klinkt als een gezellige dagquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:48 schreef Reinhilde het volgende:
De stad in met mijn vader was leuk! We gingen voor een Steiff-beer, buiten de zilveren beker met de naam en geboortedatum erin gegraveerd nu een traditioneel cadeautje. Vroeger verkochten ze die beren nog bij de Bijenkorf, maar niet meer dus! Gelukkig nog wel bij Sterre & Tijl, fijne winkel is dat toch!
Ook nog een espresso-apparaat gekregen bij DOK, dus ben helemaal verwend!![]()
![]()
Lekker geluncht ook nog, fijne dag vandaag.![]()
Igraine, hoe is het met je gerommel?
ieeeeeeeeeeeeuwquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef chacama het volgende:
Dat klinkt alsof je met mijn vader op stap bent geweest.... hihi. Heerlijk he verwend worden.... en nu maar snel dat kleinkind voor hem op de wereld zetten
KiKa beren, wat een goed initiatief. Ik heb gisteren nog een lappenpopje besteld voor Maud. Degene die de geboortekaartjes drukt, maakt die zelf. En na 2 jaar, kwijlen, kauwen en zeveren op dat ding is het tijd om er eentje in de back-up te hebben. Dan kan ik er zo af en toe ook eens een in de was stoppen. Had hem gisteren vast, nou een soepje is er wel van de koken.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:48 schreef Reinhilde het volgende:
Gelukkig nog wel bij Sterre & Tijl, fijne winkel is dat toch!
quote:Ook nog een espresso-apparaat gekregen bij DOK, dus ben helemaal verwend!![]()
![]()
hier begint het ook ineens heel er te betrekkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh Reinhilde, dat is nog eens een heerlijk dagje verwennen.![]()
Uhm, het weer slaat hier wel heel erg om ineens.Zelfs voetbaltrainen is al afgelast. En harde wind....
![]()
Dat wordt nog wat met die lampionnetjes straks.
heeft tobias niet toevallig ergens wat verstopt?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:20 schreef Saffier het volgende:
Wat een heerlijke dag Reinhilde!
Ik heb nog steeds de poep niet gevonden, alles gestofzuigd, de kussens van de banken af gehad, tafels opzij enzo, maar niets nog gevonden
nee, meer zoals dat rode konijn van ........quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ieeeeeeeeeeeeuw
net zoiets als die witte en grijze versie van t beertje van Storm zeker
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:36 schreef chacama het volgende:
[..]
nee, meer zoals dat rode konijn van ........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |