Sorryquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar jij laat het een beetje afweten lately
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Is er niet een of ander topic waar we even massaal dwars binnen kunnen vallen en ons overal tegenaan kunnen gaan bemoeien en mensen tot waanzin kunnen drijven?![]()
* Greys gaat even speuren...
Mooi poppetjequote:Op dinsdag 11 november 2008 20:08 schreef conleche het volgende:
't Poppetje leest nu pas alle complimentjes. (of je het fijn moet vinden om op een pop te lijken laten we dan maar even buiten beschouwing). Dank!
ik zei net,kom, we gaan naar OUDquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Is er niet een of ander topic waar we even massaal dwars binnen kunnen vallen en ons overal tegenaan kunnen gaan bemoeien en mensen tot waanzin kunnen drijven?![]()
Jaaaaquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Hier ga je al de mist in, je had beter iets kunnen posten als:quote:
februari rocksquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Miss s, een pony is zooo februari!
quote:
in het topic 'wachten op een streepje'quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In oud posten dat je pro abortus bent
Nee, want anders moeten we naar het feedbacktopic komen en dreigen ze met ons opdoeken endezoquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:11 schreef Greys het volgende:
Dieettopic?![]()
Grapjuh.
Ik zoek wel even verder
Bitchquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in het topic 'wachten op een streepje'
Ik moest even zien wat dat was, maarquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in het topic 'wachten op een streepje'
Oh, maar dit vind ik ook mooi hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets minder tierelantijntjes en glimmend en zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort jurken, of een mooi Chinees gewaad:
[ afbeelding ]
Dito.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Achja, officieel ben ik natuurlijk sowieso geen die-hard vegetarier aangezien ik wel gelatine en dierlijk stremsel binnenkrijg. Maar simpel gezegd eet ik geen vlees of vis.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moest even zien wat dat was, maarJij evil biatch!
Oh, dat is wel zielig ja!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:16 schreef Greys het volgende:
Bij nader inzien kies ik toch liever niet voor OUD.
Ik vind BE veel te lief, die daar modje is. Dan moet zij daar puin gaan ruimen
Ik zou voor donkerbruin en zandkleurig gaan. Daar denk ik aan bij 'wereldreis'quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik het poppetje dan even om advies vragen?
creatief advies that is
ben met kleuren aan het experimenteren voor de wereldreiswebsite, en kan niet echt tevreden zijn met wat ik combineer.
Wat zijn mooie rustige kleuren (ook als ze wat donkerder zijn) die niet schreeuwen maar wel warm zijn? En het liefst ook een beetje wereldreis-sfeer-oproepend
Potver. Daar vind ik Senesta weer te lief voorquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:20 schreef loveli het volgende:
Bij F&F slaat ook vrij snel de vlam in de pan. Of mag dat niet van Greys?
Done en verder bemoei ik me er niet mee, want ik heb geen zin om me erin te verdiepenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ze gaan serieus op mijn opmerking in!
Kan iemand niet daar iets mompelen van elk extra kind brengt relatief minder kosten met zich mee?
Zucht...quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Potver. Daar vind ik Senesta weer te lief voor
En bij R&P heb ik weer een zwak voor Re, sinds ik die in het echt heb ontmoet.
Is er niet een topic in een subforum waar er geen bekende modjes rondhobbelen?
Leuk he, rellen met voorbedachte rade en met mitsen en maren
Ja ik zag het, terwijl jij gewoon doet wat pf vraagtquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Whaha, nu reageert iedereen daar (incl SHE) ook serieus op mij
.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:34 schreef Vivi het volgende:
Vroeger gingen alle Fok!kers nog gezellig rellen op het Twarresforum. Dat waren nog eens tijden.
ik heb toen zó hard gelachenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
het TwarresForumdat was grappig
Toen hadden ze in Belgie Fok! nagemaakt, www.tok.be. (bestaat nu niet meer hoor) Leek precies op Fok! tot en met het logo aan toe, echt heel sneu.quote:
neh dat zegt me niets...quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toen hadden ze in Belgie Fok! nagemaakt, www.tok.be. (bestaat nu niet meer hoor) Leek precies op Fok! tot en met het logo aan toe, echt heel sneu.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:33 schreef Herald het volgende:
ze bestaan niet meer omdat Fok! dat forum toen helemaal heeft kapot gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |