Guttegut... maandelijkse "ik doe ook eens wat in huis dag-dag" is vandaag?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:39 schreef Klonk het volgende:
Muck
Zo, kattenbakken gedaan, ons speciale katje te eten gegeven met haar dure speciale voer, piepers gejast, prei gesneden. Straks nog even weg namelijk en ik heb geen zin in vette hap ofzo te halen dus zorg ik dat alles nu klaar staat
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Guttegut... maandelijkse "ik doe ook eens wat in huis dag-dag" is vandaag?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Guttegut... maandelijkse "ik doe ook eens wat in huis dag-dag" is vandaag?
Mjah het is ook vlakbij mijn moeders huis. best vreemd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:45 schreef Klonk het volgende:
raar, er word bijna dagelijks wel iemand vermoord in Nederland maar als je iets kent dat erbij betrokken is is dat heel anders: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)at_in_Groningen_zuid in de flatblok waar klonkette en ik voor het eerst samen hebben gewoond
Serieus? issie voor je tante opgekomen???quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:05 schreef Klonk het volgende:
niets in de krant, we vlakken echt af voor mijn gevoel
bedenk me net nog een bizar iets, een paar jaar geleden is hier in venlo een jongen doodgeslagen omdat ie het opnam voor een oudere dame in de rolstoel, die jongen was tot 1 week daarvoor een collega van me waar ik veel mee gelachen heb, en die oudere dame dat was een tante van me...
Ik had dat wel begrepenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef Klonk het volgende:
ik zie dat ik niet helemaal duidelijk was, sorry, de moordenaar was mijn collega
gezellie.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef Klonk het volgende:
ik zie dat ik niet helemaal duidelijk was, sorry, de moordenaar was mijn collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |