Zeker een milf ja. +1.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:08 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik vind Lisa toch ook wel erg lekker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was echt te dom voor woorden. Echt TE domquote:Op woensdag 19 november 2008 12:22 schreef Karina het volgende:
Erg dom dat Self en de "secretaresse" in de "verkoper truc" trappen, terwijl die secretaresse nog had verteld dat ze per ongeluk de naam van Whistler had laten vallen, je kon er gewoon op wachten dat het een val was.
Ik vind het sowieso het hele seizoen als meer oceans 11 dan prison break.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:37 schreef Elwood1802 het volgende:
Het was net Ocean's 11 gister
Niks aan deze aflevering, hopen dat de volgende weer beter is.
iddquote:Op woensdag 19 november 2008 12:22 schreef Karina het volgende:
Erg dom dat Self en de "secretaresse" in de "verkoper truc" trappen, terwijl die secretaresse nog had verteld dat ze per ongeluk de naam van Whistler had laten vallen, je kon er gewoon op wachten dat het een val was.
bron?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:14 schreef Elwood1802 het volgende:
5
bron?quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:50 schreef powerflux het volgende:
zoooooo he, ik heb me echt op zitten vreten zojuist. Spannend die inbraak!
Duh, maar daar moet je doorheen prikken. Moet je onderhand toch weten.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:05 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]erg ongeloofwaardig bedoel je. Helaas. Ging absoluut nergens over. Wat me nog het meeste verbaast is dat er geen bewegingssensors zijn. Gigantisch beveiligd, maar alleen warmte en geluid
ga toch weg. Om het maar niet te hebben over afbrokkelend beton
Dat doe ik ook, anders keek ik allang niet meer... maar om het erg spannend te noemen: nee.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Duh, maar daar moet je doorheen prikken. Moet je onderhand toch weten.
Dat vond JIJ, mag ik (en ik ben zeker niet de enige zoals je ziet) een andere mening hebben? Precies.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, anders keek ik allang niet meer... maar om het erg spannend te noemen: nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |