Nou, van mij niet. Er zijn verder nog geen echte goede series. Misschien 24 begin volgend seizoen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:23 schreef dapluiz het volgende:
Van mij mogen ze er wel een einde aan breien met dit seizoen. Liever een echt einde dan een nieuw seizoen dat na 10 afleveringen gecancelled word wegens slechte kijkcijfers
Heroesquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:00 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Nou, van mij niet. Er zijn verder nog geen echte goede series. Misschien 24 begin volgend seizoen.
Ze wilden een spin-of maken van prison break in een vrouwengevangenis met andere acteurs en een ander verhaal. Dat hadden ze moeten doen in plaats van seizoen 4.
Vind jij Prison Break een echt goede serie? Dat is het allang niet meer...quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:00 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Nou, van mij niet. Er zijn verder nog geen echte goede series.
Mee eens.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:23 schreef dapluiz het volgende:
Van mij mogen ze er wel een einde aan breien met dit seizoen. Liever een echt einde dan een nieuw seizoen dat na 10 afleveringen gecancelled word wegens slechte kijkcijfers
Die heb ik allemaal wel gezien vorige seizoenen. Terminator nog geen zin in gehad om te beginnen aan seizoen 2, maar 1 vond ik wel leuk. Heroes S2 was slecht en S3 daarvan heb ik de eerste 5 eps gezien en die konden me niks boeien. Wazig onduidelijk verhaal weer en die Hiro is zo irritant.quote:
Dat meende hij ook zoquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:42 schreef J.F.Sebastian het volgende:
T-Bag (!!) die emotioneel wordt om de dood van Brad Bellick..één van de absolute dieptepunten
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:02 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Scylla.
Blijkt het de iPod te zijn van de Generaal.
Misselijkmakend echt. Eerst ons laten denken dat ze zijn dochter is...quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:58 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Geile Generaal.
Misschien is het nog steeds wel zijn dochter.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misselijkmakend echt. Eerst ons laten denken dat ze zijn dochter is...
Die stomme chinees bill kim schopt het in het water. Dus dat geld is naar de klote als je het mij vraagt. Als dat een keer naar boven drijft is er heus niks meer van over.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:54 schreef Palomar het volgende:
Wat ik mij afvroeg: waar is het geld eigenlijk dat ze toen in Utah hadden opgegraven? Aan het einde van seizoen 2 bij het bootje gooit Lincoln dat in het water, waarna ze worden opgepakt. Betekent dus dat dat geld nog ergens moet liggen? (en dus vast nog wel 'boven water' gaat komen. Of heb ik even gigantisch niet op zitten letten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |