hap hap hapquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:04 schreef Merkie het volgende:
Hij bedoelt: "Tot hoever loopt dit seizoen, 24 afleveringen?"
Wat een gelul. Met dit doel is Prison Break helemaal niet gemaakt. Of dacht je dat een paar mensen zaten de discussiëren en opeens zegt iemand: hey laten we een zo onrealistisch mogelijke serie maken over een gast die zijn broer uit de gevangenis laat ontsnappen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:06 schreef Ereinion het volgende:
Ik zie dat toch anders. Ik kijk Prison Break juist omdat het zo onrealistisch is. De ongeloofwaardige verhaallijnen en de over the top karakters maken de serie juist leuk. Een stel kruimeldieven, een psychotische agent een chanterende gevangenbewaarder en een arts die een alcohol verleden heeft en die uit de medische stand is gezet worden door de overheid ingehuurd om de meest machtige organisatie onderuit te halen en super beveiligde gegevens te stelen. Ridiculer kan toch niet? Dat maakt Prison Break voor mij leuk, als het serieus en realistisch was zou ik direct stoppen met kijken.
duhquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:04 schreef Merkie het volgende:
Hij bedoelt: "Tot hoever loopt dit seizoen, 24 afleveringen?"
Maar hij heeft wel gelijk. Vooral jij verneukt dit topic iedere week weer met je gezeik over geloofwaardigheid en ander gehuil. Kijk gewoon niet meer als het je niet aanstaat, blijf in ieder geval hier weg want je verpest voor velen het nog altijd terechte enthousiasme.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou ja, je bewijst iig wel meteen het nut van je eigen avatar.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk. Vooral jij verneukt dit topic iedere week weer met je gezeik over geloofwaardigheid en ander gehuil. Kijk gewoon niet meer als het je niet aanstaat, blijf in ieder geval hier weg want je verpest voor velen het nog altijd terechte enthousiasme.
Zucht ik geef het op. Volgens mij trekt Prison Break alleen maar mensen met een IQ lager dan 90 aan. Dat zullen vast ook de mensen zijn die op het puntje van hun stoel zitten tijdens warmtesensors die van groen naar geel kleurden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:09 schreef RayMania het volgende:
Waarom moet een serie realistisch zijn? Kijk dan gewoon niet als je het niet leuk vindt.
IQ heeft er echt wat mee te maken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Zucht ik geef het op. Volgens mij trekt Prison Break alleen maar mensen met een IQ lager dan 90 aan. Dat zullen vast ook de mensen zijn die op het puntje van hun stoel zitten tijdens warmtesensors die van groen naar geel kleurden.
Daarom dat jij elke week kijkt om daarna hier te komen zeuren?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij trekt Prison Break alleen maar mensen met een IQ lager dan 90 aan.
Wat een verschrikkelijk bekrompen opvattingen heb jij zeg.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:38 schreef YoshiBignose het volgende:
JA IQ heeft hier zeker wat mee te maken. Mensen die minder intelligent zijn, kijken vaak ook makkelijkere, onrealistischere films. Maar dat niet alleen, mensen die hier op mij reageren met de verdedigende worden dat "onrealistisch juist leuk is" en dat ik hier maar niet moet reageren alleen als ik het spannend vind ofzo () getuigt nou ook niet echt vaan een goed stel hersens.
Hoezo geen denderende acteurs ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat een gelul. Met dit doel is Prison Break helemaal niet gemaakt. Of dacht je dat een paar mensen zaten de discussiëren en opeens zegt iemand: hey laten we een zo onrealistisch mogelijke serie maken over een gast die zijn broer uit de gevangenis laat ontsnappen.
![]()
Het moest juist wel spannend en realistisch zijn. Dat lijkt me wel cruciaal bij jail-break films/series. En om eerlijk te zijn WAS het ook niet eens zo ongeloofwaardig het eerste seizoen, maar daarna ging het fout. Dan kan je wel als excuus geven dat het juist leuk is gewoon verstand op nul (en daar heb ik ook niks op tegen), maar geef het dan ook gewoon toe dat het een matige serie is, met een ongeloofwaardig verhaal, geen denderende acteurs en een zwak script. Want dat is het gewoon nu.
Bewijst jouw gebrek aan taalvaardigheid nu je lage IQ?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar mensen die ONTKENNEN dat dit onrealistisch, slecht geschreven script en matig geacteerde serie niet waar is heb ik wel wat tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |