Hmmm, ik begin me nu echt oermoeder te voelen, ben nu bezig met de was, op de hand te wassen

De verbouwing vordert hier barslecht, ze hebben wel de boel vorige week gesloopt, en ze hebben wat leidingen aangelegt en een muur die ze iets teveel gesloopt hebben hebben ze gister weer hersteld, maar vorige week vrijdag had de stukadoor al moeten komen volgens het opgegeven werkschema, ik heb hem nog niet gezien

Gister al wat assertiviteit getoond en naar de aannemer gestapt; die is weer met de opzichter langsgeweest om de situatie op te nemen. Omdat we met een baby zitten was de opzichter op het hart gedrukt extra voorzichtig met onze situatie om te gaan.
Vandaag zouden ze er weer flink de schouders onder zetten.
Nu zie ik overal werklui rondlopen en hoor ik genoeg geklus, aan de overkant, bij de naaste buren, maar hier nog niemand gezien vandaag.
Zo maar weer eens m'n neus laten zien bij de opzichter.
1 voordeel, ik heb gister weer eens een uurtje extra kunnen slapen, en Amber ook. Amber haar dagslaapjes vallen ook een beetje in het niet, terwijl thuis de enige plek is waar ze wel lekker kan slapen overdag.
Maar eens vragen of ik minimaal de wasmachine aan kan sluiten op zolder van het weekend, kan ik weer wat normaal wegwassen

Als alles volgens schema verliep had ik vandaag m'n keuken, badkamer en wc weer grotendeels terug gehad, maar dat gebeurd denk nu op z'n vroegst volgende week vrijdag.
Ik ben overigens niet bang voor de tandarts, maar, eigenlijk toch ook een beetje wel, althans, verdovingen werken bij mij niet, ook de kaakchirurg heeft veelvuldig lopen spuiten en werkte het niet, en die prikken zelf vind ik al een zeer vreselijk iets

Het liefst zou ik dan onder narcose ook gaan. Ik kan redelijk pijn verdragen, maar het is nou net geen hobby van me
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae