quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vanwaar al die stemmen op Cantona in plaats van de meer logisch geachte Platini?
geen verwijt, gewoon benieuwd.
quote:Bij mij weegt de persoonlijkheid stiekem ook wel mee. Cantona is een geweldig figuur, terwijl ik Platini niet kan uitstaan. Dat was voorheen al zo, maar sinds hij voorzitter van de UEFA is, is mijn afkeer alleen maar gegroeid.
quote:
Het is bloedstollend spannend. Het zou jammer zijn hem nu dicht te gooien.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:46 schreef RayMania het volgende:
Nog geen beslissing?
Cantona was echt veel meer dan alleen een clown. Neemt niet weg dat ook ik vind dat Platini die finaleplaats verdient.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:34 schreef onlogisch het volgende:
Zidane en Platini.
Raar dat zoveel mensen op Cantona stemmen. Als je een beetje verstand van voetbal hebt dan weet je gewoon dat Platini een oneindig veel betere voetballer was dan de clown die Cantona heet.
Goed bezig weer, WeebIquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:19 schreef WeebI het volgende:
Morgen:
- uitslag halve finale
- opening finaletopic
- aankondiging van het volgende toernooi
Ik niet. De winnaar is al bekend.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:17 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd naar het volgende tournooi
hoezo? Ik weet weinig van die ramp, maar ging de wedstrijd gewoon door na die ramp?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:33 schreef Homdeck het volgende:
ik ben het met hugo borst eens dat platini veel glans heeft verloren toen hij uitgebreid ging juichen nadat hij gescoord had bij het heizeldrama. maakt hem geen mindere voetballer, maar toch....
Die ging inderdaad door ja. Naar het zeggen omdat men dacht dat bij afgelasting de boel nog erger zou escaleren. Juventus kreeg een onterechte penalty en Platini juichtte nadat hij de penalty verzilverde (die later ook de winnende bleek te zijn). Echter werd gezegd dat de spelers de omvang van de ramp niet in de gaten hadden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:35 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
hoezo? Ik weet weinig van die ramp, maar ging de wedstrijd gewoon door na die ramp?
ps: Zidane PLatini
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |