Korsakoff is ook niet meer wat het geweest is. Dat is omgevormt tot een smoetsig hol waar drug gebruikt/gehandelt wordt. En dan heb ik het niet over de Cannabis Sativa Hollandica...quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:26 schreef brother52 het volgende:
Als het amsterdam wordt, kunnen we ook naar Korsakoff, daar heb ik vroeger redelijk wat uurtjes doorgebracht.
Ofteweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel: nederwiet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:17 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Korsakoff is ook niet meer wat het geweest is. Dat is omgevormt tot een smoetsig hol waar drug gebruikt/gehandelt wordt. En dan heb ik het niet over de Cannabis Sativa Hollandica...
Flauw hoor. Volgende keer moeten we ook maar bijlen en zwaarden meenemen zoals sommige bands.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:15 schreef Mizh het volgende:
Meeste zalen hebben wel bier maar willen het jullie gewoon niet geven
trappen zijn minder erg om te vragen want dat krijgen ze terug (toch zeker wel vrijwel helemaal heel)
Dat was het jaren geleden ook al maar het is ondertussen ook al 1 of 2 keer dicht geweest.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:17 schreef Triforce_Courage het volgende:
Korsakoff is ook niet meer wat het geweest is. Dat is omgevormt tot een smoetsig hol waar drug gebruikt/gehandelt wordt. En dan heb ik het niet over de Cannabis Sativa Hollandica...
Wasdat niet jullie zanger die op dat filmpje met dat blaadje in z'n handen stondquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:24 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
vandaar dat we vooraan mee kunnen lezen
maar wel erg als je als zanger je eigen teksten niet kent
Nee...jij ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef Metalfreak het volgende:
Sjezus, hebben jullie niks beters te doen of zo?
Laat de Arbo er niet achter komen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:59 schreef Mizh het volgende:
[..]
nee die regelen we gewoon bij elke zaal waar we spelen, overal hebben ze wel een trap.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:46 schreef allsystemshalt het volgende:
@ ijzerfreak
Nee behalve een boek voor m'n werk lerenwat geschreven is door 4 auteurs*
* waarschijnlijk omdat er 3 tijdens het schrijven van verveling/ellende/saaiheid zijn gestorven/zelfmoord gepleegd hebben.
Slechtvalkquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Flauw hoor. Volgende keer moeten we ook maar bijlen en zwaarden meenemen zoals sommige bands..
Hoiquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Dude, heb net drie posts in dit topic, don't look at me!
quote:
=Oquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:05 schreef The_Dean het volgende:
KaMo
Nu plat, het is zomaar weer 28.04
Mij aan Glacékoeken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Die body doet me meer aan een viool denken
En als je dan op je werk aankomt, is het 3e wat je doet (na laptop aansluiten en koffie halen) weer op FOK kijkenquote:Op woensdag 12 november 2008 07:56 schreef Witchfynder het volgende:
Best ernstig. We moeten allemaal naar school of werk en wat doen we ervoor (alsnog het nog niet vroeg genoeg is)? Op Fok posten..
.
Hier nog eentje, heb me vandaag ziek gemeld, maar komt me aan de andere kant wel een klein beetje goed uit...quote:Op woensdag 12 november 2008 07:34 schreef Daantke het volgende:
ik ben ziek. Komt wel goed uit ivm school
Is bij mij nu pas.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
En als je dan op je werk aankomt, is het 3e wat je doet (na laptop aansluiten en koffie halen) weer op FOK kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |