Ik blijf niet aan de gang DH.quote:
Leukquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:24 schreef kwaakvaak het volgende:
Om JB nog even antwoord te geven, ja dat had ik inderdaad
Leuke / gezellige avond geworden ook nog, wat er verder van komt.. Geen idee nog eigenlijk, ik zie het wel. Ben niet het type dat op 1 avond helemaal hoteldebotel van iemand kan worden.
Hangt van de persoon af. Soms word ik wel verliefd op het eerste gezicht, soms niet.quote:
Ik las KAN, en dan is het antwoord ja, dat kan ik.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hangt van de persoon af. Soms word ik wel verliefd op het eerste gezicht, soms niet.
Zit bij abo, successquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
Waarom heeft FoK geen ignore filter eigenlijk, dan ik S95Sedan daarop zetten namelijk![]()
(ja ik ben niet aardig vandaag.... en nee dat spijt me niet!)
Fok! heeft een ignore filter. Maar zo crappy geimplementeerd dat het Sedan niet waard is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
Waarom heeft FoK geen ignore filter eigenlijk, dan ik S95Sedan daarop zetten namelijk![]()
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
En jij hoeft ook niet te reageren op wat ik zeg.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, je hoeft niet te lezen wat ik zeg
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
En jij hoeft ook niet te reageren op wat ik zeg.
Ik snap die smiley nietquote:
Moet je juist zeggen dat ik minder niet meer moet posten, werkt averechts bij mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef kwaakvaak het volgende:
En aangezien ik vandaag toch al zo aardig ben, het is raar dat wij niet hoeven te lezen wat hij schrijft, terwijl het in principe minder moeite zou zijn als S95 niet meer zou posten
Sedan, je denkt gewoon dat we een geintje maken, maar ik iig ben bloedserieus als ik zeg dat ik je over het algemeen kinderachtig irritant vind en het niet onoverkomelijk zou vinden als je niet meer post.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je juist zeggen dat ik minder niet meer moet posten, werkt averechts bij mij
Dat komt omdat jij mij nog niet een krabbelt als je mijn foto's bekijkt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
En je hebt er geeneens commentaar bij gezet
Nu al?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
En nu ga ik weer aardig doen.
Wellusquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij mij nog niet een krabbelt als je mijn foto's bekijkt.
Ik zei nu niet eens niet iets irritants, had nog niet eens uitgelegd waarom ik dat zei en mensen happen er al meteen op. Op jou reageerde ik niet serieus door je PI, op kwaak wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sedan, je denkt gewoon dat we een geintje maken, maar ik iig ben bloedserieus als ik zeg dat ik je over het algemeen kinderachtig irritant vind en het niet onoverkomelijk zou vinden als je niet meer post.
Tering. Is dat nou echt nodig?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sedan, je denkt gewoon dat we een geintje maken, maar ik iig ben bloedserieus als ik zeg dat ik je over het algemeen kinderachtig irritant vind en het niet onoverkomelijk zou vinden als je niet meer post.
Voor iemand die schijt heeft aan wat andere mensen van hem vinden, ga wel vaak in op dit soort dingen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zei nu niet eens niet iets irritants, had nog niet eens uitgelegd waarom ik dat zei en mensen happen er al meteen op. Op jou reageerde ik niet serieus door je PI, op kwaak wel.
En het zal me echt een worst wezen wat de meeste van me vinden. Degene die me op msn hebben weten hoe ik ben en hoe ik over fok denk.
Dat het me niet interesseert betekend niet meteen dat ik er niet meer op kan reageren. Of wel?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor iemand die schijt heeft aan wat andere mensen van hem vinden, ga wel vaak in op dit soort dingen.
Och, het begint meer een running-gag te worden inmiddels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |