woooooooooow wat een werk, hulde!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
Kappen met die gare plaatjes.
Topic opgeschoond van 2 pagina's en bijna niks meer over. Ook knap.
wat mag je het niet eens zijn met de klacht?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
Potentieel goed topic vermoord.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
Oh jawel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:18 schreef JanusAnus het volgende:
Boswachter! Dit kun je niet maken!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:50 schreef Sjibble het volgende:
Waar is mijn vrijheid van posten nou?
Ziet er goed uit, Sjakiequote:Op dinsdag 11 november 2008 17:58 schreef Dulk het volgende:
ik ben een n00b
Gewoon opzouten met je semi-provocerend calimero-gejank. Hoe oud ben je, 11?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Hee.. En mijn post danDat was geen dier !
ik heb geen idee waar je het over hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:06 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebtHad dan de [code] tag gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect moet je verdienen, dus z'n vooruitzichten zijn niet geweldig. Maar goed, als hij z'n tijd besteed met het verwijderen van lolcats uit dit topic en het zo met geniale lompheid vermoordt, zijn de heideschapen weer even veilig zullen we maar denken.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:57 schreef NoBody122 het volgende:
de_boswachter krijgt weinig respect hier
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:11 schreef L.Denninger het volgende:
Maar TS heeft dus niks tegen plaatjes van rare wijven in vuilnisbakken waar geen tekst bij staat ?
[ afbeelding ]
Leer het verschil tussen mits en tenzij, knurftquote:Op woensdag 12 november 2008 10:50 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dus je vind ze alleen leuk als ze niet als grap bedoeld zijn ?
Ik denk dat je zelf niet goed begrijpend kunt lezen, pannekoekquote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Leer het verschil tussen mits en tenzij, knurft
Denk dat jij dat beter kan gebruiken. Hij snapt het namelijk prima. Nu jij nogquote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
AI, die 'wel' nekte me.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:56 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf niet goed begrijpend kunt lezen, pannekoek
"Maar TS heeft dus niks tegen plaatjes van rare wijven in vuilnisbakken waar geen tekst bij staat ?"
"Mits als grap bedoeld wel"
Dus :
"Mits [die plaatjes als grap bedoeld zijn] heeft TS er [wel] wat tegen".
Well (quote:Op woensdag 12 november 2008 11:36 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
AI, die 'wel' nekte me.
I stand corrected![]()
tsss wat een kaste 5 actiequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |