Dat meende hij ook zoquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:42 schreef J.F.Sebastian het volgende:
T-Bag (!!) die emotioneel wordt om de dood van Brad Bellick..één van de absolute dieptepunten
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:02 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Scylla.
Blijkt het de iPod te zijn van de Generaal.
Misselijkmakend echt. Eerst ons laten denken dat ze zijn dochter is...quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:58 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Geile Generaal.
Misschien is het nog steeds wel zijn dochter.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misselijkmakend echt. Eerst ons laten denken dat ze zijn dochter is...
Die stomme chinees bill kim schopt het in het water. Dus dat geld is naar de klote als je het mij vraagt. Als dat een keer naar boven drijft is er heus niks meer van over.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:54 schreef Palomar het volgende:
Wat ik mij afvroeg: waar is het geld eigenlijk dat ze toen in Utah hadden opgegraven? Aan het einde van seizoen 2 bij het bootje gooit Lincoln dat in het water, waarna ze worden opgepakt. Betekent dus dat dat geld nog ergens moet liggen? (en dus vast nog wel 'boven water' gaat komen. Of heb ik even gigantisch niet op zitten letten?
Het schijnt dat hij nog een keer een gastrol in Prison Break krijgt:quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Die stomme chinees bill kim schopt het in het water. Dus dat geld is naar de klote als je het mij vraagt. Als dat een keer naar boven drijft is er heus niks meer van over.
ooh valt wel meequote:Op zaterdag 15 november 2008 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je geld een uur in 't water laat liggen denk ik niet dat iemand 't nog aanneemt als zijnde betaalmiddel. Laat staan een paar weken.
En dit is?quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:04 schreef pberends het volgende:
Het schijnt dat hij nog een keer een gastrol in Prison Break krijgt:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eensquote:Op zondag 16 november 2008 01:04 schreef RayMania het volgende:
Ik ben weer helemaal bij en vind dit seizoen na seizoen #1 het leukste seizoen. Leuk verhaal en personages en spannend. Na dit seizoen moeten ze in ieder geval wel stoppen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Burn_Notice_(TV_series)quote:Op zondag 16 november 2008 13:21 schreef Siral het volgende:
Van mij mogen ze er "best" ook nog een nieuw seizoen aanplakken. Niet omdat ze atm KNEITERgoed bezig zijn. Maar gewoon omdat ik niet zonder PB kanIk moet toch ergens naar kijken..
Moeten ze daar ook uit een gevangenis breken?quote:Op zondag 16 november 2008 13:35 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Burn_Notice_(TV_series)
Leuk alternatief.
Precies, is geen 100% papier geloof ik de dollar dus dat moet wel lukken.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:04 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ooh valt wel mee![]()
stop maar eens 50 euro in de wasmachine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |