Hoe heeft ie gereageerd op je smsje?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Yeah mijn tactiek zou zijn dat ik zou zeggen dat ik morgen niet echt kan (o wacht dat heb ik al gezegd)
en van 't weekend ook niet echt (ik ga mee met hem, naar zijn ouders, en naar een feest, en ook maar even 7 uurtjes werken die dag want ik heb geld nodig, o en ik moet ook de volgende dag vroeg naar huis want ik heb het druk)
Hij maakt zich ook echt veel zorgen er om, dat ik vaak laat bezig ben aan deadlines en dan is hij zo boos dat ik mij niet drukker maak dan hij dat doet, en dan is het zo een heel sip stilzwijgen en zo. En dan maak ik mij ook wel druk, maar ik vind het makkelijker mij bijv. hier te uiten. Of er anders een grapje van te maken. Mijn "vrienden" weten niet echt wat mij bezig houdt.. M'n ouders ook niet, alleen hij dus wel een beetje..
Ik heb dit eigenlijk al heel lang, sinds vier jaar of zo en ik vind het vervelend maar concreet doe ik er niets aan.
Is het misscjien een idee om aan het begin vna elke schoolperiode een schemaatje voor jezelf op te stellen? Gewoon....iets globaals?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
concreet: ik moet nu 6 vragen bedenken
en m'n project afmaken, wat ik morgen ga doen, wat ik misschien niet haal, maar helaas niets aan te doen
en uitzoeken wat ik voor een 3e vak voor donderdag moet doen.
En dat doen dat scheelt misschien al wat stress![]()
O en ik kan ook heel lang van te voren zenuwachtig worden, bijv. mijn eerste kerst dit jaar! Wat moet ik aan, etc etc. Ik ben een soort kookgod in de ogen van de ouders van mr pf, dus zou ik wel even met het kerstdiner maar ik kan helemaal niet zo goed koken
en ik heb ook geen kerstkleding
en zaterdag sta ik op de gastenlijst voor een feestje waar alleen hippe mensen komen met heel hip haar
en ik vind hippe mensen een beetje eng
Hij zei: doe wat je moet doen voor school en zo!! en dat ie elke keer dat ie naast me wakker lag nog dact dat ie droomde en dat ik een "sweet sexy ass' heb "? volgens mij was het alcohol promillage een beetje hoogquote:Op woensdag 12 november 2008 07:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hoe heeft ie gereageerd op je smsje?
Je zou ook kunnen proberen uit teleggen dat het veel te leuk is als hij er is en je dan niet aan andere dingen toe komt.... Dat als hij je even wat rust en ruimte geeft je misschien niet eens tot zo laat bezig moet zijn....
Dat je het superlief vind dat ie je een pizaatje komt brengen, maar dat ie dan of gelijk weer weg gaat...( hij heeft even kunnen zien hoe het met je gaat, jij hebt even je verdiende eetpauze en aandacht van je lief gehad en je kunt daarna weer fijn verder met wat je moet doen.....Lukt dat niet, dan "mag" ie gewoon niet meer komen met een pizaatje....
quote:Op woensdag 12 november 2008 07:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij zei: doe wat je moet doen voor school en zo!! en dat ie elke keer dat ie naast me wakker lag nog dact dat ie droomde en dat ik een "sweet sexy ass' heb "? volgens mij was het alcohol promillage een beetje hoog
Ik ga hem vanmiddag wakker maken dan ga ik het nog wel even goed uitleggen!
Ghehehe...Ook zo herkenbaar.....quote:Op woensdag 12 november 2008 08:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O nee, hij huilt geloof ik alleen als ik moet huilen want daar kan ie niet tegen![]()
En nu bij daglicht bedenk ik mij dat hij ZELF vorig weekend zei dat als ik meer tijd voor school nodig had ik dat maar moest zeggen. Aaargh, waarom maak ik 's avonds overal een groter drama van
Zit er nog aan!quote:
Tnx....quote:
Tisser dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 08:34 schreef Esse_est het volgende:
Ik was er nog. Of eigenlijk weer. En ik ben ook van de baal, dus ik doe vrolijk mee
boven de 80 is weer ' jeej ' ?quote:Op woensdag 12 november 2008 08:49 schreef kwakveense het volgende:
mogguh... ik heb weer rijles zo.... vind t toch weer spannend...
oh en 80.2 vanmoren. kon t toch niet laten om even te checken![]()
jeej
Rijles vond ik altijd leuk!quote:Op woensdag 12 november 2008 08:49 schreef kwakveense het volgende:
mogguh... ik heb weer rijles zo.... vind t toch weer spannend...
oh en 80.2 vanmoren. kon t toch niet laten om even te checken![]()
jeej
wel als t maandag 81,1 wasquote:Op woensdag 12 november 2008 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
boven de 80 is weer ' jeej ' ?
dank jequote:Op woensdag 12 november 2008 09:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En een welgemeend beterschap aan eenieder die ziek, zwak of misselijk is.
Awwwquote:Op woensdag 12 november 2008 09:39 schreef Goodbye het volgende:
Goeiemorgen!Ik ga zo even bijlezen. Nu moet ik even kwijt dat ik het allerliefste vriendje van de wereld heb
Gister in bed nog een uur lang liggen praten over van alles en nog wat en lekker tegen elkaar aanliggen, zo fijn
En vanochtend is hij zo stilletjes opgestaan, zodat ik lekker door kon slapen
![]()
Kortom:
KINDERENquote:Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Awww![]()
Ik had met de mijne een gesprek gisteravond over een onderwerp waar we beiden toch iets anders over denken maar dat ging met zoveel respect naar elkaar toe dat ik het er van binnen ook helemaal warm van kreeg![]()
Waar koop jij kant-en-klare dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef ColdFeet het volgende:
Meestal wel, maar dit keer niet, VMW. Zelfgemaakte is veel lekkerder, maar idd ontzettend beperkt houdbaar.
Is invriezen geen optie, of kan het daar niet tegen? Enne.. recept please?quote:Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef ColdFeet het volgende:
Meestal wel, maar dit keer niet, VMW. Zelfgemaakte is veel lekkerder, maar idd ontzettend beperkt houdbaar.
hij wilde dat je slikte?quote:Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Awww![]()
Ik had met de mijne een gesprek gisteravond over een onderwerp waar we beiden toch iets anders over denken maar dat ging met zoveel respect naar elkaar toe dat ik het er van binnen ook helemaal warm van kreeg![]()
Ha! Die domme PFquote:Op woensdag 12 november 2008 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Niemand die door heeft dat dit topic eigenlijk 308 moet zijn?![]()
Viel mij ook alleen op toen ik naar de OP ging om even nara het vorige topic te gaan.
Geen van beiden, maar ik ben het eerder wel een tijdje geweest en heb er bepaalde denkbeelden qua omgang met dieren aan over gehouden.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:00 schreef Goodbye het volgende:
Klinkt fijn DMLBen jij vegetarisch of je vriend?
Vreemd, onze AH heeft het wel, ligt bij de salades. Misschien kun je het eens vragen.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waar koop jij kant-en-klare dan?
Ik heb al gezocht bij AH en C1000, maar die hebben het niet.
Misschien morgenavond even langs een toko wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |