Vraag ik me dus af..quote:Op woensdag 12 november 2008 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
Nee goh, het was ook niet de bedoeling dat US het zou krijgen.
Alhoewel...quote:
Dat betekent dus dat ik hem morgen wel heb!quote:Aan SharQueDo,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de
gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Bestelnummer: #133731337
Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 32.99 EUR 32.99 World of Warcraft - Verschijnt 03.11.2008
Wrath Of The Lich King
Subtotaal EUR 32.99
Verzendkosten EUR 1.95
Totaalbedrag EUR 34.94
Let op: alle vermelde prijzen zijn inclusief btw.
...
Het maakt misschien niet uit voor WOTLK content. Maar voorlopig moet je met een nieuwe toon toch eest nog op 70 geraken voordat je naar northrend verscheept.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vraag ik me dus af..
Aangezien in wotlk die shit toch niet meer uitmaakt.
Dat het dus misschien wel express is gedaan.
Die rating gaan toch nergens meer over aangezien op lvl70 niemand meer zo hard gaat arenan..
Ja miss een lvl70 twink
Alleen dat gratis is is denk een fout
Ja precies...quote:Op woensdag 12 november 2008 11:15 schreef GI het volgende:
[..]
Het maakt misschien niet uit voor WOTLK content. Maar voorlopig moet je met een nieuwe toon toch eest nog op 70 geraken voordat je naar northrend verscheept.
Goedkoper maken geloof ik wel, maar gratis lijkt mij niet helemaal de bedoeling.
| 1 2 3 4 5 6 | | | ._. \ | \| . |
SOMMIGE mensen kunnen dat nietquote:Op woensdag 12 november 2008 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat kletsen julie hardGa eens wow spelen
Kan niet zit op me werkquote:Op woensdag 12 november 2008 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat kletsen julie hardGa eens wow spelen
Sommige mensen hadden ook gewoon hun PC thuis aan kunnen laten en dan via logmein.com inloggen en speulenquote:Op woensdag 12 november 2008 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
SOMMIGE mensen kunnen dat niet
SOMMIGE mensen liggen aan de ketting op het werk
SOMMIGE mensen zijn jaloers op jou
Sommige mensen verliezen dan daardoor hun baan denk ikquote:Op woensdag 12 november 2008 11:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Sommige mensen hadden ook gewoon hun PC thuis aan kunnen laten en dan via logmein.com inloggen en speulen.
Sommige mensen werken thuis.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hangt wel van je baas af natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige mensen verliezen dan daardoor hun baan denk ik
SOMMIGE mensen moeten donderdag en vrijdagnacht werkenquote:Op woensdag 12 november 2008 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Niet dat de mijne dat goed vind maar okquote:Op woensdag 12 november 2008 11:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hangt wel van je baas af natuurlijk.
Addict.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SOMMIGE mensen moeten donderdag en vrijdagnacht werkenen moeten dan zaterdag naar een feestje in Arnhem en aansluitend naar een feestje in Zeeland
(die feestjes zijn uiteraard leuk
timing is alleen... nou ja)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |