abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63184246
ik zat een tijdje aan een kraamhotel te denken omdat het hier zo klein is.. maar bij nader inzien lijkt me thuis toch echt fijner
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 13 november 2008 @ 10:50:57 #227
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63184552
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef owlet het volgende:
Wat leuk, Diaan! Is dat een soort "ouderwetse" kraamkliniek?
Dat weet ik eigenlijk niet zo goed maar ik denk van wel. Dit staat op de site van de VK:
quote:
Bevallen in het ziekenhuis vindt plaats op het geboortecentrum. Dit is een zelfstandige afdeling binnen het Medisch Spectrum Twente (lokatie Ariensplein), in de nabijheid van de verloskamers. Hier beval je dan onder onze leiding, samen met een kraamverzorgster. Indien alles voorspoedig verloopt betekent het dat je ca. 2 uur na de bevalling weer naar huis gaat.
Indien er tijdens de bevalling een medische indicatie ontstaat, word je overgebracht naar de nabijgelegen verloskamers van de gynaecologen.
Ik heb begrepen dat deze kamers als slaap/huiskamers zijn ingericht en dat je ook cd's enz. mee mag nemen. Toen ik zwanger was van Twan was er een VK tekort en mocht je niet eens thuis bevallen, toen hadden de VK's in Enschede ook een kraamcentrum, genaamd Geboortehoes ondergebracht in een bejaardencentrum. Toen een rondleiding gehad en het zag er heel gemoedelijk uit. Ik neem aan dat het nu ook weer zo is.
Make love, not war ☮
pi_63184786
Mailtje naar de internist gaat er zo uit.. Heb de hele nacht wakker gelegen van de pijn en heb nu nog steeds zoveel pijn.. Van het krom lopen verergeren mijn rugklachten en heb ik nu helemaal het idee dat ik geen kant op kan.. Heb vannacht toch maar 2 paracetamolletjes genomen om te kijken of het de pijn wat zou verminderen, heb geen verschil gemerkt helaas..

Als het goed is kan ik om 13 uur de internist ook nog even bellen.. Ben benieuwd wat ze dan van plan is, zit eigenlijk niet zo te wachten op weer een ziekenhuisovernachting...
pi_63184928
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat weet ik eigenlijk niet zo goed maar ik denk van wel. Dit staat op de site van de VK:
[..]

Ik heb begrepen dat deze kamers als slaap/huiskamers zijn ingericht en dat je ook cd's enz. mee mag nemen. Toen ik zwanger was van Twan was er een VK tekort en mocht je niet eens thuis bevallen, toen hadden de VK's in Enschede ook een kraamcentrum, genaamd Geboortehoes ondergebracht in een bejaardencentrum. Toen een rondleiding gehad en het zag er heel gemoedelijk uit. Ik neem aan dat het nu ook weer zo is.
oohhjaaa jij bent ook een tukker (jij ging toch eerst ook naar dora)?
wanna rub mah puppeh?!
pi_63184930
Ik ga in het ziekenhuis bevallen, omdat ik dat gewoon graag wil.
  donderdag 13 november 2008 @ 11:05:30 #231
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63184974
Raissa Sterkte!

Diaan, dat klinkt goed! Een mooie tussenweg! Zoiets zou ik nou ook wel willen, maar dat hebben we hier niet. Osn ziekenhuis is sowiezo wat ouderwets. Stel je zou moeten blijven slapen dan moet man gewoon naar huis! Maarrrrrr, die bevalling gaat natuurlijk zeer voorspoedig! Toch? toch? toch?
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  donderdag 13 november 2008 @ 11:19:13 #232
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63185349
Och Raissa Wat een prut nacht heb je achter de rug...

Floria, bevallen gaat altijd heel voorspoedig kop in het zand steekt

Bloeddruk was vandaag weer 140/100 (de 100 is nu sinds maandag en niet lager geweest). Verpleegkundige vroeg nog of ik vocht vasthou, maar zelf merk ik dat gewoon niet zo snel... Ze had het idee dat het een beetje was. Nu ja, zal het straks ook even aan W. vragen en morgen komt zij zelf ook weer...

[ Bericht 38% gewijzigd door Marie79 op 13-11-2008 11:21:08 ("Update" even van mezelf erbij gezeg) ]
18-11-2008 Maarten Alexander
  donderdag 13 november 2008 @ 11:26:28 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63185539
Marie, bestaat er geen kans op zwangerschapsvergiftiging? Of wordt je daarom zo goed in de gaten gehouden qua bloeddruk? 140/100 is vrij hoog toch? Waar ligt de grens dat ze gaan inleiden?
Mijn zus heeft bij haar beide zwangerschappen 4 tot 6 weken in het ziekenhuis gelegen, om dezelfde reden . Niet leuk!
KuikenGuppy
pi_63185582
Dakota, ik ging eerst naar Dora
Hier in Hengelo heb je ook het Zotel geloof ik, volgens mij kun je daar ook bevallen, al weet ik dat niet zeker.

Owlet, hoe gaat het? Alles nog rustig?

Raissa, wat onwijs rot dat je zoveel pijn hebt.. hopelijk kunnen ze je toch verder helpen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63186012
Sterkte Raissa!

Marie ook al hoge bloeddruk, het is wat met alle LLM's.
Hier nog steeds hetzelfde, geen baby Ik ga er maar vanuit dat ik morgenochtend gewoon weer naar het ziekenhuis moet.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 13 november 2008 @ 11:50:05 #236
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63186259
Ben je al flauw van het wachten, Igraine?
KuikenGuppy
pi_63186825
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Floria het volgende:
Raissa Sterkte!

Diaan, dat klinkt goed! Een mooie tussenweg! Zoiets zou ik nou ook wel willen, maar dat hebben we hier niet. Osn ziekenhuis is sowiezo wat ouderwets. Stel je zou moeten blijven slapen dan moet man gewoon naar huis! Maarrrrrr, die bevalling gaat natuurlijk zeer voorspoedig! Toch? toch? toch?
Uiteraard! hier mocht M. ook niet bij ons blijven toen ik een half nachtje (03.00 uur bevallen, 09.00 weer naar huis) moest blijven. Maar eigenlijk vonden we dat allebei niet zo erg. Hij kon even een frisse neus halen en lekker een paar uurtjes slapen en ik zat nog zo vol spanning van de bevalling dat ik het heerlijk vond om even helemaal alleen met mijn baby te kunnen liggen en verwerken.

Marie, dat is flink hoog! Hoe voel je je? Ik merk dat ik me beduidend minder fit voel en dan is mijn bloeddruk nog niet eens zó hoog. Sterkte, hopelijk hoef je niet zo lang meer te wachten

En datzelfde geldt natuurlijk voor Igraine

Raissa, je krijgt het wel voor je kiezen zeg Sterkte

Ik voel me niet zo lekker, maar als het zo blijft tot aan de bevalling dan is het wel te doen. Gister had ik heel veen iets van "kom op, ga me dan maar inleiden als jullie het zo somber in zien", maar vandaag kan ik me er wel weer op instellen dat een zwangerschap over het algemeen gewoon 40 weken duurt en dat dat een beter streven is (althans, voor mij) dan maar hopen dat de baby te vroeg komt. En ach, wat zijn nou die twee, drie weken nog
pi_63187739
Nou ik heb de vk even gebeld. Ze begon ook meteen over een blaasontsteking, dus sowieso even urine laten checken. Maar nav mijn verhaal kan het ook goed komen door het werk dat te zwaar wordt. Dus raadde ze me aan daarover contact op te nemen met de bedrijfsarts.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63188516
waar is reinhilde??????
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 november 2008 @ 13:20:39 #240
114177 Diaan73
pi_63188520
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:03 schreef Dakota het volgende:

[..]

oohhjaaa jij bent ook een tukker (jij ging toch eerst ook naar dora)?
Niet dus, geen idee wie Dora is...

Volgens mij mag bij een redelijk normale bevalling de man nooit blijven slapen en blijven alleen de moeder en de baby in het ziekenhuis. Maar het is inderdaad een mooie tussenweg
Make love, not war ☮
  donderdag 13 november 2008 @ 13:21:09 #241
114177 Diaan73
pi_63188531
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef Ticootje het volgende:
waar is reinhilde??????
Aan het bevallen of aan het genieten van hun baby!! denk ik
Make love, not war ☮
  donderdag 13 november 2008 @ 14:14:32 #242
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63190115
Er bestaat idd een kans op zwangerschapsvergiftiging Burdie, maar omdat ze in Hoorn aan de zgn. thuismonitoring doen, mocht ik dus naar huis en heb ik elke dag controle. Als ik ook maar iets voel qua tekenen dat het niet goed is (tintelen in mijn vingers, hoofdpijn, bandgevoel bovenin mijn buik) moet ik aan de bel trekken en naar het ziekenhuis.
Maar omdat ik me voor de rest gewoon goed voel, mag ik "heerlijk" thuis blijven, maar dus wel bijna de hele dag op bed. Ik ga er alleen uit voor toiletbezoek, douchen, broodje voor mezelf maken, af en toe even aan tafel zitten (om nog wat enveloppen te schrijven voor de geboortekaartjes). In principe mag ik 3x een kwartier per dag "op". En dan geen zware dingen gaan doen, want dat mag dan weer niet.
Owlet, ik voel me dus echt niet heel fit nee, vooral omdat dit mijn 4e week op bed is en mijn conditie echt achteruit geholt is (moet je nagaan dat ik daarvoor nog eens op de fiets weg ging, en als ik de straat uit was voelde ik het al zwaar worden). Na de bevalling schijnt het wel snel terug te komen hoor, en dan mag ik ook gewoon alles weer, wat dat betreft kijk ik heel erg uit naar de tijd na de bevalling!
Na ja, afwachten maar en als het maandag nog niet begonnen is, kijken ze in het ziekenhuis weer verder!
pi_63192671
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:58 schreef Raissa het volgende:
Mailtje naar de internist gaat er zo uit.. Heb de hele nacht wakker gelegen van de pijn en heb nu nog steeds zoveel pijn.. Van het krom lopen verergeren mijn rugklachten en heb ik nu helemaal het idee dat ik geen kant op kan.. Heb vannacht toch maar 2 paracetamolletjes genomen om te kijken of het de pijn wat zou verminderen, heb geen verschil gemerkt helaas..

Als het goed is kan ik om 13 uur de internist ook nog even bellen.. Ben benieuwd wat ze dan van plan is, zit eigenlijk niet zo te wachten op weer een ziekenhuisovernachting...
Had vrij vlot een mail terug, we gaan wel met prednison starten. Werd begin van de middag gebeld door het AMC, daar moet ik morgen heen naar een andere internist. Ik weet nog niet precies hoe en waarom maar dat hoor ik morgen wel (geloof dat mijn eigen internist een dezer dagen wordt geopereerd)...

Enige wat ik niet helemaal begrijp uit haar mailtje is de volgende zin: "Misschien de zwanger schap verder in het ziekenhuis uitdragen?". Ik mag toch bidden op mijn blote knietjes dat ze niet wil dat ik de komende 15 weken in het ziekenhuis ga doorbrengen?
pi_63192739
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Niet dus, geen idee wie Dora is...

Volgens mij mag bij een redelijk normale bevalling de man nooit blijven slapen en blijven alleen de moeder en de baby in het ziekenhuis. Maar het is inderdaad een mooie tussenweg
zoals je kon zien bedoelde ik Fuente uut twente
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 13 november 2008 @ 15:43:28 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63192855
Jeutje Raissa, dat zou wel echt heel erg kl*te zijn.
pi_63193312
quote:
Op donderdag 13 november 2008 15:40 schreef Dakota het volgende:

[..]

zoals je kon zien bedoelde ik Fuente uut twente
Hey! Dat klinkt wel heel erg Guus kom naar huus
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63193813
Ben zo benieuwd hoe het is met Reinhilde....!!!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_63194074
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:11 schreef Jose81 het volgende:
Ben zo benieuwd hoe het is met Reinhilde....!!!!
ja ik ooK!

maar een paar voor de zekerheid!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63194103
Raissa, dat zou echt vervelend zijn! Hopelijk is het niet nodig en geeft de prednison wat verlichting.
pi_63194645
Reinhilde en nixx hoe is het bij jullie ????
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_63194994
quote:
Op donderdag 13 november 2008 15:38 schreef Raissa het volgende:

[..]

Had vrij vlot een mail terug, we gaan wel met prednison starten. Werd begin van de middag gebeld door het AMC, daar moet ik morgen heen naar een andere internist. Ik weet nog niet precies hoe en waarom maar dat hoor ik morgen wel (geloof dat mijn eigen internist een dezer dagen wordt geopereerd)...

Enige wat ik niet helemaal begrijp uit haar mailtje is de volgende zin: "Misschien de zwanger schap verder in het ziekenhuis uitdragen?". Ik mag toch bidden op mijn blote knietjes dat ze niet wil dat ik de komende 15 weken in het ziekenhuis ga doorbrengen?

Raissa ik neem aan dat ze ermee bedoelen dat je onder controle van de gyn komt te staan en thuis bevallen er dan helaas niet meer in zit.
Ik hoop wel van harte dat de prednison je wat verlichting gaat geven.
Mama van Isa en Ties
pi_63195074
Raissa, ik hoop dat je gewoon thuis kan blijven en dat de nieuwe medicijnen helpen, 15 weken in het ziekenhuis rondhangen lijkt mij idd ook niet prettig..

Ik ben zo benieuwd naar Reinhilde! Hoop dat alles goed gaat!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63195232
Nog nix van Reinhilde??
Jammer Ben wel benieuwd haha,
pi_63195285
Diaan, bij mijn/ ons ziekenhuis mag de man(of iemand anders) de eerste nacht blijven slapen. Daar hebben ze een klein bankbedje voor. Mike is dus na Emma haar geboorte blijvneslapen. Ik moet zeggen dat ik dat heel prettig vond,ik denk dat ik mij heel erg alleen en verlaten zou voelen.

Ik kwam gister tot de ontdekking dat al het 'nare' van debevalling van Emma mij nog wel erg hoog zit. Eerdaags dus maar eens met Mike om de tafel om een geboorteplan te maken en dat ook bij de vlos bespreken.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 13 november 2008 @ 17:46:56 #255
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63196426
Raissa, ik denk ook dat de gyn bedoeld dat je onder controle moet blijven in het ZH. Je zal toch niet 15 wk in het ziekenhuis moeten blijven?

Reinhilde! Je zal nu je baby bij je hebben, ik hoop het althans!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_63197098
Vanochtend, na een nacht met weinig slaap want wachtend op weeen, de VK gebeld om te vragen hoe laat ik over gedragen zou worden aan het ziekenhuis, ik had inmiddels al 31 uur gebroken vliezen.
De VK meldde, terwijl Nixxx en ik hyper in bed zaten, want, nu ging het toch echt niet lang meer duren voor we ons babietje in onze armen konden sluiten, dat ze nu dacht dat ze zich vergist had. Dat ze gisteravond al aan het twijfelen was, en ook de arts in het ziekenhuis al gesproken had over haar twijfel. (Maar niet mij bellen...).

Ik belde iets na zevenen en moest dus wachten tot zij mij weer zou bellen om 9 uur. Het was maar goed dat ik zat toen ik belde, want het nieuws dat mn vliezen dus misschien wel helemaal niet gebroken waren kwam erg hard aan. De afgelopen 2 weken heb ik me al voort moeten slepen, en dan gister die 'high' dat het nu echt ging gebeuren, en dan nu opeens weer twijfel. Ik kan niet beschrijven hoe dat voelt.

Uiteindelijk moesten we om 10:00 uur in het ziekenhuis zijn voor onderzoeken.
Goed nieuws: de baby doet het heel goed.
Slecht nieuws: mijn vliezen zijn dus NIET gebroken. Geestelijk ben ik echt keihard onderuit getrapt, van 'nog maar 1 dag!' naar 'nog 4 weken' is erg, erg, erg, moeilijk. Ik heb al zoveel gehuild vandaag, ik ben zo verdrietig en boos op de VK. Ze had het mij nooit mogen verzekeren dat de vliezen echt gebroken waren als ze twijfels had. En ze had dan op z'n minst gisteravond al moeten bellen ipv vanochtend pas.

Ik weet niet of ik nu nog wel met deze verloskundigenpraktijk verder wil, het vertrouwen is op dit moment weg. De VK van het ziekenhuis vond het erg moeilijk om me te laten gaan, zo verdrietig was ik. Ze heeft me ook op het hart gedrukt dat ik echt mag kiezen om overgedragen te worden aan het ziekenhuis. En dat ik echt contact moest opnemen als ik het geestelijk te zwaar kreeg.

Nu moet ik dus gaan beslissen of ik thuis met vk ga bevallen, of in het ziekenhuis zonder die vk.

Iig, Nixxx en ik proberen maar te denken aan het feit dat het niet betekend dat we nu helemaal geen baby krijgen, maar dat baby er echt nog is, maar dat we ons weer opnieuw moeten opladen.
pi_63197184
jezus wat kut Dat is idd een achterlijke fout van de vk.
Gelukkig dat het verder wel goed gaat met de baby.
wanna rub mah puppeh?!
pi_63197198
He getver Reinhilde!! Ik kan me voorstellen dat het een klap is als je zoiets te horen krijgt. Wel ongelooflijk van die VK zeg, ik zou ook behoorlijk kwaad zijn.

Heel veel sterkte (en toch helaas misschien ook geduld) gewenst.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63197216
Och lieve Reinhilde, wat ontzettend, ontzettend idioot en stom en $%^&*(
Ik hoop dat je een beetje uit kan rusten en bij kan komen van zo'n achtbaan aan emoties
pi_63197248
Gat Reinhilde wat erg
Ik vind dat je groot gelijk hebt wb die vk. Zij had dat idd niet mogen verzekeren dan.

Sterkte de komende tijd dan, en ook sterkte met de keuze die je gaat maken mbt de vk of het ziekenhuis.

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 november 2008 @ 18:34:18 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63197412
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:18 schreef Reinhilde het volgende:
Vanochtend, na een nacht met weinig slaap want wachtend op weeen, de VK gebeld om te vragen hoe laat ik over gedragen zou worden aan het ziekenhuis, ik had inmiddels al 31 uur gebroken vliezen.
De VK meldde, terwijl Nixxx en ik hyper in bed zaten, want, nu ging het toch echt niet lang meer duren voor we ons babietje in onze armen konden sluiten, dat ze nu dacht dat ze zich vergist had. Dat ze gisteravond al aan het twijfelen was, en ook de arts in het ziekenhuis al gesproken had over haar twijfel. (Maar niet mij bellen...).

Ik belde iets na zevenen en moest dus wachten tot zij mij weer zou bellen om 9 uur. Het was maar goed dat ik zat toen ik belde, want het nieuws dat mn vliezen dus misschien wel helemaal niet gebroken waren kwam erg hard aan. De afgelopen 2 weken heb ik me al voort moeten slepen, en dan gister die 'high' dat het nu echt ging gebeuren, en dan nu opeens weer twijfel. Ik kan niet beschrijven hoe dat voelt.

Uiteindelijk moesten we om 10:00 uur in het ziekenhuis zijn voor onderzoeken.
Goed nieuws: de baby doet het heel goed.
Slecht nieuws: mijn vliezen zijn dus NIET gebroken. Geestelijk ben ik echt keihard onderuit getrapt, van 'nog maar 1 dag!' naar 'nog 4 weken' is erg, erg, erg, moeilijk. Ik heb al zoveel gehuild vandaag, ik ben zo verdrietig en boos op de VK. Ze had het mij nooit mogen verzekeren dat de vliezen echt gebroken waren als ze twijfels had. En ze had dan op z'n minst gisteravond al moeten bellen ipv vanochtend pas.

Ik weet niet of ik nu nog wel met deze verloskundigenpraktijk verder wil, het vertrouwen is op dit moment weg. De VK van het ziekenhuis vond het erg moeilijk om me te laten gaan, zo verdrietig was ik. Ze heeft me ook op het hart gedrukt dat ik echt mag kiezen om overgedragen te worden aan het ziekenhuis. En dat ik echt contact moest opnemen als ik het geestelijk te zwaar kreeg.

Nu moet ik dus gaan beslissen of ik thuis met vk ga bevallen, of in het ziekenhuis zonder die vk.

Iig, Nixxx en ik proberen maar te denken aan het feit dat het niet betekend dat we nu helemaal geen baby krijgen, maar dat baby er echt nog is, maar dat we ons weer opnieuw moeten opladen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63197427
Jezus Reinhilde wat stom van dr..

Succes met het opnieuw opladen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 13 november 2008 @ 18:42:34 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63197588
Reinhilde. Wat een rotsituatie zeg... probeer in elk geval lekker uit te rusten nu en laat nixxx anders eens een hartig woordje met de VK praten?
KuikenGuppy
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 13 november 2008 @ 19:05:49 #264
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63198179
reinhilde ... ik had zo gehoopt dat je je met een baby had gemeld.. heel veel sterkte op dit moment en heel veel kracht gewenst voor het opnieuw opladen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63198274
Nixxx denkt dat het voor mijn gemoedsrust fijner zal zijn om in het ziekenhuis te bevallen. Maar aan de andere kant, ik wil(de) zo graag thuis, vanwege de rust voor mij en de baby.

Het is natuurlijk niet het einde van de wereld, maar zo'n rollercoaster aan emoties is wel echt zwaar. Ik ben dan ook echt helemaal gesloopt. Ik ga zo mijn bedje opzoeken, maar eerst wil ik iedereen bedanken voor het medeleven.
pi_63198378
Sjonge jonge wat een doos! Je baby komt idd echt wel Reinhilde. Sterkte met wachten!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63198563
Reinhilde, dat meen je niet meis! Jeutje, waarom heeft ze dat dan uberhaupt gezegd als ze twijfelde? En inderdaad, waarom jullie niet gebeld?
Ach meis toch! Hopelijk kun je komende nacht lekker slapen, misschien ziet het er morgen weer veel zonniger uit Dikke knuffel van hier!
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 13 november 2008 @ 19:26:23 #268
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63198710
Reinhilde dat is wel echt gepruts zeg! Rust maar lekker uit en als het iets minder hoog zit maar even met de praktijk bespreken? En anders misschien even langs in het ziekenhuis om te kijken hoe het daar is? Misschien valt het allemaal wel mee?!
Hang in there!
pi_63198726
Oh Reinhilde dat is heul niet leuk! Wat een enorm stomme fout van de vk om jou niet eerst te bellen maar je in de zenuwen te laten.
Kop op en ik duim voor je dat de weeen vannacht beginnen en je vliezen dan spontaan en onmiskenbaar breken
Saartje
  donderdag 13 november 2008 @ 19:28:15 #270
108648 cattie
lieve moeder
pi_63198752
Reinhilde, wat vreselijk rot zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je er aan denk over te gaan naar het ziekenhuis.
  donderdag 13 november 2008 @ 19:39:23 #271
114177 Diaan73
pi_63199025
Jeetje Reinhilde wat een toestanden zeg... wel fijn dat het gewoon goed gaat met de baby.. en sterkte met het verwerken van deze teleurstelling en het nemen van de voor jullie juiste beslissing, en die baby komt er echt wel uit!!!
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:00 schreef Jelief het volgende:
Diaan, bij mijn/ ons ziekenhuis mag de man(of iemand anders) de eerste nacht blijven slapen. Daar hebben ze een klein bankbedje voor. Mike is dus na Emma haar geboorte blijvneslapen. Ik moet zeggen dat ik dat heel prettig vond,ik denk dat ik mij heel erg alleen en verlaten zou voelen.
Ow dat is wel prettig Ik heb het hier in Enschede nog niet gehoord. Mijn schoonzusje is om kwart voor 12 's avonds bevallen, maar mn broertje ging/moest? volgens mij gewoon naar huis.
Make love, not war ☮
  donderdag 13 november 2008 @ 19:39:53 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63199028
Wat een domper zeg...
Probeer dan nu iig echt maar goed te slapen, je zal het nog hard nodig gaan hebben over een paar nachten.
  donderdag 13 november 2008 @ 19:53:39 #273
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63199341
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:00 schreef Jelief het volgende:
He wat grappig, dat hadden ze ook in mijn ziekenhuis
quote:
Ik kwam gister tot de ontdekking dat al het 'nare' van debevalling van Emma mij nog wel erg hoog zit. Eerdaags dus maar eens met Mike om de tafel om een geboorteplan te maken en dat ook bij de vlos bespreken.
Goed zo, zeker doen en niet twijfelen om aan de verloskundige te overhandigen. Het heeft mij bij de tweede bevalling zeker geholpen om dingen duidelijk te hebben en zelf ook duidelijk te zeggen voordat er echt al iets aan de hand was

Reinhilde
Straks lach je erom, echt. Want wat is nu 4 weken maar nu....het is echt heel slordig van de verloskundige geweest. Heeft ze wel haar excuses aangeboden? Ik vind het nogal wat als je nu gaat beslissen om in het ziekenhuis te bevallen. Op de kledingbeurs begon je echt blij te worden toen je aan een thuisbevalling dacht! Dat moet je je ook niet zomaar af laten nemen. Beslis dus nog niet!!! Hoe is de zorg bij deze verloskundige tot nu toe geweest? Als dat allemaal goed is gegaan kun je er dan niet nog eens met haar over praten? Wie weet kun je haar toch nog vertrouwen. Bah, wat een domper zeg, ik zou in jouw situatie ook de hele dag huilen
Lekker douchen!
pi_63199792
Sterkte Reinhilde. Wat hierboven al werd gezegd: beslis niet te snel toch in het ziekenhuis te gaan bevallen, slaap er eerst eens een nachtje over en laat het even bezinken.
En misschien toch een gesprek met de VK?
pi_63199862
Jeetje Reinhilde, wat een enorme teleurstelling voor jullie!
Schandalig van die vk dat ze je zo lang heeft laten wachten op iets waarvan ze zelf al dacht dat het niet zou komen... Fouten maken is menselijk, ze had het verkeerd beoordeeld, maar dan had ze je desnoods midden in de nacht moeten komen vertellen dat ze het ws. de eerste keer mis had, en je niet zomaar laten zitten hopen en wachten op niks!

Sterkte en probeer straks toch de positieve punten te ontdekken in dit geheel. Extra voorpret en nog even de laatste periode met z'n tweetjes (jij + , maar ook jij + baby in buik) enzo...
.... met gevoel voor drama....
  Jubileum moderator donderdag 13 november 2008 @ 20:19:34 #276
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63200073
Jeetje Reinhilde..... Ik begrijp dat je nu even de teleurstelling moet verwerken. Wel goed dat jullie inzien dat het niet betekend dat er helemaal geen baby komt, maar dat het (helaas) gewoon nog eventjes gaat duren. Ik hoop dat je nog een beetje kunt slapen vannacht
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 13 november 2008 @ 20:26:02 #277
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63200254
Reinhild, wat een domper. Sjonge.
Verder ben ik het helemaal met Sjak eens. Ik hoop dat je je niet door die kwaadheid laat leiden, maar gewoon doet wat het beste voelt. Als je graag thuis bevalt zou ik dat zeker nog in overweging nemen. Succes hoor, want naar blijft het!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 13 november 2008 @ 20:31:16 #278
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63200397
Nou ja, Reinhilde, wat raar van je VK... dat ze je idd gisteravond niet gebeld had dat ze overleg had gehad met de gyn, nou ja, eigenlijk alles is al ook door anderen gezegd!
Wel heel fijn dat je al inziet dat er evengoed een baby'tje aankomt!
Even een dikke voor je hoor!
pi_63201196
Reinhilde, ik hoop dat kleine Reinhilde/Nix zich toch nog snel aan zal dienen. Ook al wordt het dus niet zo snel als je gisteren nog dacht. Ik wens je nieuwe energie en een positieve instelling. En kies ondanks het gebeurde waar je je goed bij voelt, of dat nou thuis of in het zkh is. Mijn ervaring is dat er evengoed euh... Patty Brard of de kroonprins had kunnen bij zijn als de VK. Van haar heb ik, los van instructies natuurlijk, zo weinig als persoon meegekregen. Overigens ben ik onvoorzien in het zkh geeindigd, kan natuurlijk ook nog. Maar de keuze is vooralsnog nog steeds aan jou hoor.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63201918
Ah, Reinhilde, wat balen...
  donderdag 13 november 2008 @ 21:41:32 #281
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_63203087
Wat een teleurstelling Reinhilde. Sterkte met afwachten maar weer.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_63204342
Reinhilde Wat een teleurstelling zeg. Sterkte met beslissen wat je gaat doen.
  donderdag 13 november 2008 @ 22:43:58 #283
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63205939
Och Reinhilde toch! Wat een pech!

Heel veel sterkte meid!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63206259
reinhilde ik ben bevallen in het westeinde. Ondanks dat ik thuis wilde bevallen heb ik tijdens de bevalling toch besloten om naar het ziekenhuis te gaan. Het is me daar heel goed bevallen. Ze hebben daar ook een verloskamer met een bad, mij leek het heerlijk, tot ik weeen kreeg. Maar sommige zweren erbij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 november 2008 @ 23:07:22 #285
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63206886
Och Reinhilde.... ik leef met jullie mee
Sterkte hoor en probeer inderdaad even lekker bij te slapen
No more games, no more drama...
pi_63206964
Reinhilde wat ontzettend balen zeg! En ook STOM van de vk dat ze niet eerder haar twijfels tegen jou heeft uitgepsorken. Kan me voorstellen dat je er nu geen vertrouwen meer in hebt. Sterkte
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63207439
Reinhilde wat knullig dat het zo loopt, en je was al zo ongeduldig

Ik ben super pro ziekenhuis hoor maar aub lees ff mee.

Je krijgt maar 1x de kans (misschien vaker maar ik ken jullie gezinsplanning niet) om te kiezen waar je wilt bevallen, en als je al maanden roept dat je thuis wilt bevallen dan laat je je dat toch niet afnemen door een vk ?
Ga dat gesprek aan met haar, neem Nixx mee of je moeder (iemand die je steunt!) en zorg dat je die kans krijgt/afdwingt om thuis te bevallen.
En als je haar echt niet meer wilt zoek dan snel een andere vk!

ik zou het gewoon zo jammer vinden als je je wens nu laat varen door de teleurstelling en emoties
(en tuurlijk mag je van mij in het ziekenhuis bevallen.... maar alleen als je dat echt echt wilt )
Mama van Isa en Ties
pi_63207506
Ik vroeg me nog af Reinhilde, of er niet meerdere vk's zijn in de praktijk. Neem aan van wel.
Als je dan toch heel graag thuis wilt bevallen, misschien dat je dan kunt afspreken dat je gegarandeerd een van de anderen krijgt. Gewoon maar een ideetje.
pi_63208014
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:58 schreef Raissa het volgende:
Raissa, verdorie wat klote dat je zóveel pijn hebt!
Ik hoop dat je snel met medicijnen kunt starten en dat je pijn afneemt. Veel succes morgen! Hopelijk kunnen ze wat meer voor je gaan doen
pi_63208150
Reinhilde, jeetje wat een blunder van haar en hóe slordig! Kan me voorstellen dat het echt een gigantische domper is. Ik hoop dat je straks de teleurstelling iets aan de kant kan zetten, zodat je tot rust kunt komen en kunt beslissen wat voor jou het beste voelt. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:37:57 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63210464
reinhilde wat een domper zo meis
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_63211683
Wat zijn jullie lief allemaal, dat doet veel goed. Nixxx is nu naar zijn werk, dat voelde ook zo raar. Hij had vandaag iets anders moeten doen voor ons gevoel! En ik voel me raar, een beetje numb. Gister in het Westeinde is er ook nog een echo gemaakt om te meten hoeveel vruchtwater er was, of het echt echt echt niet gebroken was, en toen is er nog een fotootjje gemaakt van een voetje voor ons, het enige dat nog scherp in beeld kwam. Ook het gezichtje konden we een beetje zien, nog steeds/weer (net als met de 20 weken echo) met de handjes bij het gezichtje. Heel lief, maar ook een beetje een troostprijs.
Thuis/ziekenhuis, daar ga ik vandaag maar eens goed over nadenken.

Stom gedoe!
pi_63211756
Reinhilde, wat een gedoe zeg. Word je zo opgefokt en daarna weer neer geslagen.......
Hopelijk heb je vannacht wat kunnen slapen en kun je vandaag en de komende dagen goed gaan nadenken over wat je graag wilt.
pi_63211909
Rustig aan Reinhilde. Laat jezelf eens lekker verwennen dit weekend zou ik zeggen en probeer te ontspannen.
IK ga vanavond lekker even ergens een hapje eten en wat dingen kopen voor de baby. Wij (nou ja mijn man maar gemeenschap van goederen haha) heeft 255 euro gewonnen in de staatsloterij
Nou ga ik naar mijn werk, heb wel hoofdpijn maar hoop maar dat het nog zakt dadelijk. Gisteravond hadden we trouwens een voorlichtingsavond over borstvoeding. Er waren maar twee mannen waaronder die van mij en hij lette ook nog heel goed op ook
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_63212141
Reinhilde, lijkt me wel een tegenvaller... Je zo instellen op: het gaat nu echt komen. En dan toch niet...
Succes met afwegen wat JIJ graag wilt. Als jij graag thuis wilt bevallen, kijk dan of je een andere vk kan krijgen of spreek het uit met deze... . En ik hoop dat beeb zich toch gauw aandient hoor!

Estrys, wat een wereldvent . Die van mij wilde absoluut niet mee .
Fake it till you make it...
pi_63212187
Reinhilde
Wat een gedoe zeg!!

Estrys, dat is lekekr!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 november 2008 @ 09:07:15 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63212468
sucees met je hoofdpijn estrys! fijn dat je man zo goed oplette

ik ben er nu wel achter dat na 8 uur eten niet slim is als je een rondtrappelende baby hebt.. gisteren weer alles eruit gegooid toen ik wilde gaan slapen..als ik eerder eet heb ik er geen last van. dus dan maar mijn eetpatroon aan passen. nog steeds verkouden, slapen lijkt wel iets beter te gaan. vanmiddag toch maar weer een uurtje liggen proberen, want ik ben nog steeds niet uitgerust als ik wakker word.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63212967
Hier is de BV avond die wij zouden volgen uitgesteld naar 9 december Dikke kans dat ik dan al bevallen ben!
Sara
Merel
Ukje
pi_63213635
Reinhilde, ik lurk hier alleen maar dus je kent me niet maar ik volg je wel. Wat een teleurstelling voor je, en ik vraag me ook echt af hoe een vk zich zo heeft kunnen vergissen??
De reden waarom ik hier nu even post: bij mij negeerde mijn vk signalen dat de bevalling er aan zat te komen. Ik had bloedverlies, slijmprop verloren en verloor druppeltjes vocht maar volgens hen niets aan de hand. Lang verhaal waar ik je als vreemde niet mee zal vermoeien maar wat ik wil zeggen: ik wilde ook heel graag thuis bevallen. Door het genegeer van de vk "moest" ik uiteindelijk naar het ziekenhuis en dat is me zo meegevallen! Ze waren daar ontzettend lief en ik merk nu, vier maanden later, dat ik nog steeds boos kan worden op de praktijk. Ik ben dus achteraf blij dat ik niet met hen ben bevallen....
Misschien helpt het iets.
En anders, zo als iemand al zei, is er misschien iemand anders in die praktijk, of een heel andere praktijk die je kan helpen? (en bedenk ook: van alle thuisbevallingen eindigen er toch veel uiteindelijk evengoed in het ziekenhuis...)
Sterkte en succes met alles!
pi_63214860
Peterfan, bedankt voor je verhaal, daar heb ik zeker wat aan. Mijn tante is ook VK (maar wel 1h45min rijden bij mij vandaan, dus veel te ver), dus ik ga ook haar eens om raad vragen vandaag. Ik vind het echt lastig om een beslissing te nemen!

Estrys, leuk! Lekker uit eten en shoppen altijd goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')