quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Bwhehe, ik zei het toch.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
Omg, niet zo'n TT.
Nouja let the bashing begin.
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is nu net een ballenbak vol ADHD koters
Ik zit nu aan het waterquote:
TIETENPICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
Omg, niet zo'n TT.
Nouja let the bashing begin.
Ja, dan moet ik lopenquote:Op woensdag 12 november 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zit nu aan het water![]()
Niet te zuipen.
Maar het vult mijn maag wel.
Slaap lekker Fas !quote:Op woensdag 12 november 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
Ik ga slapen btw, doegggiessssssssssssssssssssssss sloap lekker!![]()
.
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
.
Weltruste!quote:Op woensdag 12 november 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
.
Bier en frituur, niks mis mee toch?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:44 schreef Noorsbloed het volgende:
Sinds Mirre weg is eet en drink ik echt bagger slecht
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 12 november 2008 01:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bier en frituur, niks mis mee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |