abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63215883
Van mij mogen ze er wel een einde aan breien met dit seizoen. Liever een echt einde dan een nieuw seizoen dat na 10 afleveringen gecancelled word wegens slechte kijkcijfers
pi_63217219
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:23 schreef dapluiz het volgende:
Van mij mogen ze er wel een einde aan breien met dit seizoen. Liever een echt einde dan een nieuw seizoen dat na 10 afleveringen gecancelled word wegens slechte kijkcijfers
Nou, van mij niet. Er zijn verder nog geen echte goede series. Misschien 24 begin volgend seizoen.

Ze wilden een spin-of maken van prison break in een vrouwengevangenis met andere acteurs en een ander verhaal. Dat hadden ze moeten doen in plaats van seizoen 4.
pi_63217521
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:00 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Nou, van mij niet. Er zijn verder nog geen echte goede series. Misschien 24 begin volgend seizoen.

Ze wilden een spin-of maken van prison break in een vrouwengevangenis met andere acteurs en een ander verhaal. Dat hadden ze moeten doen in plaats van seizoen 4.
Heroes
Lost
Terminator: SCC
pi_63217854
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:00 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Nou, van mij niet. Er zijn verder nog geen echte goede series.
Vind jij Prison Break een echt goede serie? Dat is het allang niet meer...
Facts don't care about your feelings
pi_63217887
Nog meer mensen die denken dat die boze Company-neger, die door Mahone in het water is gegooid met een blok beton het overleefd heeft en opeens weer terug kan komen?

Zal mij iig niks verbazen Anders was ie wel doodgeschoten ofzo.
pi_63218249
Hm ik vind het na de laatste 2 afleveringen gekeken te hebben ineens weer een stuk leuker. Aan wiens kant zou Gretchen nu staan? Ik denk de goede.
full stops and exclamation marks
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:50:45 #47
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_63218639
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:23 schreef dapluiz het volgende:
Mee eens.
Laatste aflevering was mwoah. Dat iedereen droefig was ivm Belleck was aardig.
Doe maar een echt einde, niet weer zo'n "Wat moeten we nu weer doen om vrij te komen"-einde.

En nee, geen PB-basher. Keek (/kijk) met veel plezier. Maar het mag echt wel een keer afgelopen zijn.
pi_63219237
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:09 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Heroes
Lost
Terminator: SCC
Die heb ik allemaal wel gezien vorige seizoenen. Terminator nog geen zin in gehad om te beginnen aan seizoen 2, maar 1 vond ik wel leuk. Heroes S2 was slecht en S3 daarvan heb ik de eerste 5 eps gezien en die konden me niks boeien. Wazig onduidelijk verhaal weer en die Hiro is zo irritant.

Lost vond ik seizoen 1 en 2 wel goed en bij S3 was ik afgehaakt omdat ik het wel gezien had. Misschien is hij nu beter, ga nog wel eens verder kijken, maar dan vind ik Prison break nog het leukste denk ik. Maar de inspiratie voor de schrijvers in de huidige verhaallijn is gewoon op. Toch amuseer ik me die 50 minuutjes per week wel.

Verder wacht ik met smacht op de nieuwe 24 DVD welke het nieuwe seizoen in gaat luiden.
pi_63231501
Ik verveel meeee, ik wil een nieuwe pb! Week moeten wachten is kut.
pi_63243218
Geniale EP weer. Brad .

Beetje flauw alleen dat Michael nu net weer een tumor moet hebben .
pi_63243325

Scylla .

Blijkt het de iPod te zijn van de Generaal.
pi_63244031
T-Bag (!!) die emotioneel wordt om de dood van Brad Bellick.. één van de absolute dieptepunten
so how's your evening so far?
pi_63244243
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:42 schreef J.F.Sebastian het volgende:
T-Bag (!!) die emotioneel wordt om de dood van Brad Bellick.. één van de absolute dieptepunten
Dat meende hij ook zo
Please, make yourself uncomfortable.
pi_63244378
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:02 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Scylla .

Blijkt het de iPod te zijn van de Generaal.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:07:41 #56
130755 Kinga
versier hier
pi_63244486
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:58 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De Geile Generaal .
Misselijkmakend echt. Eerst ons laten denken dat ze zijn dochter is...
pi_63245274
Wat ik mij afvroeg: waar is het geld eigenlijk dat ze toen in Utah hadden opgegraven? Aan het einde van seizoen 2 bij het bootje gooit Lincoln dat in het water, waarna ze worden opgepakt. Betekent dus dat dat geld nog ergens moet liggen? (en dus vast nog wel 'boven water' gaat komen. Of heb ik even gigantisch niet op zitten letten?
pi_63245305
Als je geld een uur in 't water laat liggen denk ik niet dat iemand 't nog aanneemt als zijnde betaalmiddel . Laat staan een paar weken.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_63246405
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:07 schreef Kinga het volgende:

[..]

Misselijkmakend echt. Eerst ons laten denken dat ze zijn dochter is...
Misschien is het nog steeds wel zijn dochter.
pi_63251726
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:54 schreef Palomar het volgende:
Wat ik mij afvroeg: waar is het geld eigenlijk dat ze toen in Utah hadden opgegraven? Aan het einde van seizoen 2 bij het bootje gooit Lincoln dat in het water, waarna ze worden opgepakt. Betekent dus dat dat geld nog ergens moet liggen? (en dus vast nog wel 'boven water' gaat komen. Of heb ik even gigantisch niet op zitten letten?
Die stomme chinees bill kim schopt het in het water. Dus dat geld is naar de klote als je het mij vraagt. Als dat een keer naar boven drijft is er heus niks meer van over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')