New York Pizza.

Daar bestel ik dus nooit meer iets.

Mijn laatste ervaring met ze:
Ik had godverdomme een hele drukke zaterdag gewerkt van 8:00 tot 19:00 's avonds, mijn vriendin had ook een lange dag gehad. We hebben om 19:30 op de website van New York Pizza een bestelling geplaatst die rond 20:15 bezorgd zou worden. Nou, om 20:15 niks, 20:30 niks, 21:00 niks... Mijn vriendin en ik helemaal aan het trippen van de honger. Ging om 21:45 eindelijk de deurbel. Staat er zo'n overduidelijk stonede kutpuber in New York Outfit aan de deur die aangeeft dat ik het verkeerde huisnummer had opgegeven op de website. Flauwekul natuurlijk, want ik had gewoon nummertje 36 opgegeven en niet 37 zoals dat koeriertje bleef mekkeren.
Afijn, na de knul verbaal op z'n donder te hebben gegeven wilt hij me een kleine pizza in m'n handen duwen, dat terwijl ik een GROTE pizza en zo'n extra uienbrood besteld had. Jochie begint helemaal te zeiken over dat 'die kutwijven bij de zaak zich weer eens vergist hadden' en belooft mij om nog vóór 22:15 mijn bestelling te brengen. Toen ik om 22:30 nog steeds niks gehoord had besloot ik maar eens naar het betreffende filiaal te bellen om mijn beklag te doen. De eerste paar keren ging de telefoon gewoon over maar werd niet opgenomen, daarna was de lijn 'opeens' dood.

Ik heb mijn bestelling niet meer mogen ontvangen.

En pissig dat ik was.