nee kwam niet in de eps voor , staat wel op de dvd bij de bonus featuresquote:
Dat bedoelde hij ook.quote:Op maandag 24 november 2008 19:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee kwam niet in de eps voor , staat wel op de dvd bij de bonus features
my bad , zag de comment er boven nietquote:
Klopt, het verhaal kabbelt langzaam verder. Ik neem aan dat iedereen de geit weer gezien heeft? 8 mei 2009 stond erbij. Ik hoop dat we voor die datum eindelijk eens weten wat dat beest daar nou eigenlijk doetquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:57 schreef -Mo- het volgende:
Ja, de November sweeps zijn vanaf morgen voorbij, dus dat betekent voornamelijk dat we weer veel repeats krijgen. Zo heel stand-alone vond ik de afleveringen ook weer niet, er waren toch nog wel wat arcs.
"Damn, your calves look good in those cargo shorts" sexquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:34 schreef FrankRicard het volgende:
alle 50 redenen:
http://have-you-met-ted.c(...)asons_Web-medium.jpg
Heb niet veel van de sweeps gemerkt qua stunts. HIMYM had sowieso niks.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:37 schreef Fir3fly het volgende:
Mwah, best een goede aflevering weer. Zouden nu de 'stand-alones' afgelopen zijn? Ik lees ook steeds wat over 'November sweeps'. Die Amerikaanse tv termen zijn best verwarrend.
haha zou em best willen proberen , maar ben bang dat de kans niet echt 66% isquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:39 schreef petrelli het volgende:
Wie gaan em proberen binnenkort? 66,6% kans immers!
Als het goed is komen in de volgende afleveringen een paar lui uit Amerikaanse RL-soaps opdraven... ik heb geen idee wie het zijn maar er is nogal wat ophef overquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Heb niet veel van de sweeps gemerkt qua stunts. HIMYM had sowieso niks.
Nogal ja. Wie zendt zoiets nou uit als half Nederland nog in de spits staat?quote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 26 november 2008 13:17 schreef bladibladibla het volgende:
Oeh, vanaf wanneer is dat? Fijn mijn HIMYM-fix tijdens het eten
Ach, toch is het leuk als het hier in Nederland ook wat bekender is. Dan kun je er ook met meer mensen over lullen enzo.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
De Nederlandse kijkcijferes zijn niet bepalend voor het succes van de serie. Dus I couldn't care less.
Als je van die hij zij maakt ben ik helemaal tevreden.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:53 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Wat hij zegtErg leuk! Goede zet van RTL, tenminste beter dan de 8ste herhaling van the A-team.
Idd, nu moeten we nog steeds vrouwen versieren door over Gossip Girl te praten.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ach, toch is het leuk als het hier in Nederland ook wat bekender is. Dan kun je er ook met meer mensen over lullen enzo.
ik voel een barney , knocked up robin aan komenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Na Alyson Hannigan (Lily) is Cobie Smulders (Robin) nu ook zwanger.
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als het goed is komen in de volgende afleveringen een paar lui uit Amerikaanse RL-soaps opdraven... ik heb geen idee wie het zijn maar er is nogal wat ophef over.
Nope. http://www.imdb.com/name/nm0666740/quote:Op woensdag 26 november 2008 23:08 schreef EliseZwart het volgende:
Trouwens, naked man he. Was dat niet dezelfde acteur als van Sex Architect Ted Moseby/Lance Hardwood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |