abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2008 @ 11:05:24 #126
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_63339938
Ik ga vandaag weer eens een begin maken met S01. Na al die flashbacks over Bellick heb ik er weer helemaal zin in.
Gisteren keek ik S03 nog even op TV, raar om te zien dat de verhoudingen tussen personen nog heel anders liggen daar.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_63339948
Hoeveel episodes komen er nog?

Seizoen van 13 of van 22 afleveringen??
  woensdag 19 november 2008 @ 11:19:33 #128
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_63340332
Realistisch of niet, vanaf het moment dat ze begonnen met het boren in de muur en dat alles in complete stilte gebeurde [zelfs met weinig tot geen achtergrondmuzie] was het wel heel spannend om naar te kijken Het enige waar ik me écht aan stoorde waren de slechte special effects toen het laatste stuk van de muur naar aanleiding van Sucre's microgolven in elkaar kruimelde

Eerst dacht ik dat Scofield echt zo dom was om Scylla zo te pakken, maar nu ik erover nadenk en de reacties hier heb gelezen, denk ik ook wel dat het allemaal bij zijn master plan zal horen Hoe dan ook, ik kan niet wachten tot volgende week!
pi_63341266
Het bijna volledig stille inbreek gedeelte was inderdaad heel tof gedaan ja, kwam de spanning zeker ten goede
pi_63341717
MIsschien liet Scofield het alarm bij Scylla expres afgaan omdat hij het niet meer lang kan/kon volhouden met z'n ziekte. Zodat de tijd verlengd wordt om er weer achteraan te zitten .. ze zullen het waarschijnlijk niet zomaar gaan verplaatsen nu ze weten dat hun er keihard achteraan zitten en er veel over weten.
  Moderator woensdag 19 november 2008 @ 12:22:20 #131
9859 crew  Karina
Woman
pi_63342035
Erg dom dat Self en de "secretaresse" in de "verkoper truc" trappen, terwijl die secretaresse nog had verteld dat ze per ongeluk de naam van Whistler had laten vallen, je kon er gewoon op wachten dat het een val was.

De inbraakscene was erg spannend inderdaad, maar wel nogal onrealistisch, het deed me denken aan Mission Impossible.

Goede cliffhanger!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_63342158
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:08 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik vind Lisa toch ook wel erg lekker:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zeker een milf ja. +1.
pi_63342316
quote:
Op woensdag 19 november 2008 12:22 schreef Karina het volgende:
Erg dom dat Self en de "secretaresse" in de "verkoper truc" trappen, terwijl die secretaresse nog had verteld dat ze per ongeluk de naam van Whistler had laten vallen, je kon er gewoon op wachten dat het een val was.
Dat was echt te dom voor woorden. Echt TE dom
pi_63344061
Het was net Ocean's 11 gister

Niks aan deze aflevering, hopen dat de volgende weer beter is.
pi_63346017
is er ergens als een preview voor volgende week?
pi_63346713
quote:
Op woensdag 19 november 2008 13:37 schreef Elwood1802 het volgende:
Het was net Ocean's 11 gister

Niks aan deze aflevering, hopen dat de volgende weer beter is.
Ik vind het sowieso het hele seizoen als meer oceans 11 dan prison break.

Wl een vette aflevering de laatste. Met die tumor van Scofield brengen de schrijvers zichzelf echt onnodig in de problemen. Na die rare ziekenhuisscene is het kennelijk zo noodzaklijk dat ze hem met spoed gaan opereren en dan gaat hij niet. Enige wat ik me kan bedenken is dat die arts ook in een complot zit. Sowieso zal geen arts onverzekerde patienten gaan opereren.
pi_63348629
Erg spannende aflevering .
sig verwijderd door FA
pi_63348715
Maar die scene met dat elektromagnetisch veld ook. Die mag je sowieso wel opsturen naar mythbusters, het lukt nooit.

Het is wel erg leuk bedacht dat een sterke magneet betonijzer aantrekt waardoor het beton afbrokkelt. Maar iedere idioot snapt dat als die magneet zo sterk is het ijzer hem aantrekt, waardoor hij zichzelf tegen de muur klampt. Als dat ding dan zo sterk is dat het betonijzer wordt aangetrokken en de muur vernielt kan je dat ding natuurlijk nooit zo makkelijk verticaal over dat vlak bewegen. Dan houdt je hem tegen de muur, zet de accu aan, dan weer uit en de spoel verplaatsen etc. Jammer dat de schrijvers niet net wat langer nadenken over zoiets.
Dat stikstof om die temperatuursensor te omzeilen is echt een fabeltje. Is onderzocht door oa. mythbusters ook en dat werkte niet. Zoals Scofield dat deed om door die ruit te komen is wel goed bedacht.

Maar wel een spannende en amusante aflvering nogmaals.
  woensdag 19 november 2008 @ 18:14:03 #139
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63351610
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
Dat viel nou ook wel mee

Geen 1x 1 op 1 gestaan met een vijand
pi_63353127
quote:
Op woensdag 19 november 2008 12:22 schreef Karina het volgende:
idd Ook erg amateuristisch om de auto gelijk voor het huis neer te zetten.

- Verder vond ik het een wat veel 'geklus' i.t.t. spannende scenes.
- Zo spannend vond ik het dus niet.
- Wel grappig om al die trucs te zien om Scylla te pakken te krijgen. Realistisch is het toch al lang niet meer.
- Scofield weet hoogstwaarschijnlijk inderdaad dat die Generaal mee kijkt. Hij keek ook zo in die camera, en pakte toen heeeeeel rustig Scylla. Ook stond Sarah daar iemand op te wachten met een pistool. Het zal wel bij het plan horen.

- Leuke cliffhanger. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Zeker omdat Tbag en Gretchen die lui nu opwachten en DonSelf en die 'secretaresse' in de val zijn gelopen.....

Weet iemand hoeveel afleveringen er nog komen?
Love is in the air!
pi_63353184
5
pi_63356589
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:14 schreef Elwood1802 het volgende:
5
bron?
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:43 schreef Stephan123 het volgende:
nee gaat t/m aflevering 23
bron?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_63358246
zoooooo he, ik heb me echt op zitten vreten zojuist. Spannend die inbraak!

alleen wat een totaal incapabele prutsactie van scofield om met zijn ziekte dat te gaan doen. hij was altijd zo nadenkend..
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_63360807
Coole aflevering!

Ik hoor btw dat Westmoreland terug komt
pi_63360949
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
erg ongeloofwaardig bedoel je. Helaas. Ging absoluut nergens over. Wat me nog het meeste verbaast is dat er geen bewegingssensors zijn. Gigantisch beveiligd, maar alleen warmte en geluid ga toch weg. Om het maar niet te hebben over afbrokkelend beton
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:50 schreef powerflux het volgende:
zoooooo he, ik heb me echt op zitten vreten zojuist. Spannend die inbraak!
what's wrong with you people... hoe kunnen jullie dit nou spannend vinden? Door het muziekje? En het feit dat ze geen geluid mogen maken? Maar wel ff fles laten vallen en glas afbreken... triest. Ik kan 1000 films opnoemen die spannender zijn dan dit. Slechtste inbraakscene ooit sinds Chaos
Facts don't care about your feelings
pi_63361033
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:05 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

erg ongeloofwaardig bedoel je. Helaas. Ging absoluut nergens over. Wat me nog het meeste verbaast is dat er geen bewegingssensors zijn. Gigantisch beveiligd, maar alleen warmte en geluid ga toch weg. Om het maar niet te hebben over afbrokkelend beton
Duh, maar daar moet je doorheen prikken. Moet je onderhand toch weten.
sig verwijderd door FA
pi_63361065
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Duh, maar daar moet je doorheen prikken. Moet je onderhand toch weten.
Dat doe ik ook, anders keek ik allang niet meer... maar om het erg spannend te noemen: nee.
Facts don't care about your feelings
pi_63361100
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, anders keek ik allang niet meer... maar om het erg spannend te noemen: nee.
Dat vond JIJ, mag ik (en ik ben zeker niet de enige zoals je ziet) een andere mening hebben? Precies.
sig verwijderd door FA
pi_63361132
De vraag is vast al duizend keer gesteld, maar is dit het laatste seizoen van PB?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')