...quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:44 schreef mafkees01 het volgende:
Ik eis een nieuwe van NY pizza, eentje met sla. Morgen ff bellen
Open je er dan weer een topic over?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:44 schreef mafkees01 het volgende:
Ik eis een nieuwe van NY pizza, eentje met sla. Morgen ff bellen
lees mijn opmerkingen in dit topic nog een keer zorgvuldig en je zou me niet lopen te nakken met je onwetendheid.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:29 schreef navvy het volgende:
[..]
Waarom kappen, ts had een kutervaring me NY Pizza. Zelf bestel ik al ruim een jaar bij NY Pizza en heb zelf geen klachten. Het blijft een franchise onderneming waarbij je afhankelijk bent van de ondernemer.........concept is leuk maar het plaatje wordt ingevuld door de ondernemer zelf.
Ja dat had ik ook gedaan gewoon nog een andere pizza besteld. Dit is een FAIL!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:37 schreef RacerDKB het volgende:
Een 2e pizza weigeren ? Omdat er geen sla op zat?
Ik zou die tweede gewoon aangenomen hebbenAl is het om hem o pde grond te gooien voor de bezorger.
Die pizza staat symbool voor het leven dat TS eindelijk gevonden heeft. Snap dat dan!quote:
Hij heeft een leven gevonden maar mist de sla?quote:Op woensdag 12 november 2008 09:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die pizza staat symbool voor het leven dat TS eindelijk gevonden heeft. Snap dat dan!
TS is een papuer dat leeft van een uitkering,quote:Op woensdag 12 november 2008 09:57 schreef RedDevil085 het volgende:
Sla op je pizza? Wtf...
En hoe kun je nou zeggen dat je ergens niet voor gaat betalen als je de pizza al ontvangen hebt (en de bezorger weg is). Heb je daar soms een rekening lopen ofzo?
Owned door puberig kutventjequote:Op dinsdag 11 november 2008 22:42 schreef Tuvai.net het volgende:
New York Pizza.Daar bestel ik dus nooit meer iets.
Mijn laatste ervaring met ze:
Ik had godverdomme een hele drukke zaterdag gewerkt van 8:00 tot 19:00 's avonds, mijn vriendin had ook een lange dag gehad. We hebben om 19:30 op de website van New York Pizza een bestelling geplaatst die rond 20:15 bezorgd zou worden. Nou, om 20:15 niks, 20:30 niks, 21:00 niks... Mijn vriendin en ik helemaal aan het trippen van de honger. Ging om 21:45 eindelijk de deurbel. Staat er zo'n overduidelijk stonede kutpuber in New York Outfit aan de deur die aangeeft dat ik het verkeerde huisnummer had opgegeven op de website. Flauwekul natuurlijk, want ik had gewoon nummertje 36 opgegeven en niet 37 zoals dat koeriertje bleef mekkeren.
Afijn, na de knul verbaal op z'n donder te hebben gegeven wilt hij me een kleine pizza in m'n handen duwen, dat terwijl ik een GROTE pizza en zo'n extra uienbrood besteld had. Jochie begint helemaal te zeiken over dat 'die kutwijven bij de zaak zich weer eens vergist hadden' en belooft mij om nog vóór 22:15 mijn bestelling te brengen. Toen ik om 22:30 nog steeds niks gehoord had besloot ik maar eens naar het betreffende filiaal te bellen om mijn beklag te doen. De eerste paar keren ging de telefoon gewoon over maar werd niet opgenomen, daarna was de lijn 'opeens' dood.Ik heb mijn bestelling niet meer mogen ontvangen.
En pissig dat ik was.
Ik werk misschien niet in een pizza hut, maar soms heb je echt van die mensen die bellen pas nadat ze de maaltijd hebben benutigd en dan gaan ze zeggen dit was verkeerd bij in gestopt en dit ook. En dan willen ze een neiuwe, maar dat gaat dan niet door,w ant ja je hebt al gegeten.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
Weet niet of het bij nypizza ook zo is maar bij Domino's moet je de verkeerde pizza weer meegeven met de bezorger.Dus je kan niet zoals hier gezegt wordt steeds opnieuw gratis pizza bestellen. Verder hadden ze gewoon moeten bellen inderdaad. Maar om nou zo'n probleem te maken van een pizza zonder sla. Misschien hadden ze ts een kortingsbon moeten geven ofzo. Die gasten kunnen ook niet toveren als er geen sla is dan is er geen sla simpel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |