Neuh, volgens mij heel normaal als je rond de 30 bent (ben je toch?).quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:25 schreef SHE het volgende:
Is het heel erg dat ik wel begin na te denken over de toekomst, en ik de gedachte om helemaal alleen oud te worden een heel enge vind?
quote:Gewoon... leuk....
En ja ze waren nogal geplanned.
thank god! ja, ik ben idd 30.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij heel normaal als je rond de 30 bent (ben je toch?).
Nee, wel verstandig. Want kinderen eisen heel wat meer dan een partner.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
Ja, dat hoor ik vaker..dat enorm veel liefde te geven.
Nu is dat voor mij een punt, want dat heb ik helemaal niet. Ik vind het soms al een opgave om het in mijn partner te steken, laat staan in nog een mens.
Niet omdat ik een trut ben ofzo, integendeel, maar omdat de wereld om mij draaitIk vind het moeilijk om mezelf weg te cijferen en die wereld met een ander te delen.
Dus ik denk dan ook automatisch dat ik wellicht beter geen kinderen kan nemen![]()
Erg he?
Wel een erg naïeve stelling.... helaas.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:43 schreef Koosje het volgende:
Liefde voor je kind gaat zo vanzelf.. echt
Hahaha, nee niet erg, zelfkennis is goedquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
Ja, dat hoor ik vaker..dat enorm veel liefde te geven.
Nu is dat voor mij een punt, want dat heb ik helemaal niet. Ik vind het soms al een opgave om het in mijn partner te steken, laat staan in nog een mens.
Niet omdat ik een trut ben ofzo, integendeel, maar omdat de wereld om mij draaitIk vind het moeilijk om mezelf weg te cijferen en die wereld met een ander te delen.
Dus ik denk dan ook automatisch dat ik wellicht beter geen kinderen kan nemen![]()
Erg he?
ík hoef er in elk geval niet veel moeite voor te doen om mijn kinderen liefde te geven. Jij?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wel een erg naïeve stelling.... helaas.
Ik niet, maar gezien het feit dat huiselijk geweld en kindermishandeling schering en inslag zijn is het NIET vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:46 schreef Koosje het volgende:
[..]
ík hoef er in elk geval niet veel moeite voor te doen om mijn kinderen liefde te geven. Jij?
Ik zou een kindje nooit slaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik niet, maar gezien het feit dat huiselijk geweld en kindermishandeling schering en inslag zijn is het NIET vanzelfsprekend.
Hahahhaa, ik wou net zeggen, ik ging er dus inderdaad gemakshalve even vanuit dat je dat achterwege zou laten, daar breken je nagels namelijk vanquote:
Dat zijn vast geen mensen die zich al jaren druk maken of ze nou wel of niet aan kinderen moeten beginnenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik niet, maar gezien het feit dat huiselijk geweld en kindermishandeling schering en inslag zijn is het NIET vanzelfsprekend.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zijn vast geen mensen die zich al jaren druk maken of ze nou wel of niet aan kinderen moeten beginnen.
Eh jawelquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:49 schreef Koosje het volgende:
Ik zeg dan ook niet dat het vanzelfsprekend is.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:43 schreef Koosje het volgende:
Liefde voor je kind gaat zo vanzelf.. echt
Dat zeg ik toch niet?quote:Bovendien verdenk ik SHE niet van bovengenoemde zaken.
Dat weet ik heeeel erg zekerquote:
en toch denk ik dat je dat niet weet. Ik heb het niet over iedere dag door de kamer meppen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat weet ik heeeel erg zeker
zelfs grote mensen, muggen of andere wezens sla ik niet. Onder deze grote muil zit een oer pacifist.
Ik hou niet van geweld.
Mja. Dat klinkt allemaal natuurlijk wel leuk en romantisch enzo, maar da's toch niet een reden? "Hey schat, zullen wij onze liefde eens gaan geven en ontvangen dmv kinderen enzo?" Kweenie hoor.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Of mijn 'kwaliteiten' genetisch verankerd zijn interesseert me geen moer.
omdat je met een petroleumstel, bambi's en whiskey op zondag een beetje de oerman kan uithangen en anna dat dan helemaal spesjaal vindquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:51 schreef Jarno het volgende:
Wat een lastige kutvraag!.
Ik weet het niet..
Wat een mooi popje zegquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef LXIV het volgende:
Omdat je liefde wil geven en ontvangen.
Dat lijkt me een goede reden...
[ afbeelding ]
En om te zien of je kwaliteiten een toevalstreffer zijn of genetisch verankerd.
Nee, van en naar dat kind natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Dat klinkt allemaal natuurlijk wel leuk en romantisch enzo, maar da's toch niet een reden? "Hey schat, zullen wij onze liefde eens gaan geven en ontvangen dmv kinderen enzo?" Kweenie hoor.
Maar hoop bij god dat mijn grootste 'kwaliteit' ze bespaart blijftquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Ook jij bent toch trots op je nageslacht?
zijnde?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar hoop bij god dat mijn grootste 'kwaliteit' ze bespaart blijft
Oh wowquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef LXIV het volgende:
Omdat je liefde wil geven en ontvangen.
Dat lijkt me een goede reden...
[ afbeelding ]
En om te zien of je kwaliteiten een toevalstreffer zijn of genetisch verankerd.
Ik kom toch eigenlijk alleen maar uit op emotionele redenen die koud op papier (eh, scherm) erg flauw en belegen overkomen denk ik. Dat je op een bepaald moment een papa met kind ziet lopen en denkt: "hey! dat wil ik ook!!" enzo. Dat soort dingen. Meer survival of the species dan echt praktische redenen denk ik, want praktisch gezien vind ik elk weekend om 6 uur gewekt worden niet echt je van het....quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
[..]
omdat je met een petroleumstel, bambi's en whiskey op zondag een beetje de oerman kan uithangen en anna dat dan helemaal spesjaal vind
Laat maar weten wanneer je er klaar voor bent!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh wow
Zo 1 wil ik er ook wel
Dat heb ik ook als ik Anna zie van Jarno en Yppy..als je zo'n mooi kind krijgt is het natuurlijk wel makkelijker om ervan te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |