abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63556228
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga er ook alles aan doen om onder narcose te gaan inderdaad. Dat is de enige optie wat mij betreft. Had al zitten zoeken, kan desnoods in een privekliniek terecht. Kost me wel 200 maar ik zou dat er wel voor over hebben.
Ik kan me je angst zo goed voorstellen!

Als je het via de kaakchirurg kan laten doen is narcose in een ziekenhuis nog wel eens mogelijk. Verder idd bij die kliniek (in het zuiden toch?) daar kan het altijd!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63559773
Ik ga vanmiddag eerst eens bellen voor een afspraak met de kaakchirurg, eens horen wat daar de mogelijkheden zijn. blegh ik baal er van dat ik er zo om panieker, maar verder ben ik nergens echt bang voor dus voor dit mag het best, vind ik zelf.
Saartje
pi_63559817
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga vanmiddag eerst eens bellen voor een afspraak met de kaakchirurg, eens horen wat daar de mogelijkheden zijn. blegh ik baal er van dat ik er zo om panieker, maar verder ben ik nergens echt bang voor dus voor dit mag het best, vind ik zelf.
Je hoeft je er iig niet voor te schamen Er zijn zoveel mensen die in paniek schieten bij de tandarts!
pi_63560024
M. is vorige week nog naar de kaakchirurg geweest. Volgens mij is het hem allemaal best meegevallen. Wel had hij een mooie dikke wang.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 27 november 2008 @ 11:02:56 #105
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63560198
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben ook panisch voor dat soort dingen , bahbah. Vervelend voor je zeg .
pi_63560312
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Je hoeft je er iig niet voor te schamen Er zijn zoveel mensen die in paniek schieten bij de tandarts!
ik meld me ik ben tijdens de zwangerschap niet geweest omdat ik niet durf zonder verdoving. hou er wel rekening mee dat narcose ook risico's heeft. en eerlijk waar: ik vond de kaakchirurg onwijs meevallen. het enige waar je zelf op moet letten is dat ze pas beginnen als de verdoving goed werkt, en dat kunnen ze prima testen. ik voelde er echt niks van, en nadien viel ook reuze mee. naar ik begrepen heb is het naar als de tandarts het zelf doet. sterkte iig!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 november 2008 @ 11:49:00 #107
95752 crew  Chell
Kluns
pi_63561416
Je bent echt niet de enige hoor Maneki! Ik heb ook echt hyperventilerend bij de tandarts gelegen en heb een tijdje zelfs valium geslikt als ik heen moest

Inmiddels ben ik er wel een beetje overheen....hoewel ik nu alweer 2 jaar niet ben geweest geloof ik

Ik ben overigens vooral bang voor de naalden. Dus narcose is voor mij helemaaaaaal geen optie, want dan moet je een infuus! En infusen zijn echt mijn ergste nachtmerrie. Ik kan er al bij een ander niet naar kijken..brrr
pi_63561520
Maneki, niks om je over te schamen hoor!
Die 200 euro is het 't wel waard.
Betaalt je zorgverzekering geen stuk? Ik geloof dat mijn ouders er toenertijds bijna niets zelf van moeten betalen hebben (met hospitalisatieverzekering) omdat het medisch noodzakelijk was.
pi_63561571
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:49 schreef Yoni het volgende:
Ik ben overigens vooral bang voor de naalden. Dus narcose is voor mij helemaaaaaal geen optie, want dan moet je een infuus! En infusen zijn echt mijn ergste nachtmerrie. Ik kan er al bij een ander niet naar kijken..brrr
Bah infusen, mag ik ook niet meer aan dénken!
Tijdens mijn bevalling probeerde een of andere klungelige studente er eentje in mijn linkerhand te rammen wat flink veel pijn deed en niet lukte. Daarna heef de "echte" verpleegster het maar over gedaan in mijn andere hand, wat ook niet zonder slag of stoot verliep. Gevolg: nog 'n weekje of 2 na de bevalling met aderontstekingen gelopen. Verdomd pijnlijk. Bad memories... Misschien daarom dat ik mijn hele bevallingsverhaal maar niet post .
pi_63588502
Hmmm, ik begin me nu echt oermoeder te voelen, ben nu bezig met de was, op de hand te wassen

De verbouwing vordert hier barslecht, ze hebben wel de boel vorige week gesloopt, en ze hebben wat leidingen aangelegt en een muur die ze iets teveel gesloopt hebben hebben ze gister weer hersteld, maar vorige week vrijdag had de stukadoor al moeten komen volgens het opgegeven werkschema, ik heb hem nog niet gezien
Gister al wat assertiviteit getoond en naar de aannemer gestapt; die is weer met de opzichter langsgeweest om de situatie op te nemen. Omdat we met een baby zitten was de opzichter op het hart gedrukt extra voorzichtig met onze situatie om te gaan.
Vandaag zouden ze er weer flink de schouders onder zetten.
Nu zie ik overal werklui rondlopen en hoor ik genoeg geklus, aan de overkant, bij de naaste buren, maar hier nog niemand gezien vandaag.
Zo maar weer eens m'n neus laten zien bij de opzichter.
1 voordeel, ik heb gister weer eens een uurtje extra kunnen slapen, en Amber ook. Amber haar dagslaapjes vallen ook een beetje in het niet, terwijl thuis de enige plek is waar ze wel lekker kan slapen overdag.
Maar eens vragen of ik minimaal de wasmachine aan kan sluiten op zolder van het weekend, kan ik weer wat normaal wegwassen

Als alles volgens schema verliep had ik vandaag m'n keuken, badkamer en wc weer grotendeels terug gehad, maar dat gebeurd denk nu op z'n vroegst volgende week vrijdag.

Ik ben overigens niet bang voor de tandarts, maar, eigenlijk toch ook een beetje wel, althans, verdovingen werken bij mij niet, ook de kaakchirurg heeft veelvuldig lopen spuiten en werkte het niet, en die prikken zelf vind ik al een zeer vreselijk iets Het liefst zou ik dan onder narcose ook gaan. Ik kan redelijk pijn verdragen, maar het is nou net geen hobby van me
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_63590862
Ik ben zo bang voor de tandarts
Succes en sterkte Maneki!!

Heb de hele tijd al zin in janken!! Tis nog niet gebeurd maar de drang is er wel
Als ik eraan denk dat op een dag mijn mannetje naar school zal gaan en dat ik hem heel wat uur per dag niet zie kan ik al janken.
Als ik eraan denk dat hij nu zo tevreden op bed ligt na gisteren (paniek om niets maar toch niet willen slapen en hard huilen tot half 11 's avonds) kan ik wel janken van blijdschap.
Denken aan hem kan ik al janken omdat ik zo blij met hem ben! (ok ook Maarten is soms strontvervelend )
Hem in bed zien liggen en ik zie hoe groot hij al is.
Hem samen met z'n papa zie spelen enz!!

Is dit normaal als je kind bijna 1 word dat je dan zo'n emotioneel wrak word???
Of ben ik gewoon in een rare bui de laatste tijd?
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:59:54 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63591049
*wrak meldt...

Janken als op kijkt van je boek en je je kind luid brabbelend zijn sokjes uit ziet trekken aan de andere kant van de kamer.
Vol schieten als je hem ziet genieten van een boterhammetje met worst.
Etc. etc.

Of het normaal is weet ik niet, maar jebent iigniet alleen.
pi_63591129
Emotioneel wrak meldt zich
En van de tandarts ben ik mega-bang.
Variety is the spice of life
pi_63592681
Dat emotioneel wrak-zijn blijft
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63592790
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:59 schreef Fuente het volgende:
Dat emotioneel wrak-zijn blijft
nee
Ik heb het vooral als TARA met Leander aan het spelen of aankleden is.
Hoor je opeens licht-vermanend uit de babykamer: "neehee, je mag het aankleedkussen niet onder plassen!"
Dan schiet ik óf in de lach óf vol
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:23:08 #116
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63593314
3 jaar is Tobias en inmiddels ben ik nu 3 jaar een emotioneel wrak... Ik heb niet de indruk dat het minder wordt Toen ik zwanger was, was ik emotioneel een stuk stabieler dan nu!

Llewella dat gaat een aardig tijdje duren zeg die verbouwing. Sterkte (meer zinnigs weet ik er niet op te zeggen, sorry.).
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63593316
Dat had ik vorige week toen ik met Morris in Carré zat bij de sinterklaasvoorstelling. Kleutertje bij mij op schoot met rode wangen en oren en ik met natte ogen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63593505
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:03 schreef freecell het volgende:

[..]

nee
Ik heb het vooral als TARA met Leander aan het spelen of aankleden is.
Hoor je opeens licht-vermanend uit de babykamer: "neehee, je mag het aankleedkussen niet onder plassen!"
Dan schiet ik óf in de lach óf vol
Wacht maar tot je deze uitspraken van je koter krijgt:

Ik vind jou helemaal lief
Jij bent mijn lievie
Ikkuh houvanjou
Ik ben al helumaal gloot hoor!

Ik schiet elke keer vol bij een uitspraak, knuffel, nieuw iets van haar
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:32:41 #119
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63593564
Als je driejarige aanbied om een meneer in een scootmobiel te helpen de boodschappen op de lopende band te leggen....
Aan mijn oma vraagt of ze een glaasje water wil hebben als ze is gevallen met een 'Gaat het grootje?' en een súperserieus gezicht...
Als je je doosje krentjes deelt met je mama en papa...
Als je hem een beker limonade geeft en hij zegt 'Dankjewel hoor! Dat vind ik lekker.' zonder dat je daarom vroeg...
Of als hij vol smaak zijn bord leeg zit te eten en daarma de groente van jouw bord af komt 'pikken' 'want ik vind het zoooooo jekker mama!' ....
'Mama, kom je met me spelen? Ja? Daar? Mag wel! Zal ik een krukje voor je pakken? Het mág wel, écht!'
'Mama kom je even? Ik wil even met jou knuffelen '
Halloooooo mama!!!! Ik heb jou zoooooooooooo gemist!! (Ik ga jou platknuffelen!!)

dan schiet ik vol....
En elke dag zijn er weer nieuwe dingen om van vol te schieten
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63594124

Heerlijk al die verhalen

Delen zit er nog niet echt in bij Maarten. Je doet je mond wagenwijd open nadat je zegt "voor mama?"en hij lacht heel lief naar je terwijl hij ondertussen een druif oid zelf opeet
1 keer heeft papa eraan mogen likken....stopte de druif in papa's mond en haalde hem er meteen weer uit om hem in zijn eigen mond te stoppen

Ik zal mij er maar bij neer leggen dat dit emotioneel gedoe blijft
(ik geniet er zo erg van!! en er zijn min momenten dat het zwaar is maar ik vind het zo mooi om allemaal mee te maken )
pi_63594210
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:23 schreef Saffier het volgende:

Llewella dat gaat een aardig tijdje duren zeg die verbouwing. Sterkte (meer zinnigs weet ik er niet op te zeggen, sorry.).
Valt ook weinig zinnigs over te zeggen denk

Weer naar de opzichter geweest, vandaag komt niemand meer, betekent dat ik wel gewoon in de rotzooi zit zonder wasmachine, badkamer, keuken, normale wc, maar dat er niets gebeurd.

Ik ga zo de woningbouw bellen, en andere huisvesting eisen. Als ik het niet doet gaat de buurvrouw het wel voor ons doen Die heeft zelf 2 dagen zonder verwarming gezeten terwijl kou haar reuma geen goed doet

Gek genoeg blijf ik er aardig zonnig onder, maar ik heb mezelf alweer getracteerd op lush-zeepjes, voor een extra schoon en fris gevoel bij gebrek aan badkamer

-edit- Iets te vroeg gezegd met dat zonnige; ik ga meedoen; heb net m'n emotional meltdown gehad nadat ik van het kastje naar de muur loop en pas maandag weer kan bellen omdat ze van de woningbouw nu lekker warm en knus thuis zitten. Dat is dus de eerste keer sinds de geboorte dat ik een emotioneel dipje heb, dat vind ik al knap! Maar ik voel me nu de zeikerd dat ik er achteraan ga. En ik heb het koud, ik wil lekker warmdouchen
Maar even cadeautjes inpakken, das tenminste leuk, even m'n zinnen weer verzetten. Amber slaapt wel nu even lekker in d'r bedje, ipv steeds maar heen en weer te pendelen overdag.

[ Bericht 22% gewijzigd door Llewella op 28-11-2008 15:12:17 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 30 november 2008 @ 21:01:50 #122
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63652122
Llewella, ik lees nu pas dat jullie midden in een verbouwing zitten. Bah, wat naar dat het helemaal niet opschiet. Zéker met zo'n kleine prulleke in huis.
Bij ons is de afgelopen week de badkamer verbouwd, geheel volgens planning, en dát vond ik al een behoorlijke ramp. Sterkte hoor!

Lishe, hoe gaat het met jou? En met reïntegreren? Krijg je inmiddels weer wat meer feeling met de meiden?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_63660177
Maneki..heb je al afspraak bij chirurg durven maken ?
pi_63660728
nou euh nee
Vanmiddag..denk ik
Saartje
pi_63660794
Is het normaal dat je zit te janken bij de film "het paard van sinterklaas"?

Hoezo wrak?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')