quote:Op woensdag 12 november 2008 08:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
euh... voordat het weer fout gaat: 5 punten voor de SW.
de quote die jij quotte die doordat ik jou quotte wegviel:quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:38 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Krijg ik geen 3 punten btw omdat ik de draad oppakte. die regel heb ik wel gelezen! Hoe gaat de regeling nu?
1 voor elke sub ding en 3 voor t SW?
ach, verkeerd gelezen, maar ik heb mezelf echt gewoon 5 punten gegeven. Maak je maar geen zorgenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
de quote die jij quotte die doordat ik jou quotte wegviel:
[..]
Daar maak ik me ook niet druk om, moet jezelf weten of je jezelf minder punten toebedeeltquote:Op woensdag 12 november 2008 10:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ach, verkeerd gelezen, maar ik heb mezelf echt gewoon 5 punten gegeven. Maak je maar geen zorgen
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:52 schreef tomtomaat het volgende:
1. Patrick Hernandez (PR)
2. gebed (Szura)
3. Microsoft (Szura)
4.
5. vakantie (Szura)
via de link onderaan het plaatje?
quote:
Ah, nu je het zegt. En ik maar naar nazi's en communisten zoekenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:09 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
knap werk
Plaatjes nummer 4 was Paus Johannes paulus II
nee, ben druk op mijn werkquote:Op woensdag 12 november 2008 15:02 schreef tomtomaat het volgende:
Wordt ie zo moeilijk??
Als ie niet van gisteren is.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Als ik nou een oude vraag post, valt het dan op
mij ook nietquote:Op woensdag 12 november 2008 15:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Als ik nou een oude vraag post, valt het dan op
ja, maar ik doe niet mee.... tot laterquote:Op woensdag 12 november 2008 15:28 schreef PhysicsRules het volgende:
ik heb bovendien even geen inspiratie, dus als iemand anders wil, be my guest.
Voor de tussentijd, weten jullie deze nog?
[ afbeelding ]
sorryquote:Op woensdag 12 november 2008 15:34 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
ja, maar ik doe niet mee.... tot later
het is ook niet voor punten, maar meer ter lering ende vermaeck voor wie 'm nog niet kent (zoals flaccid).quote:Op woensdag 12 november 2008 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik doe ook niet mee die is gewoon te googelen volgends mij(en weet dat ik de vorige keer m fout had)
nee, het lijkt er wel een beetje op, maar veel complexerquote:Op woensdag 12 november 2008 15:42 schreef Flaccid het volgende:
spel is stratego?
heb jij geen inspiratie voor een nieuwe?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik doe ook niet mee die is gewoon te googelen volgends mij(en weet dat ik de vorige keer m fout had)
sw onderwijsquote:Op woensdag 12 november 2008 16:16 schreef PhysicsRules het volgende:
Niet voor punten!
1. Bot
2.
3. Den Haag
4.
5. Diplomacy
Niet geschoten is altijd mis..quote:Op woensdag 12 november 2008 17:46 schreef qonmann het volgende:
het gaat toch nergens om, is toch anders dan
kwenie, heb geen inspiratiequote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:12 schreef Flaccid het volgende:
ja bosaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |