En? Is ie al gesloten?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:07 schreef Seventees het volgende:
Toch maar even een tvp.
Al gaat het zo snel dat het topic waarschijnlijk al gesloten is tegen de tijd dat ik weer kijk
joehoe seven!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:07 schreef Seventees het volgende:
Toch maar even een tvp.
Al gaat het zo snel dat het topic waarschijnlijk al gesloten is tegen de tijd dat ik weer kijk
ik heb leiver een komkommer al moet ik met smokez weer opletten wat ik zeg!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:20 schreef Seventees het volgende:
Dracu!!
Ik vroeg me al af wanneer ik je hier zou zien
Augurkje hebben?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb leiver een komkommer al moet ik met smokez weer opletten wat ik zeg!
Wat mis ik?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb leiver een komkommer al moet ik met smokez weer opletten wat ik zeg!
en ik doe het niet eens expressquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dracu zegt de laatste tijd echt heel ongepaste en schunnige dingen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Sint Maarten, Sint Maarten, al mijn potentiële moeders hebben snorren en baarden
Geef nou maar een kopje thee en kouskous anders gooi ik eieren naar kinderen en bejaarden!
Nouja, neem deze nou bijvoorbeeld;quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik doe het niet eens express
Het is inmiddels al zó erg dat ze het zelf al niet eens meer doorheeftquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:26 schreef Seventees het volgende:
Dracu! Ik wist niet dat jij zo schunnig was
en ik geef nooit moeder opmerkingenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, neem deze nou bijvoorbeeld;
[ afbeelding ]
En deze valt dan nog heel erg mee!
ik ook nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:26 schreef Seventees het volgende:
Dracu! Ik wist niet dat jij zo schunnig was
Ik ga geen honderden topics doorspitten, maar ik weet zeker dat je het minstens twee keer hebt gedaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik geef nooit moeder opmerkingen
ik heb geen keelpijn maar vind honing in mn thee wel lekkerquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:30 schreef Seventees het volgende:![]()
![]()
![]()
Honing thee voor potentiele pijnlijke keeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |