dank jequote:Op woensdag 12 november 2008 09:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En een welgemeend beterschap aan eenieder die ziek, zwak of misselijk is.
Awwwquote:Op woensdag 12 november 2008 09:39 schreef Goodbye het volgende:
Goeiemorgen!Ik ga zo even bijlezen. Nu moet ik even kwijt dat ik het allerliefste vriendje van de wereld heb
Gister in bed nog een uur lang liggen praten over van alles en nog wat en lekker tegen elkaar aanliggen, zo fijn
En vanochtend is hij zo stilletjes opgestaan, zodat ik lekker door kon slapen
![]()
Kortom:
KINDERENquote:Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Awww![]()
Ik had met de mijne een gesprek gisteravond over een onderwerp waar we beiden toch iets anders over denken maar dat ging met zoveel respect naar elkaar toe dat ik het er van binnen ook helemaal warm van kreeg![]()
Waar koop jij kant-en-klare dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef ColdFeet het volgende:
Meestal wel, maar dit keer niet, VMW. Zelfgemaakte is veel lekkerder, maar idd ontzettend beperkt houdbaar.
Is invriezen geen optie, of kan het daar niet tegen? Enne.. recept please?quote:Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef ColdFeet het volgende:
Meestal wel, maar dit keer niet, VMW. Zelfgemaakte is veel lekkerder, maar idd ontzettend beperkt houdbaar.
hij wilde dat je slikte?quote:Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Awww![]()
Ik had met de mijne een gesprek gisteravond over een onderwerp waar we beiden toch iets anders over denken maar dat ging met zoveel respect naar elkaar toe dat ik het er van binnen ook helemaal warm van kreeg![]()
Ha! Die domme PFquote:Op woensdag 12 november 2008 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Niemand die door heeft dat dit topic eigenlijk 308 moet zijn?![]()
Viel mij ook alleen op toen ik naar de OP ging om even nara het vorige topic te gaan.
Geen van beiden, maar ik ben het eerder wel een tijdje geweest en heb er bepaalde denkbeelden qua omgang met dieren aan over gehouden.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:00 schreef Goodbye het volgende:
Klinkt fijn DMLBen jij vegetarisch of je vriend?
Vreemd, onze AH heeft het wel, ligt bij de salades. Misschien kun je het eens vragen.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waar koop jij kant-en-klare dan?
Ik heb al gezocht bij AH en C1000, maar die hebben het niet.
Misschien morgenavond even langs een toko wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |