En? Is ie al gesloten?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:07 schreef Seventees het volgende:
Toch maar even een tvp.
Al gaat het zo snel dat het topic waarschijnlijk al gesloten is tegen de tijd dat ik weer kijk
joehoe seven!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:07 schreef Seventees het volgende:
Toch maar even een tvp.
Al gaat het zo snel dat het topic waarschijnlijk al gesloten is tegen de tijd dat ik weer kijk
ik heb leiver een komkommer al moet ik met smokez weer opletten wat ik zeg!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:20 schreef Seventees het volgende:
Dracu!!
Ik vroeg me al af wanneer ik je hier zou zien
Augurkje hebben?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb leiver een komkommer al moet ik met smokez weer opletten wat ik zeg!
Wat mis ik?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik doe het niet eens expressquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dracu zegt de laatste tijd echt heel ongepaste en schunnige dingen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Sint Maarten, Sint Maarten, al mijn potentiële moeders hebben snorren en baarden
Geef nou maar een kopje thee en kouskous anders gooi ik eieren naar kinderen en bejaarden!
Nouja, neem deze nou bijvoorbeeld;quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik doe het niet eens express
Het is inmiddels al zó erg dat ze het zelf al niet eens meer doorheeftquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:26 schreef Seventees het volgende:
Dracu! Ik wist niet dat jij zo schunnig was
en ik geef nooit moeder opmerkingenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, neem deze nou bijvoorbeeld;
[ afbeelding ]
En deze valt dan nog heel erg mee!
ik ook nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:26 schreef Seventees het volgende:
Dracu! Ik wist niet dat jij zo schunnig was
Ik ga geen honderden topics doorspitten, maar ik weet zeker dat je het minstens twee keer hebt gedaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik geef nooit moeder opmerkingen
ik heb geen keelpijn maar vind honing in mn thee wel lekkerquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:30 schreef Seventees het volgende:![]()
![]()
![]()
Honing thee voor potentiele pijnlijke keeltjes.
kan het me echt haast niet voorstellen dan is dat per ongeluk gegaan ha ha!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ga geen honderden topics doorspitten, maar ik weet zeker dat je het minstens twee keer hebt gedaan
klinkt als een goed planquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:34 schreef Seventees het volgende:
Mijn vooruitziende blik: beter voorkomen dan genezen
Aldus: honingthee.
staat hier ook opquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:36 schreef Seventees het volgende:
Ik zit hier RTL Boulevard te kijken..
Het wordt erg nu
Lees de OP nog eens goed door?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef Seventees het volgende:
Wat een stelletje burgertrutten zijn we.
Schunnige burgertrutten, maar toch; burgertrutten
met komkommeres, augurken en frietjes ha haquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef Seventees het volgende:
Wat een stelletje burgertrutten zijn we.
Schunnige burgertrutten, maar toch; burgertrutten
Heb je niet gewoon keihard over je modem/router heengekotst?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:48 schreef debbie_19 het volgende:
Me internet was er gewoon mee gestopten toen ging ik weer bijna over me nek
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon keihard over je modem/router heengekotst?
moest toch wel lachenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon keihard over je modem/router heengekotst?
Weet ik veel, t zou kunnen tochquote:
OMG wat een...OMGquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weet ik veel, t zou kunnen toch
Toen ik een paar jaar geleden nog Droxz's collega was, werkte daar ook zo'n kerel die werkelijk áltijd te laat was. Op een dag moest die gast om 08:00 beginnen. Om 10 uur was hij er nog niet. Dus werd hij gebeld
"Waar blijf je?"
- "Ja uh... Sorry, toen ik vanmorgen wakker werd kon ik mij nog niet ziekmelden, maar voelde mij dus echt te ziek om te werken. Ik besloot daarom om nog even verder te slapen. In mijn slaap kotste ik over m'n wekker heen, daardoor gaf het kortsluiting, en daarom ben ik nu net pas door m'n telefoon gewekt"
"Gast..."
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja daarom, daar moest ik ff aan terugdenken
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]triest als je zoiets verzint. Nou ik kan je verzekeren dat ik me gisterochtend gewoon heb ziek gemeld, want iedere idioot kan dat gewoon
![]()
Alleen als ik migraine heb wil het nog weleens een probleem zijn om normaal te pratendan praat ik alsof ik het syndroom van smokez down heb
Ransbak!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik weleens meerquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, met 4-smilies in je post is het syndroom van Sm0keZ niet de enige waar je momenteel over beschikt
Hoofdstad van Mongolië?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]triest als je zoiets verzint. Nou ik kan je verzekeren dat ik me gisterochtend gewoon heb ziek gemeld, want iedere idioot kan dat gewoon
![]()
Alleen als ik migraine heb wil het nog weleens een probleem zijn om normaal te pratendan praat ik alsof ik het syndroom van smokez down heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |