Ja?quote:
Nee ik ben er nog hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah je bent er nog![]()
Dacht dat iedereen weg was
Flash is er ook nog![]()
quote:
Van uitstel komt afstelquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker weerstraks misschien toch maar even gaan zwemmen
Anders morgen ochtend, dat kan ook.
Ik moet eigenlijk een verslag afmaken maar ik heb nog tot vrijdag dus dat werkt niet heel motiverendquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog 45 minuten werken, maar ik ben al een beetje klaar
En ik heb geen zin meer
waarover dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een verslag afmaken maar ik heb nog tot vrijdag dus dat werkt niet heel motiverend
Het vak is loopbaanpsychologie. Moest iemand (mama dus) interviewen over haar loopbaan en daar dan een verslag over maken. Maar hoe en wat.. die docent komt niet verder dan "dit is de eerste jaar dat dit vak gegeven word dus ik weet ook niet wat ik moet verwachten. nouja doe maar een beetje zo ongeveer. of anders. zie maar"quote:
Waar komt die docent vandaan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:22 schreef Fha het volgende:
die docent komt niet verder dan "dit is de eerste jaar dat dit vak gegeven word dus ik weet ook niet wat ik moet verwachten. nouja doe maar een beetje zo ongeveer. of anders. zie maar"
Mjah ik hoop het.. als hij ineens besluit dat het ver onder de maat (welke maat?) is dan ga ik echt ontploffenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:24 schreef Frutsel het volgende:
Das duidelijke taal![]()
Kan je ook nooit een slecht cijfer halen
doe dat maar niet, want dan zit ik hier ineens wel alleenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik hoop het.. als hij ineens besluit dat het ver onder de maat (welke maat?) is dan ga ik echt ontploffen
Geen idee. Maar dat krijgen we continu te horen van alle docenten want het is een nieuwe opleidingquote:
Dan mag je met een stokje in mijn smurrie porrenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
doe dat maar niet, want dan zit ik hier ineens wel alleen
* OA noteert Ik ben er niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
doe dat maar niet, want dan zit ik hier ineens wel alleen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dit is ut begin van zijn loopbaan
Ik doelde op 'de eerste jaar'...quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat krijgen we continu te horen van alle docenten want het is een nieuwe opleidingecht goed voorbereid zijn ze allemaal.
Ik heb onlangs gewonnen, zoals jij aan de TT-historie moet kunnen zien!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ga jij maar voorspellen, kan ik weer van je winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |