ze zegt ook niets van waarom of iets dergelijks...dus waarschijnlijk heeft ze met d'r moeder gepraat ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dus morgen koken jullie allbei en hoeven niet af te wassen?
Maar wat een figuur joh. Ok die reactie.. Lijkt wel of ze er echt helemaal niets van snapt
tja.. het is maar net welke reactie je als volwassen moet beschouwen, maar dat passieve wordt je wel een keer zat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
ze zegt ook niets van waarom of iets dergelijks...dus waarschijnlijk heeft ze met d'r moeder gepraat ofzoen die heeft vast gezegd dat zij zich maar 'volwassen' moet gedragen en maar niets moet zeggen....
Mens.... Het was al wat geweest als ze 1 keer de oven had losgetrokken van: goh hoever is de kaas op de witlof...Zodat lijkt dat het d'r iig een klein beetje interesseerd
Probeer het! toon initiatief!! tis misschien niet de meest volwassen reactie van mij...Maar erger me dood!
precies!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. het is maar net welke reactie je als volwassen moet beschouwen, maar dat passieve wordt je wel een keer zat.
Die regel hadden wij ook.... Tot het spaghetti incidentquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:51 schreef Californium het volgende:
vervolg op kookdrama
Ik vandaag net iets eerder thuis als mijn huisgenoot...zij ging lopen is bussen
Ik witlof aangezet en laten koken.... naar mijn kamer gelopen...Ik kom terug...zij zet oven aan...doe witlof in oven... Ik denk...O nou ze doet wat! ze doet water in de pan voor de mashed potato en gaat zitten... Nou ik doe de witlof in de oven en zet mijn 'vlees' aannou de kaas hoeft alleen maar te smelten...maar niets van haar kant... Nou dan doe ik het zelf
dus zet melk op vuur...laten koken... maak aardappelpuree... en nog steeds zit ze daar
ik genoeg van...ik schep op, ga eten... Ben klaar: spoel mijn bord af e.d. en zeg: degene die kookt hoeft niet af te wassen....en heb er genoeg van om voor je te koken...dus morgen kook ik voor mezelf
Op allebei de dingen was het: Oke...
Nou prima....Scheelt weer...kan ik lekker rustig eten en eten maken
Met mijn verjaardag?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:46 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
24 dec tot 4 jan en daarna ergens in febr waarschijnlijk
het spagetti incidentquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die regel hadden wij ook.... Tot het spaghetti incident
afhankelijk wanneer jou verjaardag isquote:
3 feb. En bij deze ben je uitgenodigdquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:13 schreef Californium het volgende:
[..]
afhankelijk wanneer jou verjaardag isheb zelf geeeeeeeen flauw idee wanneer eigenlijk
Klinkt boeiend, vertel meerquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die regel hadden wij ook.... Tot het spaghetti incident
neeeee!!! verzet je verjaardan naar later in de maandquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
3 feb. En bij deze ben je uitgenodigd
je hoeft natuurlijk niet bij de verjaardag las mijn familie er is te komen. We kunnen het ook later doen. Ik ben heel flexibelquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:20 schreef Californium het volgende:
[..]
neeeee!!! verzet je verjaardan naar later in de maandmoet het literatuurveslag de 31 ste inleveren ....reken maar dat er minimaal 1 week overheen gaat en dat het daarna pas wordt
verder heel liefzou graag willen komen
Iets te veel spaghetti gemaakt... dat de halve keuken onder zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Vandaag de kickoff gehad en het is wel te doen denk ik. 2 periodes met colleges dus, deze periode 13, de volgende periode wat minder (+/- 10 denk ik). En de laatste periode alleen het project (een rechtzaak, inclusief zitting met 2 docenten als rechter). Dat project mag ik met een oud klasgenote doen die dan ook in Alkmaar aan het afstuderen is, dus dat moet wel lukken om dan een aantal keer even bij elkaar te komen om eraan te werken.quote:
coolquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je hoeft natuurlijk niet bij de verjaardag las mijn familie er is te komen. We kunnen het ook later doen. Ik ben heel flexibel
lekkerquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Iets te veel spaghetti gemaakt... dat de halve keuken onder zat
quote:
ik vind het primaquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Dan spreken we in de loop van volgend jaar wel een keer een locatie en datum en tijd enzo af![]()
Hell no, dat ik het alleen zou gaan doen..quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:28 schreef jslavenburg het volgende:
Nog een paar weken en dan wordt ik al weer 21
2 December namelijk
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hell no, dat ik het alleen zou gaan doen..
Ik weet een leuk cadeautje. Een cursus Nederlandsquote:
Dyslexie.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:41 schreef HostiMeister het volgende:
Dat heeft natuurlijk weer geen ruk met dislectie te maken
dat weet ikquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:41 schreef HostiMeister het volgende:
Dat heeft natuurlijk weer geen ruk met dislectie te maken
* eensquote:
Die gekken daar zeggen ook "ik gaat"quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:45 schreef PieterBas het volgende:
Maar in Regio Rijnmond krijgt als een -t extra...
Gozert...
Wordttquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:45 schreef PieterBas het volgende:
Maar in Regio Rijnmond krijgt als een -t extra...
Gozert...
neequote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:51 schreef jslavenburg het volgende:
Was gewoon een typo, zit snel te schrijven, heb ik normaal geen last van
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:51 schreef jslavenburg het volgende:
Was gewoon een typo, zit snel te schrijven, heb ik normaal geen last van
Yep..quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep..
Dan is het vervoegen een Zweeds werkwoord toch makkelijk.. dat is namelijk..
Ik word
hij/zij word
wij word
Toe maarquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:46 schreef Californium het volgende:
mooi
ik moet lezen
vandaag maar lieft 4 pagina's gelezenen super veel werk verzet
Nicequote:
Dacht eerst aan een CLR.. maar toch wist ik dat het dezelfde bak is van NFS Most Wanted... en dat was een GTRquote:
wifi kan ik proberen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
En je wifi op je laptop aan en uit gezet? Nieuw IP aangevraagd?
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 08:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Zwaait er niemand terug naar mij?
Nee werkenquote:Op woensdag 12 november 2008 07:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogen stagiairs allemaal uitslapen vandaag ofzo
Nicoooo!!quote:Op woensdag 12 november 2008 09:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hey Puala!!!
Hoe ging je sollicitatie bij de leerlingraad?
Pimpshitquote:Op woensdag 12 november 2008 09:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Nicoooo!!![]()
Mijn sollicitatiebrief was al zo goed dat ik binnen 3 minuten al wist dat ik aangenomen wasToen nog voor de show 4 minuten gepraat en klaar was het gesprek
makkie joh..:Dquote:Op woensdag 12 november 2008 09:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Nicoooo!!![]()
Mijn sollicitatiebrief was al zo goed dat ik binnen 3 minuten al wist dat ik aangenomen wasToen nog voor de show 4 minuten gepraat en klaar was het gesprek
Die ga ik natuurlijk eens goed baggerenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:41 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen allen
Heb onderweg besloten dat ik een KLB topic wil openen dus dat ga ik even doen
Ik heb boos opgebeld idd, zou eind van de dag bezorgd worden.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Ik neem aan dat je ze zo eerst weer gaat bellen? Hou ons op de hoogte!
quote:
Juist, aanpakken die lui!quote:Op woensdag 12 november 2008 09:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb boos opgebeld idd, zou eind van de dag bezorgd worden.
Half uur later had ik 'm in mn handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |