Ik blijf niet aan de gang DH.quote:
Leukquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:24 schreef kwaakvaak het volgende:
Om JB nog even antwoord te geven, ja dat had ik inderdaad
Leuke / gezellige avond geworden ook nog, wat er verder van komt.. Geen idee nog eigenlijk, ik zie het wel. Ben niet het type dat op 1 avond helemaal hoteldebotel van iemand kan worden.
Hangt van de persoon af. Soms word ik wel verliefd op het eerste gezicht, soms niet.quote:
Ik las KAN, en dan is het antwoord ja, dat kan ik.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hangt van de persoon af. Soms word ik wel verliefd op het eerste gezicht, soms niet.
Zit bij abo, successquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
Waarom heeft FoK geen ignore filter eigenlijk, dan ik S95Sedan daarop zetten namelijk![]()
(ja ik ben niet aardig vandaag.... en nee dat spijt me niet!)
Fok! heeft een ignore filter. Maar zo crappy geimplementeerd dat het Sedan niet waard is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
Waarom heeft FoK geen ignore filter eigenlijk, dan ik S95Sedan daarop zetten namelijk![]()
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
En jij hoeft ook niet te reageren op wat ik zeg.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, je hoeft niet te lezen wat ik zeg
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
En jij hoeft ook niet te reageren op wat ik zeg.
Ik snap die smiley nietquote:
Moet je juist zeggen dat ik minder niet meer moet posten, werkt averechts bij mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef kwaakvaak het volgende:
En aangezien ik vandaag toch al zo aardig ben, het is raar dat wij niet hoeven te lezen wat hij schrijft, terwijl het in principe minder moeite zou zijn als S95 niet meer zou posten
Sedan, je denkt gewoon dat we een geintje maken, maar ik iig ben bloedserieus als ik zeg dat ik je over het algemeen kinderachtig irritant vind en het niet onoverkomelijk zou vinden als je niet meer post.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je juist zeggen dat ik minder niet meer moet posten, werkt averechts bij mij
Dat komt omdat jij mij nog niet een krabbelt als je mijn foto's bekijkt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
En je hebt er geeneens commentaar bij gezet
Nu al?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
En nu ga ik weer aardig doen.
Wellusquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij mij nog niet een krabbelt als je mijn foto's bekijkt.
Ik zei nu niet eens niet iets irritants, had nog niet eens uitgelegd waarom ik dat zei en mensen happen er al meteen op. Op jou reageerde ik niet serieus door je PI, op kwaak wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sedan, je denkt gewoon dat we een geintje maken, maar ik iig ben bloedserieus als ik zeg dat ik je over het algemeen kinderachtig irritant vind en het niet onoverkomelijk zou vinden als je niet meer post.
Tering. Is dat nou echt nodig?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sedan, je denkt gewoon dat we een geintje maken, maar ik iig ben bloedserieus als ik zeg dat ik je over het algemeen kinderachtig irritant vind en het niet onoverkomelijk zou vinden als je niet meer post.
Voor iemand die schijt heeft aan wat andere mensen van hem vinden, ga wel vaak in op dit soort dingen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zei nu niet eens niet iets irritants, had nog niet eens uitgelegd waarom ik dat zei en mensen happen er al meteen op. Op jou reageerde ik niet serieus door je PI, op kwaak wel.
En het zal me echt een worst wezen wat de meeste van me vinden. Degene die me op msn hebben weten hoe ik ben en hoe ik over fok denk.
Dat het me niet interesseert betekend niet meteen dat ik er niet meer op kan reageren. Of wel?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor iemand die schijt heeft aan wat andere mensen van hem vinden, ga wel vaak in op dit soort dingen.
Och, het begint meer een running-gag te worden inmiddels.quote:
Nee, maar het wordt nogal lachwekkend als je dan altijd het "het maakt mij allemaal niks uit hoor!"-argument inzet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat het me niet interesseert betekend niet meteen dat ik er niet meer op kan reageren. Of wel?
Altijd? Heb ik pas een keer gezegd hoor dus weet niet waar je dat vandaan haalt?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar het wordt nogal lachwekkend als je dan altijd het "het maakt mij allemaal niks uit hoor!"-argument inzet.
Blader eens door je postgeschiedenis, ofzo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd? Heb ik pas een keer gezegd hoor dus weet niet waar je dat vandaan haalt?
Waarom zou ik dat willen doen? Jij valt mij aan op iets moet ik je nog gaan helpen ook. Jou opmerkingen hier raken af en toe kant nog wal hier dus tja, maar hoor je mij daar over?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Blader eens door je postgeschiedenis, ofzo.
Nee hoor, ik ben altijd zo vervelend.quote:
Jongen, neem toch eens niet alles zo gruwelijk serieus man.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen doen? Jij valt mij aan op iets moet ik je nog gaan helpen ook. Jou opmerkingen hier raken af en toe kant nog wal hier dus tja, maar hoor je mij daar over?
Je komt vrij serieus over Klutsquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jongen, neem toch eens niet alles zo gruwelijk serieus man.
Ik ben je gewoon aan het stangen.
Ik niet. Wel even genoeg kansloze opmerking t.o.v mij van je gelezen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jongen, neem toch eens niet alles zo gruwelijk serieus man.
Ik ben je gewoon aan het stangen.
Dat is dan een inschattingsfout. Ik lul toch 80% van de tijd uit mijn nek joh.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je komt vrij serieus over Kluts
En een auto geen bus!quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Dus...
Een kip is geen mus !
Een fransman geen rus !
en een olifant past niet in een autobusquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een auto geen bus
een klap is geen kus
...
Je wil een discussie aangaan? Dat is nieuw.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
Opzouten, er wou er hier iemand een discussie dus niet opeens met die half zachte dingen ertussen.
Over serieus nemen gesproken(laten we daar maar niet gaan)
Komt schien omdat je tov Sedan steeds door blijft gaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is dan een inschattingsfout. Ik lul toch 80% van de tijd uit mijn nek joh.
Jij krabbelt opeens terug ik zou zeggen spui je gal over mij.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je wil een discussie aangaan? Dat is nieuw.
Bring it on, zou ik zeggen.
Ik geloof dat ik dat net gedaan heb. We waren bij het punt dat je altijd het tegenargument gebruikt dat het je niet uitmaakt wat mensen van je op Fok! vinden. En toen probeerde ik duidelijk te maken dat ik Fok! zo mogelijk nog minder serieus neem dan jij.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij krabbelt opeens terug ik zou zeggen spui je gal over mij.
Dit gaat uitlopen op een stelletje he?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat net gedaan heb. We waren bij het punt dat je altijd het tegenargument gebruikt dat het je niet uitmaakt wat mensen van je op Fok! vinden. En toen probeerde ik duidelijk te maken dat ik Fok! zo mogelijk nog minder serieus neem dan jij.
Daar waren we dus gebleven. Realiteit is, Sedan, dat ik het leuk vind jou op de kast te jagen en jij altijd hapt. We vinden elkaar irritant, daar waren we ook al uit. Dus waar wil je het over hebben?
Ik zie de discussie niet. Ze zegt dat ze je een randdebiel vindt, op grond waarvan is niet relevant, het is immers een mening. Succes met het haar overtuigen van je Grote Gelijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry gaat niet op voor mij, eerst trappen en dan verwachten dat ik er niet op in ga
Gaat?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit gaat uitlopen op een stelletje he?
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat net gedaan heb. We waren bij het punt dat je altijd het tegenargument gebruikt dat het je niet uitmaakt wat mensen van je op Fok! vinden. En toen probeerde ik duidelijk te maken dat ik Fok! zo mogelijk nog minder serieus neem dan jij.
Daar waren we dus gebleven. Realiteit is, Sedan, dat ik het leuk vind jou op de kast te jagen en jij altijd hapt. We vinden elkaar irritant, daar waren we ook al uit. Dus waar wil je het over hebben?
Tis een hoax, ze hebben al drie jaar wat ofzo en vinden het gewoon leuk om ons uit te lachen dat we nog niemand hebbenquote:
Ik ga een discussie niet uit de weg, dat is wat anders dan happen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt ja![]()
Volgens mij heb je het niet eens door maar je hapt zelf net zo hard terug dus wie jaagt nou wie op de kast
Wat vanzelf leidt tot de volgende situatie:quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:14 schreef kwaakvaak het volgende:
Sedan vind dat wij hem niet goed genoeg kennen en dat mensen die hem kennen wel weten hoe hij over fok denkt.
quote:- Jullie kennen me niet goed genoeg en dat gaat zo blijven!.
/ignore
Kluts, lieverd, jij mag dat best vindenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga een discussie niet uit de weg, dat is wat anders dan happen.
Zo goed als!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:14 schreef kwaakvaak het volgende:
Feit is dat Kluts denkt dat Sedan een ja knikkertje is die geen tegengas durft te geven. Sedan vind dat wij hem niet goed genoeg kennen en dat mensen die hem kennen wel weten hoe hij over fok denkt.
JB, wil dat we Sedan niet pesten.
En ik ben gewoon vervelend vandaag.
Zo ongeveer?
Dus wat je eigenlijk zegt, is dat voor dat iemand in jouw bemin zone terecht komt, hij eerst in je iiritatie zone moet zitten en doorkomen??quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik stoor me niet genoeg aan mensen hier op fok.
Er was er eentje waar ik me idd af en toe aan stoorde en daar heb ik eventjes iets mee gehad
t zou zomaar kunnen, Kluts en Sedan
En er is nu ook iemand waar ik me soms aan erger, maar niet erg genoeg, want ik weet niet eens meer we het ook alweer is
*hap* *hap*quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga een discussie niet uit de weg, dat is wat anders dan happen.
En als ik niet meer op je reageer krijg ik het verwijt dat ik de discussie uit de weg ga.
Make up your mind.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:21 schreef Belsezar het volgende:
Zeer vermakelijk dit.
Lit mag ik wat popcorn?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit gaat uitlopen op een stelletje he?
En aan je PI te zien is dit weer het einde van de Kluts-Sedan-discussie voor vandaag.quote:
Meer dan. Dankjequote:
Niet altijd, maar bij hem was dat dus wel zo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt, is dat voor dat iemand in jouw bemin zone terecht komt, hij eerst in je iiritatie zone moet zitten en doorkomen??
*maakt notities*
Er was nooit een discussie omdat jij net zo hard hapt als ik dus schiet niet op. En iets zinnigs zeggen we beide ook niet dus..quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
En aan je PI te zien is dit weer het einde van de Kluts-Sedan-discussie voor vandaag.
Ik wel. Het is namelijk beide.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er was nooit een discussie omdat jij net zo hard hapt als ik dus schiet niet op. En iets zinnigs zeggen we beide ook niet dus..
Staat er hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wel. Het is namelijk beide.
Heb je tóch weer wat zinnigs van me geleerd vandaag.
Je mag niet liegen, Sedan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er heeft nooit wat anders gestaan hoor
Je zal het wel verkeerd gelezen hebben![]()
In dat gevalquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:41 schreef mrbox het volgende:
een rel, of is het in singles meisjes plagen kusjes vragen
Geen idee ik ben even de kluts kwijtquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:41 schreef mrbox het volgende:een rel, of is het in singles meisjes plagen kusjes vragen
Hoiquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
Ah, hoi.
Hoi JB.quote:
durf niequote:Op dinsdag 11 november 2008 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet altijd, maar bij hem was dat dus wel zo.
Jij moet me gewoon pmen mop
Krijg jij de zak of degene die zeikt?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
durf nie![]()
![]()
ooh nee dat is gelogenMoet alleen beetje opletten dat ik niet heel de dag op FOK zit. Zijn beetje boos geworden hier op kantoor. Maar daar ben ik binnenkort ook wel van verlost vermoed ik zomaar
Misschien heeft ze wel inside-info dat heel Fok er binnenkort mee stopt!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:08 schreef Belsezar het volgende:
Krijg jij de zak of degene die zeikt?
Die komt elke week een keertje langs, dont worryquote:
Ze? Welke ze?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel inside-info dat heel Fok er binnenkort mee stopt!
Ze? Kwaakvaak is toch een man/jongen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel inside-info dat heel Fok er binnenkort mee stopt!
none of the above. Maar ik loop tegen de grenzen van mijn werk aan, en wil verder. Kan hier niet echt, dus tijd om eens verder te gaan kijken wat er nog meer voor werk in de wereld is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Krijg jij de zak of degene die zeikt?
ik dacht in de gauwigheid dat jij die post plaatste. Je m'excuse.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze? Kwaakvaak is toch een man/jongen?
Voor MLI wil ik wel weer een nieuwe rel opstartenquote:
Ohhh, toe probeer nu eens een echte rel te beginnen. Maar dan een hele echte he.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
Niet zo zeuren maak jullie eigen rel maar
Stelletje ramptoeristen.
Ja hoor. sla alleen de hockeytraining vanavond overquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hallo DH.
Alles goed met je koppie?
neequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohhh, toe probeer nu eens een echte rel te beginnen. Maar dan een hele echte he.
Sterktequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:36 schreef MLI het volgende:
Hi y'all!
Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om te rellen. Ik moet huiswerk maken en het is hier een nationale feestdag (einde eerste wereldoorlog o.i.d.)
poppydayquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:36 schreef MLI het volgende:
Hi y'all!
Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om te rellen. Ik moet huiswerk maken en het is hier een nationale feestdag (einde eerste wereldoorlog o.i.d.)
Vertel dan op zijn minst of de Vlaming de verwachtingen heeft waargemaakt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:36 schreef MLI het volgende:
Hi y'all!
Dat hebben we net nodig hierquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vertel dan op zijn minst of de Vlaming de verwachtingen heeft waargemaakt.
Aan de slag dus!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:36 schreef MLI het volgende:
Hi y'all!
Schopje ssc??quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Neehoor, gewoon geen interesse in hoe iemand uit elkaar getrokken isquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:53 schreef Garisson72 het volgende:
Jij staat volgens mij nog steeds te schijnboksen tegen je eigen schaduw, of niet?
Een wat voor boek?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef Ripley het volgende:
wie wilde ook alweer dat body fram boek? Ik heb het uit, maar moet wel een adres hebben om heen te sturen
Over de Body Farm. Waar ze lijken laten rotten en zoquote:
Was dat M-M niet?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef Ripley het volgende:
wie wilde ook alweer dat body fram boek? Ik heb het uit, maar moet wel een adres hebben om heen te sturen
Ahh ok, duidelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Over de Body Farm. Waar ze lijken laten rotten en zo
Daar was ook altijd een programma over op NG?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Over de Body Farm. Waar ze lijken laten rotten en zo
CherryLipsquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef Ripley het volgende:
Mijn dank is groot, orakelquote:
Ik ben te begrijpelijk om een echt orakel te zijnquote:
Soms.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben te begrijpelijk om een echt orakel te zijn.
Haiquote:
Na eerst jou jaren voor Herald aangezien te hebben en daarna, toen Herald terugkwam, hem aan te zien voor jou zie ik hier toch een zekere vorm van rechtvaardigheid in. Sorry.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:34 schreef Ripley het volgende:
Door die avatar dacht ik even dat je Smike was
Dat dus.quote:
quote:
Dan zit je hier goedquote:
Ik ben lang niet zo gevat als Heraldquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Na eerst jou jaren voor Herald aangezien te hebben en daarna, toen Herald terugkwam, hem aan te zien voor jou zie ik hier toch een zekere vorm van rechtvaardigheid in. Sorry.
Kantoorlui for the win !quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zit je hier goedOok al stroomt het nu leeg aangezien de meeste kantoorlui naar huis gaan nu
Als het hier om de in Arnhem woonachtige Fok-user Herald gaat, dan kan ik dat beamen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben lang niet zo gevat als Herald
Ik heb wel mooiere benen denk ik
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kantoorlui for the win !
Ik ga zo ook maar weer op huis aan.
Niet?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:33 schreef Kluts het volgende:
Ik doe niet aan stelletjes of iets in die trant.
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Fan van?quote:
quote:
Ja, ik hou me wel aan de TT.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
......
Je kietelt m,n ego.
Ben ff muziek aan het verzamelen voor op de mp3 speler zodat ik morgen weer keihard muziek kan draaien op het werk.![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef Kluts het volgende:
Ik heb gebakken aardappeltjes en een hamburger gegeten.
Weer totaal niet voedzaam en verantwoord uiteraard.![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:05 schreef Litpho het volgende:. Bengeltje, Kluts
. Hoi
.
Rest ook hoi.
Ben jij nou Rest? Hoiquote:
quote:. Bengeltje, Kluts, Ripley, MLI
. Hoi
.
L. ook hoi.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:20 schreef MLI het volgende:
Ik zeg hoi tegen iedereen behalve Sedan. No offence. Maar toch.
Hoi!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:20 schreef MLI het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:20 schreef MLI het volgende:
Hoi MLI.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:20 schreef MLI het volgende:
Wispelturigheid, uw naam is MLI.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:20 schreef MLI het volgende:
No offence. Maar toch.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
Oja, hoi MLI, Bob, Webspider, Lit en Rip.
Ik bedoelde niet 'no offence maar toch wel'. Ik bedoelde No offence, maar ik hou me aan de TT.quote:
Jij bent zeldzaam...quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet 'no offence maar toch wel'. Ik bedoelde No offence, maar ik hou me aan de TT.. Ik heb echt problemen met me fatsoenlijk uit te drukken.
Soms, nu even niet, maar dat komt vast wel weerquote:
Dat valt best mee. Vrouwen die lang niet zo subtiel zijn als ze zelf denken kom ik bijna dagelijks tegen. Vrouwen die niet manipulatief zijn daarentegen, ja, die zijn zeldzaam. En zoquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jij bent zeldzaam...
Vrouwen die niet subtiel zijn, zijn dun gezaaid zeg maar...
Ksst, wij vrouwen zijn niet subtiel en niet manipulatief. Sowieso.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Vrouwen die lang niet zo subtiel zijn als ze zelf denken kom ik bijna dagelijks tegen. Vrouwen die niet manipulatief zijn daarentegen, ja, die zijn zeldzaam. En zoals je ze dan toch vindt
.
Kom eens van die wolk af!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ksst, wij vrouwen zijn niet subtiel en niet manipulatief. Sowieso.
En daar moet ik in trappen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ksst, wij vrouwen zijn niet subtiel en niet manipulatief. Sowieso.
hoiquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had je toch al hoi gezegd?Niet?
![]()
hoi.
Zie je nou echt niet dat het een subtiele poging om jou te manipuleren was?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zie je nou echt niet dat het een subtiele poging om jou te manipuleren was?
Een hallo is geen hoiquote:
Kun je nagaan hoe subtiel ze wasquote:
Hoeveel jaren mag jij eigenlijk al op deze aardkloot rondlopen ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze blijven wel moeilijk tegen je doen he sedannetje.
Ben het inmiddels wel gewend hierquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze blijven wel moeilijk tegen je doen he sedannetje.
En wat heeft mijn jaren op deze aardkloot te maken met het moeilijk doen tegen Sedannetje?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoeveel jaren mag jij eigenlijk al op deze aardkloot rondlopen ?
Staat ook los van elkaar! was gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En wat heeft mijn jaren op deze aardkloot te maken met het moeilijk doen tegen Sedannetje?
Ah dat mag, Ik loop al hier rond sinds mijn moeder me uit haar lijf heeft geperst.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Staat ook los van elkaar! was gewoon benieuwd
Buhu flauw! boven of onder de 30 ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah dat mag, Ik loop al hier rond sinds mijn moeder me uit haar lijf heeft geperst.
Onee, dat is niet helemaal waar, de eerste tijd liep ik natuurlijk niet.
Dat had ik niet gedachtquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan thumbs down, maar voor deze keer, boven.
Oke thanks for the answerquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan thumbs down, maar voor deze keer, boven.
Hangt er maar vanaf wie je het vraagtquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:57 schreef MLI het volgende:
25. Niet jong, niet oud.
JIj zult het wel met me eens zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hangt er maar vanaf wie je het vraagt.
Ik vind het nog best jong, maar ook weer niet heel jongquote:
Mooi zo. Ik word het deze maand. Dit stemt positief.quote:
Ik háát 'hoe oud dénk je dat ik ben' of 'zoiets vraag je niet aan een dame'. Je vraagt niet naar iemands favoriete standje of naar het aantal bedpartners of zoquote:
Niet?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:02 schreef MLI het volgende:
Je vraagt niet naar iemands favoriete standje of naar het aantal bedpartners of zo_!
Komt dan ook het verstand ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik word het deze maand. Dit stemt positief.
Ik heb er mijn hoop wel op gevestigd ja.quote:
Moet zeggen dat je laatste PM het tegendeel bewijstquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik had allang bewezen dat dat niet zo is.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Heyals je me in het echt had gesproken had je gezegd, die is mijn leeftijd
Oh ja. Maar ik doe nog steeds hele domme dingen soms. Ik ben me er alleen bewuster van, dat scheelt wel. Bewust dronken worden enzo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Moet zeggen dat je laatste PM het tegendeel bewijst
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er mijn hoop wel op gevestigd ja.
Voor jou duurt het nog wel een paar jaartjes.
Je bent gewoon zwaar op de hand. Dan maak je het jezelf moeilijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik hoop juist wat onverstandiger te worden
Complimenteus die dawgquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je bent gewoon zwaar op de hand. Dan maak je het jezelf moeilijk.
En een droplul, volgens dawg.
Nee, dat niet. Ik fungeer als spreekbuis.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Complimenteus die dawgIs hij weer bij jou ?
Ook niets voor een nachtje?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Oh ja. Maar ik doe nog steeds hele domme dingen soms. Ik ben me er alleen bewuster van, dat scheelt wel. Bewust dronken worden enzo.![]()
Verdomme, nu heb ik zin in een joint maar ik ben gestopt.. Even paar minuten doorbijten, sowieso geen goed plan om de coffeeshop nu op te zoeken want ik heb de eigenaar zaterdag verteld dat het écht niks kan worden.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Oh ja. Maar ik doe nog steeds hele domme dingen soms. Ik ben me er alleen bewuster van, dat scheelt wel. Bewust dronken worden enzo.![]()
Verdomme, nu heb ik zin in een joint maar ik ben gestopt.. Even paar minuten doorbijten, sowieso geen goed plan om de coffeeshop nu op te zoeken want ik heb de eigenaar zaterdag verteld dat het écht niks kan worden.
Nee, want dan zou hij weer belangrijker zijn dan mijn eigen issues (want of ik nu wel of geen relatie wil, als iemand interesse toont en ik besluit iemand een kansje te geven, dan ben ik er toch wel mee bezig) => vluchtgedrag/afleiding.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook niets voor een nachtje?Wat doe je die man aan.
Jah laat het kluts maar niet horenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:47 schreef MLI het volgende:
[..]
Dank je. Nog maar paar dagen, maar het is een begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |