abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63150440
Morgen dames en heer.

Balen van je pootje, Vamp.
De eerste drie dagen zijn toch de ergste?
Dan kan het vanaf nu alleen maar beter gaan. En snel hoop ik.

Well done, PF.

Eetlijstje:
O: brinta
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli:
T: crackertjes
D: groentecurry
pi_63150459
En een welgemeend beterschap aan eenieder die ziek, zwak of misselijk is.
pi_63150475
Oh, en veel succes Vik!
pi_63150507
Ik baal want mijn douche was lek en ik heb hem gekit maar dan is het nu mar afwachten of het dan wel dicht is en mijn dakraam was lek en dat hebben ze van de zomer gerepareerd en toen heb ik de lekkageschade vervangen die in de keuken er van was en nu is het weer moooi en nou zit ik net te ontbijten en ik zie wéér een druppel en ik zie wéér de bovenkant nat en ik word er zo gvergeten moe van dat er elke keer weer wat is en ex heeft zijn helft van de premie niet betaald en daarom zordt mijn aanvullende zorgverzekering afgesloten en hij was er gisteren en ik had hem zo niks te zeggen dat ik er zélf akelig van werd (snapt iemand dat) en mijn geld is op terwijl ik nog een hypotheek achterloop en en en en .

Maar goed, hoe lang gaat dat been duren Vamp? En Moblo, lekker om 12 uur vrij, ga je nog wat leuks doen vanmiddag? Vik succes bij Humanitas en Kwak met rijlessen!
pi_63150543
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En een welgemeend beterschap aan eenieder die ziek, zwak of misselijk is.
dank je

iedereen dus
Ja doei.
pi_63150549
ja, tentamen leren Esse, wat ik al eerder postte
Ja doei.
pi_63150582
Oh sorry, niet goed gelezen ... maar nouja, met een pot thee erbij is dat ook wel te doen toch? *optimistisch doet*
pi_63150672
Conleche, Edinburgh van de zomer was voor mijn werk, maar Madrid was gewoon familiebezoek, en Rome was wedding anniversary

Zo, eetlijst voor vandaag:
O: gekookt eitje en vitalinea-yoghurtje
T: vitalinea-yoghurtje
L: notenbroodje met hummus
T: paar walnoten
T: drie stukjes tortilla met aardappel, courgette, groene paprika, tomaat en parmezaanse kaas
T: peer
D: iets van soep ofzo

Verder heb ik vanmiddag mijn eerste afspraak met mijn bewegingscoach en ga ik daarna zwemmen.
pi_63150997
Goeiemorgen! Ik ga zo even bijlezen. Nu moet ik even kwijt dat ik het allerliefste vriendje van de wereld heb Gister in bed nog een uur lang liggen praten over van alles en nog wat en lekker tegen elkaar aanliggen, zo fijn En vanochtend is hij zo stilletjes opgestaan, zodat ik lekker door kon slapen

Kortom:
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63151077
Maak jij je hummus zelf CF?
En is het dan ook een beetje houdbaar of moet je het elke dag opnieuw maken?
Lijkt mij wel een prima crackerbeleg namelijk.
pi_63151154
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:39 schreef Goodbye het volgende:
Goeiemorgen! Ik ga zo even bijlezen. Nu moet ik even kwijt dat ik het allerliefste vriendje van de wereld heb Gister in bed nog een uur lang liggen praten over van alles en nog wat en lekker tegen elkaar aanliggen, zo fijn En vanochtend is hij zo stilletjes opgestaan, zodat ik lekker door kon slapen

Kortom:
Awww

Ik had met de mijne een gesprek gisteravond over een onderwerp waar we beiden toch iets anders over denken maar dat ging met zoveel respect naar elkaar toe dat ik het er van binnen ook helemaal warm van kreeg
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63151161
Meestal wel, maar dit keer niet, VMW. Zelfgemaakte is veel lekkerder, maar idd ontzettend beperkt houdbaar.
pi_63151171
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Awww

Ik had met de mijne een gesprek gisteravond over een onderwerp waar we beiden toch iets anders over denken maar dat ging met zoveel respect naar elkaar toe dat ik het er van binnen ook helemaal warm van kreeg
KINDEREN
pi_63151256
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef ColdFeet het volgende:
Meestal wel, maar dit keer niet, VMW. Zelfgemaakte is veel lekkerder, maar idd ontzettend beperkt houdbaar.
Waar koop jij kant-en-klare dan?
Ik heb al gezocht bij AH en C1000, maar die hebben het niet.
Misschien morgenavond even langs een toko wandelen.
  Vis een optie? woensdag 12 november 2008 @ 09:51:45 #190
70532 loveli
N
pi_63151272
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef ColdFeet het volgende:
Is invriezen geen optie, of kan het daar niet tegen? Enne.. recept please?
crap in = crap out
  woensdag 12 november 2008 @ 09:53:28 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63151309
Niemand die door heeft dat dit topic eigenlijk 308 moet zijn?
Viel mij ook alleen op toen ik naar de OP ging om even nara het vorige topic te gaan.
pi_63151318
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Awww

hij wilde dat je slikte?
Ja doei.
pi_63151331
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Niemand die door heeft dat dit topic eigenlijk 308 moet zijn?
Viel mij ook alleen op toen ik naar de OP ging om even nara het vorige topic te gaan.
Ha! Die domme PF Klagen dat ik te langzaam was, maar ik deed het tenminste wel goed

Kan jij dat als modzijnde niet aanpassen?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63151401
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

KINDEREN

Nee die willen we beiden wel
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hij wilde dat je slikte?

Maar nee, het ging over vegetarisme.
The way you rock'n'roll
pi_63151446
Klinkt fijn DML Ben jij vegetarisch of je vriend?
  woensdag 12 november 2008 @ 10:03:21 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63151504
Kan wel Goodbye, maar ik vind het ook wel wat hebben.
pi_63151596
Ja maarr, dan kloppen eventuele jubilea niet meer undso.
  woensdag 12 november 2008 @ 10:09:49 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63151671
Nou, vooruit dan maar.
pi_63151672
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:00 schreef Goodbye het volgende:
Klinkt fijn DML Ben jij vegetarisch of je vriend?
Geen van beiden, maar ik ben het eerder wel een tijdje geweest en heb er bepaalde denkbeelden qua omgang met dieren aan over gehouden.

En waarom sluiten ze alle postkantoren en postagentschappen? Net nu ik deze week geen auto heb krijg ik een envelop die niet door de brievenbus past en moet ik aan de andere kant van Voorburg mijn pakketje ophalen. Belangrijk detail: Ik heb ook geen fiets.

Dit weekend ga ik een auto kopen Of misschien voor het geld dat me dit gaat kosten.
The way you rock'n'roll
pi_63151677
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Waar koop jij kant-en-klare dan?
Ik heb al gezocht bij AH en C1000, maar die hebben het niet.
Misschien morgenavond even langs een toko wandelen.
Vreemd, onze AH heeft het wel, ligt bij de salades. Misschien kun je het eens vragen.

Goeiemorgen allemaal.
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')