Die daar ligt... links van je, met dat rode hoesje!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:37 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ps: zo maar eens uitzetten en dan nog even "film kijken"?;')
ik zeg nietsquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef Sophietjuh het volgende:
Ja tijd voor nog een peukie merk ik al..
Whahaahahahhahahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die daar ligt... links van je, met dat rode hoesje!!!
Nog even een stukje roken, mail check... en afsluiten!!!!!
bedoel je die sincity? of die durex?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die daar ligt... links van je, met dat rode hoesje!!!
Nog even een stukje roken, mail check... en afsluiten!!!!!
Een romantisch avondje is niet met een laptop op schoot dacht ik zo....quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:37 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej dat geloof ik best.. en als die laptop aan was gebleven had ik niet naar huis gehoeven!
nu kan het nogquote:
dat scheelt ik ook, en romantiek is overratedquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een romantisch avondje is niet met een laptop op schoot dacht ik zo....
Ik ben zo a-romantisch als het maar kan, dus ga wel mijn best doen!
Je kent Logi dus nog niet zo goedquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een romantisch avondje is niet met een laptop op schoot dacht ik zo....
en u bent?.... de gene die er vanavond niet is... .EINZZZZZZZZ 1 1 1 1 1quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij is puber, geloof je het zelf?
ja zeg ho is ff.. ik ben er ook nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
en u bent?.... de gene die er vanavond niet is... .EINZZZZZZZZ 1 1 1 1 1
Maar wij doen normaal tegen elkaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja zeg ho is ff.. ik ben er ook niet
En dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar wij doen normaal tegen elkaar![]()
volgende keer neem ik wel een extra fles wijn mee, ok?
Als jij haar zo goed kon, waarom ben jij er nu niet dan... en ik wel?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je kent Logi dus nog niet zo goed
en ik lust toch echt geen wijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
foeiquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als jij haar zo goed kon, waarom ben jij er nu niet dan... en ik wel?![]()
Maar mensen, bijna klaar met roken!
Gaan wij de volgende keer wel samen zielig er niet bij zijn oke? Laten we de tortelduifjes alleenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja zeg ho is ff.. ik ben er ook niet
Saai hoor...quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als jij haar zo goed kon, waarom ben jij er nu weldan... en ik niet?![]()
\Ik kwam niet tussen haar en haar laptop, ik wens jou meer succesquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als jij haar zo goed kon, waarom ben jij er nu niet dan... en ik wel?![]()
Was ook maar een goed gebaar hoorquote:
have funquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:49 schreef Logician het volgende:
* Logician gaat ff snel douchen, tot laters!!
Rode wodka daar in tegenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Was ook maar een goed gebaar hoor
* Droxz.nl logi... wacht....quote:
tot laters!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:49 schreef Logician het volgende:
* Logician gaat ff snel douchen, tot laters!!
Jij ook have funquote:
erg verstandigquote:
zaterdag iig geloof ik!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:54 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
erg verstandigZie je snel weer!!
![]()
Jazekerquote:
tot zaterdag!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:55 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
JazekerOke zowiezo tot zaterdag dan!
dat horen we vanzelf wel..quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:57 schreef DrMarten het volgende:
Zou Droxz in de douche al op z'n bek zijn gegaan over rondslingerend speelgoed?
Horen we snel genoegquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:57 schreef DrMarten het volgende:
Zou Droxz in de douche al op z'n bek zijn gegaan over rondslingerend speelgoed?
hoop het niet voor hem....quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of hij is dinges tegen gekomen natuurlijk
ja wat allemaal al niet kanquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of hij is dinges tegen gekomen natuurlijk
Ja DOEIquote:
Bij sommigen wel jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:09 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
Voorspel bestaat tegenwoordig uit Fok!ken?![]()
Iedereen is aan het douchen kennelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:09 schreef Sophietjuh het volgende:
t is opeens wel erg stil hier............... Durft niemand meer te komen ofzo???
Het rook ook al opeens zo fris hier....quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iedereen is aan het douchen kennelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |