Heulemaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik krijg mijn salaris nooit op, heb altijd wel 2 a 300 over per maand
Ik ken het, ik meestal nog wel meer. Alleen maar mooi natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:12 schreef Scarface2004 het volgende:
Als het goed is komt morgen die L4D demo toch?
Weet niet hoe Cyb er eerder aan kwam, waarschijnlijk aan een geslachtsdeel liggen sabbelen
Weet je zelf wel wat voor spellen dat zijn ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Huppakee 2 nieuwe spellen gekregen vandaag(Assassins Creed en Timeshift)
Komt vandaag, Cyb had een pre-order code denk ik. (daarmee kon je eerder al de demo spelen)quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:12 schreef Scarface2004 het volgende:
Weet niet hoe Cyb er eerder aan kwam, waarschijnlijk aan een geslachtsdeel liggen sabbelen
Ja niet nieuw, maar ik heb ze vandaag door de brievenbus gekregen...quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Weet je zelf wel wat voor spellen dat zijn ?
Left 4 Dead demo 11 novemberquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:12 schreef Scarface2004 het volgende:
Was ik maar niet in de zorg gaan werken..quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef Sala-adin het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heulemaal niet
Vanavond lekker de co-op campaign doorworstelenDe solo en MP zijn iig al top.
ja joh. En hoe kunnen ze dat checken dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:52 schreef Khadgar het volgende:
Oh hee jongens, ik lees net dat er een grote ban-ronde bezig is voor alle slimmerikken die illegale games op live speelden. Ruimt weer lekker op!
bron?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:52 schreef Khadgar het volgende:
Oh hee jongens, ik lees net dat er een grote ban-ronde bezig is voor alle slimmerikken die illegale games op live speelden. Ruimt weer lekker op!
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=290745
Artikel over de laadtijden van games vanaf de HDD tegenover die vanaf DVD
pff voor crackdown leek me het juist wel handig (ook al speel ik die nooit meer) omdat die het irritantst zit te laden altijdquote:except Crackdown or Dead or Alive Xtreme 2, which bizarrely aren't compatible with the new hard disk function.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:52 schreef Khadgar het volgende:
Ik spaar al keilang sinds mijn 16e of 17e gok ik zo en heb in al die jaren iets van 18k gespaardquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Respect, ik kan echt NIET sparen.
Ik krijg morgen voor 80 uur uitbetaald, ik heb 4 weken niet mijn urenbriefje ingevuld. Maar dat is deze week wel op.
Je hebt CoD gedownload!quote:
inderdaad , ik sta zelf altijd rood aan het einde van de maandquote:
Best tof Wouter!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:00 schreef Wouter2006 het volgende:
Woei, eindelijk mijn sleutel van de stad binnen van GTA4.
(je moest dan 100% halen van het spel voor een bepaalde datum en ingeschreven staan bij de Rockstar Club)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee alleen dat doosje met die sleutel, en die sleutel is ook van ijzer, niet van plastic ofzo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Best tof Wouter!
Zat er nog meer bij?
Heb een fake order geplaatst.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Komt vandaag, Cyb had een pre-order code denk ik. (daarmee kon je eerder al de demo spelen)
Heb m aanstaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Left 4 Dead demo schijnt op Live te staan, 1.2 GB.
HERNE-BOERING was dat geen strafkamp o.i.d.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:07 schreef Sala-adin het volgende:
HERNE-BOERNIG,
DE 11/11/2008 8:32 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE
11/11/2008 8:32 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / VRIJG DR IN-/UITKL INST. NU IN-TRANSIT
Betekent dit dat mijn xbox bij ms in moffenland is aangekomen of gewoon nog in transport?
Nu al?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:53 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende week aankondiging Fable 2 DLC?
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=291265
Hoop dat COD5 mij wel wat bevalt. GeOw2 laat ik nog ff lopen, heb me altijd wel goed vermaakt met de cod-reeks. Laatst COD2 (die ik al had op de pc) voor de 360 aangeschaft. Op de pc schokte het spel wat en zo door slechte videokaart, dus kon ik nu ff genieten van snelle laadtijden en zo op de 360quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:09 schreef Devz het volgende:
Nou, even Call of Duty 5 gespeeld vandaag. Treyarch probeert het truukje van Infinity Ward duidelijk na te doen, maar slaagt daar helaas niet helemaal in. Het is een aardige game, maar geen topper zoals CoD5COD4 was.
Mooi!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:18 schreef RacerDKB het volgende:
Whehe er is vandaag inderdaad weer zo'n ban hammer geweest
Echt heel veel mensen, vooral die CoD5 en GoW2 illegaal speelden hebben een ban, en bepaalde releases van een scene-groep.
Jammer, volgende keer beter...quote:
Tja. Grappig is wel dat meteen het grote xbox knutselaar forum helemaal overbelast is door alle hysterie. Een deel is niet gebanned, een deel denkt de dans te ontspringen door niet op Live te gaan nu (maar die worden alsnog gebanned) en een grote groep kan zijn console nooit meer aan Xbox Live hangen! Tenminste, je kunt het wel doen maar je krijgt toch een Fuck You mededeling van Microsoftquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:18 schreef RacerDKB het volgende:
Whehe er is vandaag inderdaad weer zo'n ban hammer geweest
Echt heel veel mensen, vooral die CoD5 en GoW2 illegaal speelden hebben een ban, en bepaalde releases van een scene-groep.
Nee, ik ben niet banned
Mwoh, het schijnt dat bij de MS Support zulke idioten werken, dat als je ze opbelt en half huilend zegt dat je geen hacker bent en er geen verstand van hebt ze je unbannenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Tja. Grappig is wel dat meteen het grote xbox knutselaar forum helemaal overbelast is door alle hysterie. Een deel is niet gebanned, een deel denkt de dans te ontspringen door niet op Live te gaan nu (maar die worden alsnog gebanned) en een grote groep kan zijn console nooit meer aan Xbox Live hangen! Tenminste, je kunt het wel doen maar je krijgt toch een Fuck You mededeling van Microsoft.
haha, zo terechtquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Tja. Grappig is wel dat meteen het grote xbox knutselaar forum helemaal overbelast is door alle hysterie. Een deel is niet gebanned, een deel denkt de dans te ontspringen door niet op Live te gaan nu (maar die worden alsnog gebanned) en een grote groep kan zijn console nooit meer aan Xbox Live hangen! Tenminste, je kunt het wel doen maar je krijgt toch een Fuck You mededeling van Microsoft.
Ik vind het echt een kutgame..quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:15 schreef Wessiej het volgende:
Net de demo van Left 4 Dead gespeeld, nog steeds aan het nagenieten, wát een game zeg.
1st day hier, dit spel is écht rete vet
Als je het autoalarm af zou laten gaan komen er veel zombie's, expres gedaan, kwamen er een hoop, eerst knallen met je pistolen en daarna huishouden met je shotgun.
Geniaal
Hehe jij denkt de dans te ontspringen door offline te blijven, en zoja, faal je hard.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mwoh, het schijnt dat bij de MS Support zulke idioten werken, dat als je ze opbelt en half huilend zegt dat je geen hacker bent en er geen verstand van hebt ze je unbannen
En over dat een deel de dans ''denkt'' te ontspringen, dat kan heus wel, gewoon offline blijven totdat het weer veilig is (in de zin van een nieuwe firmware).
zegt cyb met zn gemodde xbox.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat je dat morgen wel mag overkomen.
Mijn broer heeft een gemodde 360 dwaas, ik niet. Ik koop mijn spellen gewoon zoals een echte gamer dat doet.quote:
Jij had een haat tegen shooters toch?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:17 schreef DJ_ het volgende:
vraag me af of ze mij bannen , mijn amerikaanse console heeft led's in de achterkant omdat er nieuwe fans en een ander koelblok opzit dus trekt die wat meer stroom
ach opzich geen haat , maar ik vind er gewoon niks tot weinig aan .quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij had een haat tegen shooters toch?
Doe maar zo'n ban ja.
Of ze hebben de nieuwe dashboard geïnstalleerd en kunnen daardoor niet op LIve tot de 19e (zoals ondergetekende)... wat ik gemakshalve even vergeten was met GoW2 en Fable2quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:50 schreef Scarface2004 het volgende:
Er zijn aanzienlijk minder mensen online....of ze zijn gebanned of ze durven niet online te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, I just felt my dick move!
Spel is idd wel grappigquote:
Die lage 7 van de story hakt er ook wel in. Nou zegt men dat COD4 daar veel sterker in was, maar an sich boeide dat verhaal mij niet echt. Als ik maar een kutexcuus heb om mensen om te brengen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Gametrailers: Call of Duty: World at War Review HD
8.7
Die demo heeft mij weer 35 euro bespaard. Want L4D haal ik dus echt niet...quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Left 4 Dead demo schijnt op Live te staan, 1.2 GB.
Las het gisteren ook ja dat er al een aantal gebanned zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:52 schreef Khadgar het volgende:
De demo heeft mij ook doen besluiten m niet te halen, het is best grappig, maar zoals Gamedemon al zei had ik meer het gevoel 1 of andere mod te spelen...quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:41 schreef PP. het volgende:
[..]
Die demo heeft mij weer 35 euro bespaard. Want L4D haal ik dus echt niet...
Ik weet wel dat ze Nintendogs 40 / 40 gaven enzo, maar toch... Even de andere reviews afwachten, ik vind / vond Last Remnant nogal wat bruin en veel op FF XII lijken en ben nog niet zo onder de indruk er van. Maar misschien is het wel gewoon een toffe RPG!quote:The Last Remnant (Xbox 360, Square Enix): 10 / 10 / 9 / 9 - (38/40)
Weekje later nu toch?quote:
Totaal niet verdiept in dit spel.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, Famitsu geeft Last Remnant prima cijfers:
Ja, nou, geen idee dus preciesquote:Op woensdag 12 november 2008 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Totaal niet verdiept in dit spel.Wat moet ik me er bij voorstellen. Traditionele JRPG? Turn-based met random encouters? Of meer als FFXII?
Ohwwwwwwwquote:Op woensdag 12 november 2008 09:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor de PC (BWHAHAHAHAH) alleen.
Ik word moedeloos van al die FF (degelijke) zouthoudertjes.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, nou, geen idee dus preciesHier wat screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mmmm...ziet er op zich wel goed uit.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, nou, geen idee dus preciesHier wat screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook, verwacht er ook niets van, maar de score verbaast me!quote:Op woensdag 12 november 2008 09:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik word moedeloos van al die FF (degelijke) zouthoudertjes.
Ik heb de mijne ook al besteld, maar LE's doen me niet meer zoveelquote:Op woensdag 12 november 2008 09:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?currency=EUR&products_id=14248
Gratis LE upgrade
9 / 9 / 9 / 9quote:Op woensdag 12 november 2008 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mmmm...ziet er op zich wel goed uit.
Wat kreeg Lost Odyssey van Famitsu?
Ik mijd ze zelf. Te duur en grote dozen passen niet door mijn brievenbus waardoor ik er bij de koerier/buren/postkantoor weer achteraan moet.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de mijne ook al besteld, maar LE's doen me niet meer zoveel
quote:
Ook dat inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2008 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik mijd ze zelf. Te duur en grote dozen passen niet door mijn brievenbus waardoor ik er bij de koerier/buren/postkantoor weger achteraan moet.
Ik zit bij de laatste eindbaas, beetje kutquote:Op woensdag 12 november 2008 10:13 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Lost Odyssey is wel chill, zit nu op disc 3 (van de 4) na een weekje spelen.
(Tvp)
Thanks for the heads-up!quote:Op woensdag 12 november 2008 09:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?currency=EUR&products_id=14248
Gratis LE upgrade
geen random encounters , je werkt in squads je beheerst altijd 2 squads . ( bestaand uit 3 members )quote:Op woensdag 12 november 2008 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Totaal niet verdiept in dit spel.Wat moet ik me er bij voorstellen. Traditionele JRPG? Turn-based met random encouters? Of meer als FFXII?
was bij de e3 toch al bekend ? , dat die wereld wijd op 20 nov gereleased werdquote:Op woensdag 12 november 2008 11:53 schreef Devz het volgende:
Releasedatum van The Last Remnant bekend
20 november dus in Europa
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen random encounters , je werkt in squads je beheerst altijd 2 squads . ( bestaand uit 3 members )
de manier hoe je je enemy's aanvalt bepaald de bonussen die je krijgt .
en het is ook een realtime battle system geen turn based
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:42 schreef Retarded het volgende:
Mirror's Edge binnenben nog niet eens klaar met Gears 2
en dan overmorgen weer CoD5 ... kutmaand!
heb de demo gedaan, wat een griebusspel is dat zegquote:Op woensdag 12 november 2008 14:42 schreef Retarded het volgende:
Mirror's Edge binnenben nog niet eens klaar met Gears 2
en dan overmorgen weer CoD5 ... kutmaand!
mirror's edge is echt tof , maar heb er alleen geen tijd en geld voor op het momentquote:Op woensdag 12 november 2008 14:56 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
heb de demo gedaan, wat een griebusspel is dat zeg
en dan vergeet ik ook niet die 30 euro aan donaties die ik iedere maand weggeefquote:Op woensdag 12 november 2008 14:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij vinden het ook echt heel kut voor je.
Moest dat nou?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:18 schreef Chocobo het volgende:
Past een TVP er nog tussen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:18 schreef Chocobo het volgende:
Past een TVP er nog tussen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:33 schreef Lausteen het volgende:
Ein-de-lijk mn supersize pack binnen
niet voor mij ik ben gek op time trials , ik heb 70 uur in 1080 op de cube zitten , en nog meer in de n64 versie en het is bijna allemaal time trialsquote:Op woensdag 12 november 2008 15:58 schreef Un4 het volgende:
Ach, Mirror's Edge is maar 5 uur dus dat moet je vast wel ergens tussen kunnen proppen.
Waar en voor hoeveel?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:09 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb net zo'n giftig groene pes controller gekocht
Mediamarkt groningen voor 40euro, ik had daar wel de laatstequote:
Voorbeeldje?quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
Leuk aanbod Marktplaats
[..]
Voorbeeldje?![]()
en terecht , dat ding is al goedkoop genoeg .quote:Op woensdag 12 november 2008 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Net geld terug van die actie van Microsoft
Of je 5 euro transactie kosten even zelf betaald
Geld zatquote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en terecht , dat ding is al goedkoop genoeg .
Wat een complete bullshit weer zeg! Waarom moet dat nou zo, maak dat ding dan gewoon 5 of voor mijn part 10euro duurder, hij is toch goedkoop genoeg. Maar verborgen kosten zijn zn triestquote:Op woensdag 12 november 2008 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Wanneer had je dat formulier opgestuurd?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat is idd wel naai!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
nou poe, wat een ramp zeg. ipv 50 euro 45 euro korting krijgenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wat een complete bullshit weer zeg! Waarom moet dat nou zo, maak dat ding dan gewoon 5 of voor mijn part 10euro duurder, hij is toch goedkoop genoeg. Maar verborgen kosten zijn zn triesthoe klein ze ook zijn!
Heb je een foto ofzo er vanquote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik twijfelde heel lang over die groene controller maar ik vind hem toch wel heel erg geil
Ik wil er een zwarte bij
Jawel maar uploaden en linken is nogal wat gedoe op mn telefoon. Als je me je email pmt stuur ik m wel ffquote:
Damn respect voor die foto van je kat met dat lowlands bandjequote:Op woensdag 12 november 2008 23:36 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.flickr.com/lennartbnl
Direct linken lukt niet
Mooie foto's!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:36 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.flickr.com/lennartbnl
Direct linken lukt niet
Thanksquote:Op woensdag 12 november 2008 23:43 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Damn respect voor die foto van je kat met dat lowlands bandje
edit: de andere foto's kon ik ook waarderenmaar die viel meteen op
![]()
Danku!quote:
Heb ook geld teruggekregen van Microsoft maar er zijn geen transactiekosten afgehouden, gewoon netjes 30 euro op mijn rekening gestort gekregenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wat een complete bullshit weer zeg! Waarom moet dat nou zo, maak dat ding dan gewoon 5 of voor mijn part 10euro duurder, hij is toch goedkoop genoeg. Maar verborgen kosten zijn zn triesthoe klein ze ook zijn!
Wanneer had je het geld terug formulier opgestuurd naar MS??quote:Op woensdag 12 november 2008 23:57 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb ook geld teruggekregen van Microsoft maar er zijn geen transactiekosten afgehouden, gewoon netjes 30 euro op mijn rekening gestort gekregen
Begin oktoberquote:Op donderdag 13 november 2008 00:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wanneer had je het geld terug formulier opgestuurd naar MS??
Neem je dan ook die baby blauwe?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik twijfelde heel lang over die groene controller maar ik vind hem toch wel heel erg geil
Ik wil er een zwarte bij
'quote:Op donderdag 13 november 2008 08:45 schreef Rossdale het volgende:
Dinsdag een avondje Cod5 met Frankii gespeeld en je ramt echt in 3,5 - 4 uur (op normal) door de co-op campaign heen. We gingen dan ook wel extreem snel maar toch. De singleplayer is wel wat langer gelukkig
En die rozequote:Op donderdag 13 november 2008 07:17 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Neem je dan ook die baby blauwe?
De meeste missies zijn hetzelfde maar sommige verschillen wel wat van elkaar. Op sommige stukken zou het verhaal niet kloppen als je er ineens met zijn tweeen zou zijn.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
'
Ik dacht dat je de singleplayer ook in co-op door kon spelen?
quote:Closing Comments
Banjo-Kazooie is a great game for a kid to play around with, something that the 360 library is often lacking, but many people will find this style of gameplay outdated by modern standards. There's a reason developers stopped making platformers like this one: Most gamers have had their fill of simple fetch and hop games and like a bit more action and drama on their consoles. If that sounds like you, stick with some of the heavy hitters the 360 has at retail this holiday season. Otherwise, enjoy a well-made trip down memory lane.
8.0 Presentation
This is a great example of how to bring an old game to life on the XBLA.
7.5 Graphics
It's been reworked, but that doesn't mean all of the ugly textures are gone.
5.0 Sound
Those sound effects can be downright awful. Pleasant music, though.
8.0 Gameplay
If platforming and fetching is your thing, it doesn't get much better.
6.5 Lasting Appeal
The game itself is pretty big with lots to do. The replay value isn't what it used to be.
8.0
Impressive OVERALL
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:48 schreef VoreG het volgende:
Ik krijg zojuist een envelop uit Tsjechië met daarin een xbox live card?
Gestuurd door Teleplan Prgue s.r.o.
Er zit verder helemaal niets in behalve een live card en dat terwijl ik helemaal niets heb besteld of wat dan ook. Heeft iemand anders dit wel eens gehad?
Guide knop indrukken-->Personal Settings-->Auto Sign In--> MSNquote:Op donderdag 13 november 2008 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
kan je dat automatisch aanmelden voor msn uitzetten ergens?
Heb ik ook net binnen gekregen. Komt door de reparatie van je Xbox, beloven ze een maand gratis Live bij. Waarom dit uit Tjechië moet komen, geen idee.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:48 schreef VoreG het volgende:
Er zit verder helemaal niets in behalve een live card en dat terwijl ik helemaal niets heb besteld of wat dan ook. Heeft iemand anders dit wel eens gehad?
graciasquote:Op donderdag 13 november 2008 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Guide knop indrukken-->Personal Settings-->Auto Sign In--> MSN
Wanneer is jouw Xdoos gemaakt, dan krijg ik namelijk ook binnenkort zo'n kaartje.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:04 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Heb ik ook net binnen gekregen. Komt door de reparatie van je Xbox, beloven ze een maand gratis Live bij. Waarom dit uit Tjechië moet komen, geen idee.
Ik had gewoon zo'n kaartje bij m'n xboos inzitten toen ie terug kwam van een weekje duitsland.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:04 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Heb ik ook net binnen gekregen. Komt door de reparatie van je Xbox, beloven ze een maand gratis Live bij. Waarom dit uit Tjechië moet komen, geen idee.
zo'n aanvink kaartje bedoel je? Die zaten er bij ook alle beide keren bijquote:Op donderdag 13 november 2008 13:12 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik had gewoon zo'n kaartje bij m'n xboos inzitten toen ie terug kwam van een weekje duitsland.
volgens mij gebruikt microsoft teleplan om reparaties af te handelen,quote:Op donderdag 13 november 2008 12:48 schreef VoreG het volgende:
Ja maar die had ik al gekregen toen ze m'n xbox hadden opgestuurd. Nu heb ik dus twee gratis maanden live gekregen, mooi!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:04 schreef Spaulding het volgende:
[..]
had het al verwacht, de demo vond ik al niks aan.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:49 schreef KneusTeun het volgende:
oke, wat ik verwacht had is waar.
Mirror's edge is saai na 10 minuten, een vriend van me had hem binnen van ea en is echt niet zo heel tof.
Gekochtquote:Op donderdag 13 november 2008 13:54 schreef Reintji het volgende:
Overigens, MK3 Ultimate is (evenals Worms) ook 400 punten op marketplace.
Jezustering Jorien, kan je geen internet van Ziggo nemen ofzo, dan hoef ik niet zovaak die kutposts van je te lezen.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga nu naar de FRS voor COD 5, daar is die al
Ben nu level 4 online, tering wat vet, waardige opvolger van cod 4,quote:Op donderdag 13 november 2008 17:12 schreef PP. het volgende:
[..]
Jezustering Jorien, kan je geen internet van Ziggo nemen ofzo, dan hoef ik niet zovaak die kutposts van je te lezen.
Kun je er wat meer over vertellen? Wat vind je beter of slecht vergeleken met Cod 4?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ben nu level 4 online, tering wat vet, waardige opvolger van cod 4,
Als schieter in een tankonline
Grafisch vind ik hem zeker niet minder.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je er wat meer over vertellen? Wat vind je beter of slecht vergeleken met Cod 4?
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Zelfde geloof ik
Je hebt me overtuigd.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Grafisch vind ik hem zeker niet minder.
Wapens is echt wennen, omdat die oude meuk is.
Tanks bevallen me nu wel,
quote:During a presentation at the BMO Capital Markets Conference in New York City today, Take-Two Interactive CEO Strauss Zelnick gave an update on the release date of “Grand Theft Auto IV“’s downloadable content, saying that it might shift to Spring 2009.
Like anyone caresquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Like anyone cares
Meteen antwoord op de post boven je ben ik bang
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:13 schreef DJ_ het volgende:
die max payne movie is nog best wel goed
Lekker boeiend?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:13 schreef DJ_ het volgende:
die max payne movie is nog best wel goed
meer ontopic dan 60% van de posts hierquote:
Zeg dan niksquote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja ik weet het eigenlijk niet.
niet eens een smileyquote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja ik weet het eigenlijk niet.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:00 schreef kepler het volgende:
[..]
niet eens een smileyBen je ziek?
ow wacht, Ajax heeft verloren natuurlijkquote:Op donderdag 13 november 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
?
Alsof dit de eerste keer is. Halloooooooo kepler.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ow wacht, Ajax heeft verloren natuurlijk
Hoe is de co op?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ben nu level 4 online, tering wat vet, waardige opvolger van cod 4,
Als schieter in een tankonline
tja dat vond ik dus ook , ik ging hem kijken met het idee van dit wordt een verneukte game verfilimg deel 27 maar nee toch niet helemaalquote:Op donderdag 13 november 2008 22:52 schreef kepler het volgende:
[..]
meer ontopic dan 60% van de posts hier
Ik vond hem voor een game-verfiliming niet eens heel slecht, sommige stukken herkende ik echt uit de game. Maar sommige stukken totaal nietWel wat weinig actie... Terwijl de game juist veel geweld/actie kent
Moet die game niet nog gemaakt worden?quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:36 schreef Retarded het volgende:
Call of Duty 5 bevalt me wel ... denk dat ik me hier wel een jaartje mee kan vermakenBen na 2 uur spelen al level 14, dus ik kan nu beginnen aan Headquaters!
Heb net even gecheckt op site van UPS en daar staat als status dat hij nog moet worden opgehaald terwijl kut MS zegt dat hij is verzondenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:03 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
kan je eindelijk aan gears 2 beginnen he..
Hahah tering, wat een dooie sfeer zeg in die stripclub.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe footage van 2 Days 2 Vegas:
http://www.psu.com/Exclus(...)ure--a0005375-p0.php![]()
Please Monkeys, cut the crap.
waarom niet, als de 360 volgend jaar 100 euro/dollar kost dan neem je hem gewoon mee tijdens boodschappenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.videogaming247(...)-to-ps3-for-october/! ! !
100 miljoen.
Dat is nog slechter dan saints row 2quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Word je beeld gesplitst met wie je speelt via live?quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel aardig, maar te makkelijk en te kort.
Ze staan op nog geen 25 miljoen nog...quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:26 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom niet, als de 360 volgend jaar 100 euro/dollar kost dan neem je hem gewoon mee tijdens boodschappenNu lijkt 100 miljoen een beetje overdreven, maar >70 moet zeker wel lukken
De Wii haalt wel makkelijk de 100 miljoen
waarom niet? Als dadelijk de 360 Pro voor 100 dollar in de winkel ligt, en ze houden dit een aantal jaren vol. Ze kunnen over een paar jaar de 360 vooral gaan promoten als media-center (video-marketplace bv), waarop je ook games kan afspelen. En dat voor maar 100 euro/dollar. Ik denk echt dat ze nog wel eens heel ver kunnen komenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze staan op nog geen 25 miljoen nog...Na 3 jaar. De 360 zit NU op zijn hoogtepunt en verkoopt, denk ik, 750k wereldwijd per maand. No wai dat ze boven de 50M uitkomen.
Wedden? Om een broodje shoarmaquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom niet? Als dadelijk de 360 Pro voor 100 dollar in de winkel ligt, en ze houden dit een aantal jaren vol. Ze kunnen over een paar jaar de 360 vooral gaan promoten als media-center (video-marketplace bv), waarop je ook games kan afspelen. En dat voor maar 100 euro/dollar. Ik denk echt dat ze nog wel eens heel ver kunnen komen
MS heeft trouwens niet direct gezegd dat ze 100 miljoen consoles gaan verkopen, alleen dat 3/4 van de verkopen historisch gezien nog gebeuren na dit punt in het leven van een console
deal, zodra ze boven de 50 uitkomen krijg ik een broodje shoarma!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wedden? Om een broodje shoarma
Fixed, en Deal.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:42 schreef kepler het volgende:
[..]
deal, zodra ze boven de 50 Miljoen uitkomen krijg ik een broodje shoarma!
Dat was gewoon een bullshot.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:50 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Hahah tering, wat een dooie sfeer zeg in die stripclub.
Hoor alleen geluid van enemy's en zijn geweer, en dan die auto achtervolgingwat een blamage!
Ik kan mij dit plaatje nog wel herinneren
[ afbeelding ]
Dat was toendertijd (2005 ofzo) echt ziekelijk mooi....daarna bleef het echt een te lange tijd stil rondom deze game.
En dan weet je al hoelaat het is.
Ik was dat spel dan ook al helemaal vergeten.
Ik heb alleen nog maar offline co-op gedaan en daar wel iigquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Word je beeld gesplitst met wie je speelt via live?
Zoiets zag ik in een video.
Ik ben nog niet echt hyped. Het ziet er wel fantastisch uit. Heb er ook nog maar weinig over gelezen,... mijn fout. Is dit een open wereld of linieare gameplay?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Cyb z'n dag is weer helemaal goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Launch Trailer
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt hyped. Het ziet er wel fantastisch uit. Heb er ook nog maar weinig over gelezen,... mijn fout. Is dit een open wereld of linieare gameplay?
quote:Het game volgt in ieder geval voor een deel een open-einde structuur. Het staat je bijvoorbeeld vrij te kiezen in welke volgorde je elke gebied wil bezoeken. Daarbinnen is het pad naar het eindobjectief echter vrij lineair. De ontwikkelaars gaven hier gruwelijk weinig extra informatie over vrij, maar er werd ons duidelijk gemaakt dat de volgorde waarin je de verschillende objectieven afwerkt een effect op de gameplay zullen hebben.
als je CoD4 ook goed vond, dan moet je deze hebbenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:36 schreef KneusTeun het volgende:
ik wil gewoon die demo ff checken voor ik die game blind haal, en ik lees overal dat nu de game voor gold members te downe is, maar op nl xbox en us xbox staat nix op marketplace?!?!?!
NAT al open?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:34 schreef KneusTeun het volgende:
kut speedtouch van online, kan me NAT niet bijstellen!!!!
Iemand hier ervarinng mee? de ST706
Is het hier tegenwoordig al zo erg dat je al van te voren sorry moet zeggen als je je mening geeftquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet meteen boos worden jongens...
Maar net voor het eerst Gears 2 gespeeld, en ik dacht hmm is dit het nou grafisch ?
Kleurenbalans vind ik persoonlijk minder dan in deel 1 lijkt het wel.
En online zo lang voor er een game was
ja we zijn in nederland dat weet je tochquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is het hier tegenwoordig al zo erg dat je al van te voren sorry moet zeggen als je je mening geeft
Deel2 schijnt vetter te zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef Spaulding het volgende:
Verdomme wat is Gears of War toch een tof spel. Is deel 2 nog beter of niet? Hoop in ieder geval dat ie wat langer is want deel 1 is wel erg kort.
Fixed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Deel2 schijnt is vetter te zijn.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:27 schreef Khadgar het volgende:
Nou, ik heb de New Xbox Experience van MS gekregen, kwam ik net achter. Nooit een mailtje gezien, maar toen we Geometry Wars opstartten kwam het ineens.
Grappig, weet nog niet wat ik er van moet denken. Wat wel gaaf is, is dat je vanuit je ene spel direct je volgende spel kan starten.
Nee want toen wou ik het nog nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:44 schreef Khadgar het volgende:
Woensdag ben je de eerste! Heb je je niet voor het preview gelul aangemeld dan?
torrents zijn gratis , waarom zou je netflix willen ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:49 schreef Khadgar het volgende:
Denk dat ik morgen m'n games maar op harddisk ga zetten.
Overigens is het niet zo heel spectaculair. We missen echt Netflix, dat zou zo mooi zijn als we dat hier in Europa ook zouden krijgen.
Laat me raden, je hebt ook een omgebouwde xbox?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
torrents zijn gratis , waarom zou je netflix willen ?
nope dan kan ik niet online gaan , maar films oh yeah zeker wel dat ik die gratis haal alle 337quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:14 schreef PP. het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt ook een omgebouwde xbox?
naar amerika zelf gaan op vakantie en in je koffer stoppen , bijna niemand op ebay wil hem naar het buiten land stuuren ( 50 euro verzend kosten ) , en geen enkele webshop doet het .quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:25 schreef Sharolo het volgende:
Weet iemand waar ik een Amerikaanse xbox 360 kan kopen? Heb ebay.com al geprobeert maar die sturen alleen naar Amerika.
Heb er 1 gevonden voor 117 eur incl maar ik ben bang omdat het via een koerier dienst gaat dat ik de helft aan belasting er nog bij moet betalenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
naar amerika zelf gaan op vakantie en in je koffer stoppen , bijna niemand op ebay wil hem naar het buiten land stuuren ( 50 euro verzend kosten ) , en geen enkele webshop doet het .
Dat zijn gewoon de gunsounds van Counter-Strike die ze gebruiken in 2 days to vegas!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:40 schreef Sharolo het volgende:
[..]
Heb er 1 gevonden voor 117 eur incl maar ik ben bang omdat het via een koerier dienst gaat dat ik de helft aan belasting er nog bij moet betalen
Ik had hem zelf ook via fok tweedehands gekocht, ik heb dat niet eens doorgehadquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:03 schreef DJ_ het volgende:
lenart ouwe winkel dief
er staat for promotion only op die discs van je.
maar bedankt iig , hij is aangekomen
Ik ga gewoon ook mijn regio vrije 360 games halen bij www.vgp.caquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb goede ervaringen met www.thehut.com.
Soort Play.com, maar dan goedkoper.
bij mij zijn tot nu toe Farcry 2 en Fable II tegelijk binnen gekomen zonder problemenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:47 schreef Wessiej het volgende:
Gamehubs![]()
![]()
Ik kreeg dus al de vorige keer maar 1x fable 2 binnen, ipv 2 keer en een grote boete.
Vandaag GoW2 binnen gehad, WEER 1x, terwijl ik er 2 had besteld. Echt nooit meer wat bestellen daar, wat een kut toko.
Moet je niet zo gierig zijn voor 3.5 euro verzendkostenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:47 schreef Wessiej het volgende:
Gamehubs![]()
![]()
Ik kreeg dus al de vorige keer maar 1x fable 2 binnen, ipv 2 keer en een grote boete.
Vandaag GoW2 binnen gehad, WEER 1x, terwijl ik er 2 had besteld. Echt nooit meer wat bestellen daar, wat een kut toko.
nee hij werkt gewoonquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik had hem zelf ook via fok tweedehands gekocht, ik heb dat niet eens doorgehadGeen probleem hoop ik?
Stond in ieder geval niet op het doosje, en dat is vervelend
jep , ik download alles behalve gamesquote:
Ik praat niet meer tegen jequote:Op zaterdag 15 november 2008 13:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jep , ik download alles behalve games
maar waarom ? , hou je niet meer van mequote:
Vanaf 1 december wordt het limiet van invoeren verhoogd van 22 euro naar 150 euro, dus dan kan je hem kopen. Geen risico om meer te betalen heb je dan, behalve als je boven de 150 euro zit.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:40 schreef Sharolo het volgende:
[..]
Heb er 1 gevonden voor 117 eur incl maar ik ben bang omdat het via een koerier dienst gaat dat ik de helft aan belasting er nog bij moet betalen
Ik vond hem grafisch juist veel mooier dan 1. Alleen het geluid vond ik heel erg blikkerig klinken ik dacht eerst dat er iets mis was met mn speakers.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet meteen boos worden jongens...
Maar net voor het eerst Gears 2 gespeeld, en ik dacht hmm is dit het nou grafisch ?
Kleurenbalans vind ik persoonlijk minder dan in deel 1 lijkt het wel.
En online zo lang voor er een game was
Time trials.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:28 schreef RacerDKB het volgende:
Wel jammer dat je hem in 2 dagen uitspeelt
Dat is dan denk ik ook zo, want hier klinkt het gewoon goed en vol.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:28 schreef ach het volgende:
[..]
Ik vond hem grafisch juist veel mooier dan 1. Alleen het geluid vond ik heel erg blikkerig klinken ik dacht eerst dat er iets mis was met mn speakers.
Je vergeet te vertellen dat sommige tv series nooit in Nederland worden uitgebracht, alleen in de US. Bv:quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jep , ik download alles behalve games
ik ga echt geen jaar of meer wachten tot dat tv series hier in nederland eens op dvd of tv komen
en dan heb je al die kut reclames er nog eens door heen , nee ik wil gewoon ongestoord de hele aflevering
achter mijn tv hangen en zo snel mogelijk nieuwe eps kunnen kijken
Dat zijn je speakers kerel. Het geluid is gewoon lekker. Vooral de lancer is stukken beter gaan klinken.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:28 schreef ach het volgende:
[..]
Ik vond hem grafisch juist veel mooier dan 1. Alleen het geluid vond ik heel erg blikkerig klinken ik dacht eerst dat er iets mis was met mn speakers.
Die TVquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier dan een filmpje van Gears of War 2, die tv![]()
Dan ben je nog niet klaar met het jappen stuk hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Call of Duty 5
Zo wat een game zeg, echt de beste WO II shooter ooit.
Ik zit nu in de 1e missie van de Russen. Ik heb volgens mij de hele jappen setting gehad nu.
Wat een achtbaan rit was dat zeg, Ik heb nog nooit zo meeslepende Singelplayer game gespeeld. ( Heb de SP van COD 4 en Bioschock nog niet gespeeld )
Er gebeurde zoveel, net een film hier op 107 cm Full HD, daarvoor koop je die dure media![]()
![]()
![]()
Echt wat een belevenis
Super Super game
Helaas is de game niet Full HD en ziet hij er betere uit op een goedkopere HD-Ready TV, maar dat ter zijdequote:Op zaterdag 15 november 2008 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Call of Duty 5
Zo wat een game zeg, echt de beste WO II shooter ooit.
Ik zit nu in de 1e missie van de Russen. Ik heb volgens mij de hele jappen setting gehad nu.
Wat een achtbaan rit was dat zeg, Ik heb nog nooit zo meeslepende Singelplayer game gespeeld. ( Heb de SP van COD 4 en Bioschock nog niet gespeeld )
Er gebeurde zoveel, net een film hier op 107 cm Full HD, daarvoor koop je die dure media![]()
![]()
![]()
Echt wat een belevenis
Super Super game
Nee daar lag het dus niet aan want de rest van de spellen klinkt wel okquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:20 schreef PP. het volgende:
[..]
Dat zijn je speakers kerel. Het geluid is gewoon lekker. Vooral de lancer is stukken beter gaan klinken.
Over de normale speakers klint GoW2 best slecht, maar als je een 5.1 setje hebt klinkt het heerlijk.quote:Op zondag 16 november 2008 00:42 schreef ach het volgende:
[..]
Nee daar lag het dus niet aan want de rest van de spellen klinkt wel ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |