of, als je van kruidig houdt, is Karma een goede keuze.
Bij mn volgende shopping spree zal ik er zeker eentje in gooien of ik drop al eerder even langs de winkel, we hebben er een hier in de stad, alleen heb ik besteld in engeland vanwege de kosten.

Ik kan vooral niet wachten op mn Sonic Death Monkey. Toen ik voor mn moeder winkelde kreeg ik er een proefje van, die is echt ge-wel-dig en mn vriend kon het ook wel waarderen dat ik naar koffie rook
pi_64474757
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:37 schreef oh-oh het volgende:
Geen shampoo dus, maar woosh jelly !
Ik durf niet aan de Lush haarspul te beginnen ik heb haar tot op mn kont en gebruik een grote fles extreem goedkope cremespoeling per maand (en zo'n fles shampoo per twee maanden).

Wordt een hele dure hobby denk ik
  maandag 29 december 2008 @ 20:01:43 #154
176471 oh-oh
pi_64475286
Met de jelly gebruik ik echt maar een vingertipje en voor het eerst van mn leven geen cremespoeling
Een van mn twee chinezen die ik dr ook mee doe moet ik normaal echt drie keer per dag even met de slicker ontklitten om m mooi fluffy uit te laten zien de hele dag, en nu kan ik hem gewoon een hele week niet kammen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64475425
Oh en dat woosh spul is niet eens zo duur.... Nou, dan gaat die volgende keer ook mee ooh, echt te erg dit...
pi_64476100
Ik vind het altijd geweldig hoe snel mensen enthousiast worden van Lush. Ik heb al een paar vriendinnen gek gemaakt ermee. De winkel vind ik nooit zo'n goede plek om alles te ruiken als nieuweling, omdat de 'basis'geur daar zo overheersend is. Dus iedereen wordt meegevoerd naar mijn badkamer, cq. lushHQ in huize Cat en komt er met witte neusjes vandaan.

Butterball ballistic is trouwens wel een fijne hoor! Je hebt de bruis en er zitten veel cacao deeltjes in, waardoor je velletje heel zacht aanvoelt achteraf. En de geur is prima. Er is ook eenmalig een douchegel van gemaakt, die schuimt totaal niet maar ruikt naar witte chocolade en werkt briljant! Helaas niet meer in de winkel te koop.

Whoosh vind ik ook erg lekker: fris citroen! De gouden tip hierbij: koop zo'n douchpuff (je weet wel, zo'n bol van gaatjesspul aan een touwtje). Dan krijg je van douchegel en jellies torenhoog schuim. En je jellie glibbert niet de douchebak door.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64477049
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het altijd geweldig hoe snel mensen enthousiast worden van Lush. Ik heb al een paar vriendinnen gek gemaakt ermee. De winkel vind ik nooit zo'n goede plek om alles te ruiken als nieuweling, omdat de 'basis'geur daar zo overheersend is. Dus iedereen wordt meegevoerd naar mijn badkamer, cq. lushHQ in huize Cat en komt er met witte neusjes vandaan.
Ik ben dus in de winkel geweest en je ruikt inderdaad alleen maar één zoete damp, geen losse geuren. Het enige wat ik echt heb kunnen ruiken was de Spice Curls

Omdat ik me in de winkel moest laten vertellen wat waarnaar rook, dacht ik dat ik beter eerst eens op de site kon kijken. Dan kun je tenminste lézen waar het naar ruikt ik ben heel benieuwd hoe het echt gaat ruiken straks...

En ja, ik ben helemaal om, zo stom is dat ik ben namelijk totaal niet van de cosmetica. Ik heb op het moment niet eens een gezichtsreiniger, creme of bodylotion. Ik vind het niet fijn om te gebruiken en vergeet het daarom meestal. Ik zit wel heel graag in bad maar gebruik daarbij meestal goedkoop doucheschuim. Ik hou wel heel erg van geuren, bijvoorbeeld uit zo'n olieverdamper, maar heb nooit écht lekker ruikend badspul kunnen vinden. Kneipp bijvoorbeeld ruikt wel sterk, maar dan heb je 1 hele sterke geur, dus alleen lavendel of alleen rozemarijn. Dat vind ik dan niet zo bijzonder.

Ik hoop dat ik nu echt fijne producten heb gevonden, zodat ik ze ook echt eens ga gebruiken (de creme en reiniger enzo). Want ik voel me wel lekkerder als ik dingen gebruik en zie ook wel verschil aan mn huid. Toch stop ik steeds weer met smeren en soppen omdat ik het vervelend vind om te doen we zullen zien.... Anders heb ik iig fijne zeep gevonden
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Butterball ballistic is trouwens wel een fijne hoor! Je hebt de bruis en er zitten veel cacao deeltjes in, waardoor je velletje heel zacht aanvoelt achteraf. En de geur is prima. Er is ook eenmalig een douchegel van gemaakt, die schuimt totaal niet maar ruikt naar witte chocolade en werkt briljant! Helaas niet meer in de winkel te koop.
Ik vind de geur niet geweldig, het is me iets te snoepig en te vanille. Maar ik wil alles van Lush wel proberen dus ik ga m zeker gebruiken en als ie lekker verzorgend is, is het sowieso wel fijn.
pi_64479293
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:49 schreef Dipkip het volgende:

En ja, ik ben helemaal om, zo stom is dat ik ben namelijk totaal niet van de cosmetica. Ik heb op het moment niet eens een gezichtsreiniger, creme of bodylotion. Ik vind het niet fijn om te gebruiken en vergeet het daarom meestal. Ik zit wel heel graag in bad maar gebruik daarbij meestal goedkoop doucheschuim. Ik hou wel heel erg van geuren, bijvoorbeeld uit zo'n olieverdamper, maar heb nooit écht lekker ruikend badspul kunnen vinden. Kneipp bijvoorbeeld ruikt wel sterk, maar dan heb je 1 hele sterke geur, dus alleen lavendel of alleen rozemarijn. Dat vind ik dan niet zo bijzonder.
LOL! Dat kon ik een jaar geleden wel geschreven hebben!
En nu heb ik drie dozen vol badspul en drie plankjes van mijn badkamerkastje vol voorraad. Het komt wel goed met jou.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 29 december 2008 @ 21:48:47 #159
176471 oh-oh
pi_64479408
Oh echt zo herkenbaar!
Ik ga alleen maar naar de winkel als ik weet wat ik wil hebben, want je ruikt daar echt niet meer wat wat is.
En ik heb ook echt mn hele omgeving helemaal enthousiast gemaakt.
Alleen steken we elkaar erg aan nu, laatst zei een vriendin van me al Lush is oorlog, want iedereen wil wat de ander heeft
We hebben nu zelfs op het naakthondenforum een heel goedlopend Lush topic , en ik moet voor iedereen die geen winkel in de buurt heeft shoppen en opsturen of meenemen naar shows en wandelingen.
Zaterdag hebben we weer een wandeling en de bestellingen komen alweer binnen.
( Groucho Marx )
pi_64479619
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:46 schreef Cat22 het volgende:
LOL! Dat kon ik een jaar geleden wel geschreven hebben!
En nu heb ik drie dozen vol badspul en drie plankjes van mijn badkamerkastje vol voorraad. Het komt wel goed met jou.

Maar doe je nu ook dingen zoals iedere avond je gezicht schoonmaken en creme gebruiken en je insmeren enzo? Of hou je het bij douchen en badderen?
pi_64501556
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:53 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Maar doe je nu ook dingen zoals iedere avond je gezicht schoonmaken en creme gebruiken en je insmeren enzo? Of hou je het bij douchen en badderen?
Door Lush ben ik aan de dagcreme begonnen (meteen de duurste ), bodylotion gebruikte ik al, vooral in de zomer en die ben ik nu wel meer gaan gebruiken. Scrubben is een nieuwe bezigheid sinds ik Lush ken. Ik gebruik geen make-up en ben te lui om mijn gezcht te reinigen, dus dat doe ik niet, wel af en toe eem maskertje (ook nieuw) en een gezichtsscubje, al vergeet ik dat ook de helft van de tijd.

Het meeste gebruik ik dus het bad- en douchespul. Lekker iedere dag weer kiezen uit alle geurtjes.
  Moderator dinsdag 30 december 2008 @ 17:53:20 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64502221
@cat yup doe zo 5x met een BBS de gouden tip: stukje afbreken en dan direct onder de kraan houden in plaats van te verbrokkelen, dan gaat het een stuk harder schuimen op die manier kan ik mijn budget ook nog wat beperken
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator dinsdag 30 december 2008 @ 17:58:41 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64502393
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Door Lush ben ik aan de dagcreme begonnen (meteen de duurste ), bodylotion gebruikte ik al, vooral in de zomer en die ben ik nu wel meer gaan gebruiken. Scrubben is een nieuwe bezigheid sinds ik Lush ken. Ik gebruik geen make-up en ben te lui om mijn gezcht te reinigen, dus dat doe ik niet, wel af en toe eem maskertje (ook nieuw) en een gezichtsscubje, al vergeet ik dat ook de helft van de tijd.

Het meeste gebruik ik dus het bad- en douchespul. Lekker iedere dag weer kiezen uit alle geurtjes.
Ik ben nog een slag erger gebruik scrub, gezichtsreiniger, toner, creme, maskers, shampoo, conditioner, massagebars, body powder en alle soorten zeep heb ook echt zoveel staan, zou niet weten hoe ik het allemaal op krijg en maar meer kopen
5 - 28 februari Thailand O+
pi_64503679
wat zal jij lekker ruiken!!
pi_64504176
Ik ben sinds Kerst Lushfan Mijn schoonmoeder weet de juiste cadeautjes te kopen, laten we daar maar op houden. Ik heb nu de snowcake, HIWTK, taai taai-douchegel en jungle, mmmm! Mijn huid voelt alleen vrij stroef na het douchen met de zeep, droogt het je huid zo erg uit? En wie gebruikt er ook nog een soort van bodylotion na het douchen? Zo ja, welke?
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 30 december 2008 @ 19:07:03 #166
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64504328
Mijn kat ruikt naar Strawberry Santa

(geen idee wat ze heeft uitgespookt overigens, doosje stond nog netjes op de wastafel)
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:27:13 #167
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64504983
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:07 schreef Yoni het volgende:

(geen idee wat ze heeft uitgespookt overigens, doosje stond nog netjes op de wastafel)
Ze heeft er zelf een gekocht

Check je creditcard maar even
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64505537
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:58 schreef French het volgende:
Ik ben sinds Kerst Lushfan Mijn schoonmoeder weet de juiste cadeautjes te kopen, laten we daar maar op houden. Ik heb nu de snowcake, HIWTK, taai taai-douchegel en jungle, mmmm! Mijn huid voelt alleen vrij stroef na het douchen met de zeep, droogt het je huid zo erg uit? En wie gebruikt er ook nog een soort van bodylotion na het douchen? Zo ja, welke?
De meeste zepen zijn uitdrogend en Snowcake is een hele beruchte. Lush verkoopt ook bodylotions Je kunt bij voorbeeld Dream Cream gebruiken, die is heel neutraal en is ook heel goed voor gevoelige huidjes. Of Charity pot, maar daar vind ik de geur niet zo lekker van. Karma Cream is een lotion die ruikt naar de Karma lijn van Lush.

Of je gebruikt een body butter/massagebar voor in de douche. Dat is een blok, die je in verschillende geuren kunt krijgen. Dat laat een vettig, vochtinbrengend laagje op je huid achter en dan hoef je geen lotion te gebruiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 30-12-2008 21:12:23 ]
pi_64505610
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:07 schreef Yoni het volgende:

Mijn kat heeft een uitgesproken smaak. Hij houdt van kruidige geuren en is niet zo van de bloemetjes, zoals een echte kerel betaamt. Als ik bij voorbeeld met Karma in bad lig komt hij gezellig op het randje zitten en hengelt hij naar mijn tenen. En verbaasd dat zijn poot telkens nat wordt! Maar als ik Pop in the Bath gebruik dan is hij nergens te bekennen.
pi_64507657
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

De meeste zepen zijn uitdrogend en Snowcake is een hele beruchte. Lush verkoopt ook bodylotions Je kunt bij voorbeeld Dream Cream gebruiken, die is heel neutraal en is ook heel goed voor gevoelige huidjes. Of Charity pot, maar daar vind ik de geur niet zo lekker van. Karma Cream is een lotion die ruikt naar de Karma lijn van Lush.

Of je gebruikt een body butter/massagebar voor in de douche. Dat is een blok, die je in verschillende geuren kunt krijgen. Dat laat een vettig, vochtinbrengend laagje op je huid achter en dan hoef je geen lotion te gebruiken.
Thanks!
Jammer dat 'ie zo uitdroogt, want hij ruikt zo lekker. En gebruik je die massagebars ook onder de douche? En haal je dat vettige laagje er niet af met je handdoek?
pi_64509025
Je kunt de body butters het beste niet onder de douchestraal gebruiken, want dan smelten ze erg snel weg. Je kunt bij voorbeeld even de kraan uitzetten en je dan ermee bewerken. Of het betreffende lichaamsdeel buiten de straal houden Ik spoel het daarna wel een beetje af, anders is het erg vettig. Met afdrogen verwijder je niet zo heel veel, je huid heeft dan al veel opgenomen en de rest is eigenlijk overschot. Als je übervettig wil blijven kun je je deppend afdrogen.

Tipje: Buffy is geweldig! Dat is een body butter die ook een scrubje in zich heeft. Ideaal voor sinaasappelhuid!

En even iets rechtzetten: je hebt bodybutters en massagebars. Bodybutters zijn voor onder de douche, met massagebars smeer je je na het douchen+afdrogen in (of laat je je insmeren ). Dat is massageolie in vaste vorm ipv in een flesje.
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:53:08 #172
237486 HoneyTrap
Ol'blue eyes is back!
pi_64514384
en buttercreams dan?
pi_64530213
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 22:53 schreef HoneyTrap het volgende:
en buttercreams dan?
Da's zeep. Dus daar kun je je onder de douche lekker mee insmeren. Het is minder uitdrogend dan vaste zepen omdat er meer vetten inzitten (of zoiets). En vandaar dat ze dus - als ze vers zijn en je ze luchtdicht bewaart- heerlijk smeuïg zijn.
pi_64531676
Lekker ingekocht maandag.

- Honey I washed the kids
- Rockstar (bij cadeau)
- Sandstone (bij cadeau)
- Spice curls
- Ice blue soap (bij cadeau)
- Happy Hippy (bij cadeau)
- Sonic death monkey
- Flosty gritter (bij cadeau)
- Breath of fresh air (gekregen bij kassa)
- Celestial
- Vit E, Vit C tonertabs voor tante)
- too drunk emotibomb (bij cadeau, geef 't aan tante)
- Smitten
- Sympathy for the skin
- Whipstick (bij cadeau)
- Each Peach (bij cadeau)
- Haagenbath bath ballistic (bij cadeau)

Gister allemaal tupperware bakjes gehaald om de zooi in te doen.
Haagenbath is inmiddels op, rook erg lekker.
pi_64531752
Aah, dubbelpost.

[ Bericht 97% gewijzigd door DanseMacabre op 31-12-2008 16:41:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')