abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63413015
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 19:04 schreef Merkie het volgende:
Hij bedoelt: "Tot hoever loopt dit seizoen, 24 afleveringen?"
hap hap hap
namaste
pi_63417644
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 14:06 schreef Ereinion het volgende:
Ik zie dat toch anders. Ik kijk Prison Break juist omdat het zo onrealistisch is. De ongeloofwaardige verhaallijnen en de over the top karakters maken de serie juist leuk. Een stel kruimeldieven, een psychotische agent een chanterende gevangenbewaarder en een arts die een alcohol verleden heeft en die uit de medische stand is gezet worden door de overheid ingehuurd om de meest machtige organisatie onderuit te halen en super beveiligde gegevens te stelen. Ridiculer kan toch niet? Dat maakt Prison Break voor mij leuk, als het serieus en realistisch was zou ik direct stoppen met kijken.
Wat een gelul. Met dit doel is Prison Break helemaal niet gemaakt. Of dacht je dat een paar mensen zaten de discussiëren en opeens zegt iemand: hey laten we een zo onrealistisch mogelijke serie maken over een gast die zijn broer uit de gevangenis laat ontsnappen.

Het moest juist wel spannend en realistisch zijn. Dat lijkt me wel cruciaal bij jail-break films/series. En om eerlijk te zijn WAS het ook niet eens zo ongeloofwaardig het eerste seizoen, maar daarna ging het fout. Dan kan je wel als excuus geven dat het juist leuk is gewoon verstand op nul (en daar heb ik ook niks op tegen), maar geef het dan ook gewoon toe dat het een matige serie is, met een ongeloofwaardig verhaal, geen denderende acteurs en een zwak script. Want dat is het gewoon nu.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:40:03 #203
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_63418265
Het eerste niet eens zo ongeloofwaardig? Er kon niets onverwachts of onvoorspelbaars gebeuren of Scofield had toch een oplossing achter zijn oren of onder zijn balzak laten tatoeëren.

Het eerste seizoen werkte omdat het toen nog nieuw was, omdat de emmer der vergezochte verzinsels toen nog niet was overgelopen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_63419105
Ok je hebt gelijk Ik dacht laat ik het nog een beetje redelijk verwoorden.
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:11:37 #205
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_63419166
Jongens jongens jongens...wat een bagger hier. Na ie-de-re aflevering hetzelfde;
Realistisch, niet realistisch...
Slechter geworden, beter geworden...
Ik kijk wel weer, ik kijk niet meer...

En ook iedere keer de zelfde mensen. Get a life.
Kijk of kijk niet. En zeik niet. Ga een ander topic vullen, iets van "Het grote "Wat is PB-nep" topic" ofzo.
pi_63419413
Nou ja, je bewijst iig wel meteen het nut van je eigen avatar.
  zaterdag 22 november 2008 @ 10:37:00 #207
214466 AngelosC
Griekse held/god
pi_63424486
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 19:04 schreef Merkie het volgende:
Hij bedoelt: "Tot hoever loopt dit seizoen, 24 afleveringen?"
duh
Jaaaaa onze Griekse god is hierrrrr(en tevens oud-Ajacied)
pi_63424836
Fantastische EP weer .

De Generaal .

Alleen The Don blijft een uiterst belabberde acteur als ie boos moet spelen.
  zaterdag 22 november 2008 @ 11:19:51 #209
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63424997
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou ja, je bewijst iig wel meteen het nut van je eigen avatar.
Maar hij heeft wel gelijk. Vooral jij verneukt dit topic iedere week weer met je gezeik over geloofwaardigheid en ander gehuil. Kijk gewoon niet meer als het je niet aanstaat, blijf in ieder geval hier weg want je verpest voor velen het nog altijd terechte enthousiasme.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_63425068
Ik vind die hersentumor van Scofield erg gay trouwens. En wat is hij dik geworden.
pi_63425421
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:19 schreef Zapper het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel gelijk. Vooral jij verneukt dit topic iedere week weer met je gezeik over geloofwaardigheid en ander gehuil. Kijk gewoon niet meer als het je niet aanstaat, blijf in ieder geval hier weg want je verpest voor velen het nog altijd terechte enthousiasme.
hij heeft gelijk? Hij heeft helemaal geen gelijk. En aan reacties hier te zien ben ik niet de enige hoor die de geloofwaardigheid in deze serie ver te zoeken vind. Ik kijk gewoon elke week nog hoor en dat zou ik niet doen als het absolute crap was, maar ik vind het jammer dat ze de serie helemaal verpesten met CRAP. Als schrijver kan je toch wel ff wat beters bedenken, of tenminste wat realistischer, want het idee van dit seizoen is nog wel redelijk. Als ze het beter hadden uitgewerkt hadden ze er zo nog een seizoen 5 achter kunnen plakken ook, maar doordat het steeds meer bullshit wordt, lijkt me dat nu geen slim plan meer.

Vond wel een leuk plaatje (vast al oud maar ja)

[ Bericht 4% gewijzigd door YoshiBignose op 22-11-2008 12:02:18 ]
pi_63425878
Waarom moet een serie realistisch zijn? Kijk dan gewoon niet als je het niet leuk vindt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63425999
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:09 schreef RayMania het volgende:
Waarom moet een serie realistisch zijn? Kijk dan gewoon niet als je het niet leuk vindt.
Zucht ik geef het op. Volgens mij trekt Prison Break alleen maar mensen met een IQ lager dan 90 aan. Dat zullen vast ook de mensen zijn die op het puntje van hun stoel zitten tijdens warmtesensors die van groen naar geel kleurden.

zaterdag 22 november 2008 @ 12:31:29 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63426307
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:16 schreef YoshiBignose het volgende:

Zucht ik geef het op. Volgens mij trekt Prison Break alleen maar mensen met een IQ lager dan 90 aan. Dat zullen vast ook de mensen zijn die op het puntje van hun stoel zitten tijdens warmtesensors die van groen naar geel kleurden.

IQ heeft er echt wat mee te maken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_63426364
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:16 schreef YoshiBignose het volgende:

Volgens mij trekt Prison Break alleen maar mensen met een IQ lager dan 90 aan.
Daarom dat jij elke week kijkt om daarna hier te komen zeuren?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63426388
Ik zat wel op het puntje van mijn stoel bij die warmtesensors hoor.
Prison Break
pi_63426443
JA IQ heeft hier zeker wat mee te maken. Mensen die minder intelligent zijn, kijken vaak ook makkelijkere, onrealistischere films. Maar dat niet alleen, mensen die hier op mij reageren met de verdedigende worden dat "onrealistisch juist leuk is" en dat ik hier maar niet moet reageren alleen als ik het spannend vind ofzo ( ) getuigt nou ook niet echt vaan een goed stel hersens.
pi_63428157
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:38 schreef YoshiBignose het volgende:
JA IQ heeft hier zeker wat mee te maken. Mensen die minder intelligent zijn, kijken vaak ook makkelijkere, onrealistischere films. Maar dat niet alleen, mensen die hier op mij reageren met de verdedigende worden dat "onrealistisch juist leuk is" en dat ik hier maar niet moet reageren alleen als ik het spannend vind ofzo ( ) getuigt nou ook niet echt vaan een goed stel hersens.
Wat een verschrikkelijk bekrompen opvattingen heb jij zeg.

Sowieso spreek je jezelf tegen. Minder intelligente mensen kijken vaak onrealistische films (wat een kutcriterium trouwens alsof realisme ook maar de verste verte wat met de kwaliteit van een film te maken heeft), dat betekend niet dat iedereen die naar een tv-serie kijkt puur voor de ontspanning daarom dom is. Ik lees overdag al genoeg zware kost, dan heb ik 's avonds gewoon zin in een uurtje ontspanning. Ja, ik vind de serie juist leuk omdat het belachelijk is, als ik zin heb in iets serieus pak ik wel een boek of zo. Als het over the top karakter van de serie jou stoort is dat vervelend, maar het slaat natuurlijk nergens op om daarom iedereen die een andere opvatting heeft voor minder intelligent uit te maken.

Ik snap überhaupt niet hoe je ooit vier seizoenen Prison Break hebt uitgehouden als je blijkbaar zo'n hekel hebt aan makkelijke onrealistische media.
pi_63429786
Je gebrek aan leesvaardigheid bewijst het lage IQ anders wel. Maar ik zal het dan nog 1 keer herhalen:

ik heb niks tegen onrealstische films/serie
ik heb niks tegen domme mensen
ik heb niks tegen prison break

Maar mensen die ONTKENNEN dat dit onrealistisch, slecht geschreven script en matig geacteerde serie niet waar is heb ik wel wat tegen. Maar laten we erover ophouden
pi_63429969
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:20 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat een gelul. Met dit doel is Prison Break helemaal niet gemaakt. Of dacht je dat een paar mensen zaten de discussiëren en opeens zegt iemand: hey laten we een zo onrealistisch mogelijke serie maken over een gast die zijn broer uit de gevangenis laat ontsnappen.

Het moest juist wel spannend en realistisch zijn. Dat lijkt me wel cruciaal bij jail-break films/series. En om eerlijk te zijn WAS het ook niet eens zo ongeloofwaardig het eerste seizoen, maar daarna ging het fout. Dan kan je wel als excuus geven dat het juist leuk is gewoon verstand op nul (en daar heb ik ook niks op tegen), maar geef het dan ook gewoon toe dat het een matige serie is, met een ongeloofwaardig verhaal, geen denderende acteurs en een zwak script. Want dat is het gewoon nu.
Hoezo geen denderende acteurs ?
Ik vind de meeste acteurs hun karakter geweldig neer zetten. Dat je enkele acteurs niet zo geweldig vindt, zoals de meeste Sara, oke. Maar Kellerman, Scofield, Sucre, Mahone, T-Bag..zijn toch allemaal gewoon toffe karakters..? Volgens mij heb je in een serie altijd wel een paar waarvan je denkt.. ..
pi_63430199
Mwah echt puur qua acteren vind ik ze niet zo sterk. Mahone is wel redelijk en t-bag moet ik zeggen is echt een master maar linc, sara, scofield, self etc. noem ik geen goede acteurs.

Maar ja hier kan je over blijven discussiëren. Ik noem een paar zwakkere punten van deze serie die volgens mij toch wel redelijk juist zijn.
pi_63430629
Wat is goed acteren. Die hele grote acteurs uit de filmindustrie krijgen natuurlijk miljoenen per film. Die zien series ook meer als opstapje naar het grote werk, maar slecht zijn de acteurs zeker niet.

En met dat IQ en geloofwaardigheidsgelul vind ik nog steeds dat er in elke serie een grens aan zit. Wat ik leuk vond aan seizoen 1 was de intelligente manier waarop Scofield probeerde te ontsnappen. Met die tatoo met alle informatie was gewoon heel goed doordacht. Die hele company is natuurlijk niet echt geloofwaardig, maar dat is meer de situatie waarin zich het hoofdverhaal afspeelt, de ontsnapping . Aan de andere kant mag het wel een beetje fanta zijn. Als je veel kennis over zaken hebt zullen fouten je eerder opvallen. En die opmerking dat zo'n serie alleen plat vermaak is ben ik het gewoon niet mee eens.
  zaterdag 22 november 2008 @ 16:17:21 #223
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_63430641
Zojuist ep 11 gezien en de scene met Gretchen blijft toch wel de topscene van deze ep.... mag best meer van komen!
En verder, ach we bouwen de spanning op naar het einde...
Verder een beetje raar dat er niemand van de 4 op de uitkijk staat...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_63431186
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 15:34 schreef YoshiBignose het volgende:

Maar mensen die ONTKENNEN dat dit onrealistisch, slecht geschreven script en matig geacteerde serie niet waar is heb ik wel wat tegen.
Bewijst jouw gebrek aan taalvaardigheid nu je lage IQ?
  Moderator zondag 23 november 2008 @ 14:21:17 #225
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63449330
Spin-off Prison Break?

AMSTERDAM - Veel nieuws uit de studio’s in Los Angeles deze week, waar De Telegraaf tal van acteurs en actrices aan de tand voelt. Terwijl de opnames voor een vierde reeks van Prison Break nog in volle gang zijn, begint het in het geruchtencircuit te borrelen.

Volgens het gros van de acteurs, onder wie Dominic Purcell (Lincoln Burrows, foto) en Robert Knepper (T-Bag), is de koek een beetje op en valt het doek voor deze populaire reeks. "Het zal mij alleen niet verbazen als er een spin-off wordt bedacht", meldt Purcell. "Het is goed denkbaar dat een van de broers om het leven komt en dat de ander in een eigen serie verder gaat."

+++++

Opnames in volle gang?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')