Korsakoff is ook niet meer wat het geweest is. Dat is omgevormt tot een smoetsig hol waar drug gebruikt/gehandelt wordt. En dan heb ik het niet over de Cannabis Sativa Hollandica...quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:26 schreef brother52 het volgende:
Als het amsterdam wordt, kunnen we ook naar Korsakoff, daar heb ik vroeger redelijk wat uurtjes doorgebracht.
Ofteweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel: nederwiet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:17 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Korsakoff is ook niet meer wat het geweest is. Dat is omgevormt tot een smoetsig hol waar drug gebruikt/gehandelt wordt. En dan heb ik het niet over de Cannabis Sativa Hollandica...
Flauw hoor. Volgende keer moeten we ook maar bijlen en zwaarden meenemen zoals sommige bands.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:15 schreef Mizh het volgende:
Meeste zalen hebben wel bier maar willen het jullie gewoon niet geven
trappen zijn minder erg om te vragen want dat krijgen ze terug (toch zeker wel vrijwel helemaal heel)
Dat was het jaren geleden ook al maar het is ondertussen ook al 1 of 2 keer dicht geweest.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:17 schreef Triforce_Courage het volgende:
Korsakoff is ook niet meer wat het geweest is. Dat is omgevormt tot een smoetsig hol waar drug gebruikt/gehandelt wordt. En dan heb ik het niet over de Cannabis Sativa Hollandica...
Wasdat niet jullie zanger die op dat filmpje met dat blaadje in z'n handen stondquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:24 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
vandaar dat we vooraan mee kunnen lezen
maar wel erg als je als zanger je eigen teksten niet kent
Nee...jij ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef Metalfreak het volgende:
Sjezus, hebben jullie niks beters te doen of zo?
Laat de Arbo er niet achter komen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:59 schreef Mizh het volgende:
[..]
nee die regelen we gewoon bij elke zaal waar we spelen, overal hebben ze wel een trap.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:46 schreef allsystemshalt het volgende:
@ ijzerfreak
Nee behalve een boek voor m'n werk lerenwat geschreven is door 4 auteurs*
* waarschijnlijk omdat er 3 tijdens het schrijven van verveling/ellende/saaiheid zijn gestorven/zelfmoord gepleegd hebben.
Slechtvalkquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Flauw hoor. Volgende keer moeten we ook maar bijlen en zwaarden meenemen zoals sommige bands..
Hoiquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Dude, heb net drie posts in dit topic, don't look at me!
quote:
=Oquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:05 schreef The_Dean het volgende:
KaMo
Nu plat, het is zomaar weer 28.04
Mij aan Glacékoeken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Die body doet me meer aan een viool denken
En als je dan op je werk aankomt, is het 3e wat je doet (na laptop aansluiten en koffie halen) weer op FOK kijkenquote:Op woensdag 12 november 2008 07:56 schreef Witchfynder het volgende:
Best ernstig. We moeten allemaal naar school of werk en wat doen we ervoor (alsnog het nog niet vroeg genoeg is)? Op Fok posten..
.
Hier nog eentje, heb me vandaag ziek gemeld, maar komt me aan de andere kant wel een klein beetje goed uit...quote:Op woensdag 12 november 2008 07:34 schreef Daantke het volgende:
ik ben ziek. Komt wel goed uit ivm school
Is bij mij nu pas.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
En als je dan op je werk aankomt, is het 3e wat je doet (na laptop aansluiten en koffie halen) weer op FOK kijken
Tuurlijk door al die kerels die bij in zijn rearpanel inplugt..quote:Op woensdag 12 november 2008 19:56 schreef allsystemshalt het volgende:
Wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft !
Geen bezwaarquote:Op woensdag 12 november 2008 22:20 schreef Witchfynder het volgende:
Jij mag nog niet eens drank..
Maar je hebt wel gelijk..
.
IKKUHHquote:Op woensdag 12 november 2008 22:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Geen bezwaar
wie houdt zich nou altijd aan alle regels
en warme chocomel met rum en slagroomquote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef The_Dean het volgende:
Als zichzelf respecterend punker heb ik een natuurlijke afkeer tegen regels
Chaos, bier en anarchy!![]()
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:46 schreef Aresdreams het volgende:
dus je pakt eerst snaren uit, gaat ze dan testen, en koopt ze dan pas?
Die stop ik weer terug in het zakje.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:52 schreef Aresdreams het volgende:
hoe doe je dat dan met reserve snaren?
Volgens mij is dat standaardprocedure bij muziekwinkelsquote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef Witchfynder het volgende:
Net als toen Dribbel maanden op zijn Valveking moest wachten... Net toen hij hem bij guitarbargains had gekocht, ging ik een week later naar feedback en reed iemand door de gang ermee..
Maar Peter Verpuy ook, heb daar in mei ofzo een ukelelekoffer besteld. Noooooooit meer wat van gehoord..
Ja ze gingen me zlef nog een kaartje sturen en bellen wanneer ik hem op kwam halenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef Witchfynder het volgende:
Net als toen Dribbel maanden op zijn Valveking moest wachten... Net toen hij hem bij guitarbargains had gekocht, ging ik een week later naar feedback en reed iemand door de gang ermee..
Maar Peter Verpuy ook, heb daar in mei ofzo een ukelelekoffer besteld. Noooooooit meer wat van gehoord..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zit helemaal netjes in een metalen omhulsing met knopjes er op etc. Ik zal kijken of ik eens een fototje kan nemen.
Ik moet nog wat beter bekend raken met het pedaalthe, maar ik heb er al wat vette geluiden en oorverdovende pieptonen uit gekregen
Voorbeeldje:
Of:
Als je een weekje eerder was...quote:Op donderdag 13 november 2008 12:25 schreef Daantke het volgende:
Gaat er binnenkort nog iemand bij GFS bestellen? Wil een nieuw setje elementen maar heb geen zin om zoveel verzendkosten te betalen
Dat las ik idd alquote:Op donderdag 13 november 2008 13:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als je een weekje eerder was...
Ja sommige dingen zijn associaal goedkoop en andere zitten opeens weer boven een gem. prijsquote:Op donderdag 13 november 2008 14:57 schreef Cynic het volgende:
Net bericht gekregen van guitarbargains dat de levertijd van mijn Orange cab zo'n 8 weken is
Da's best lang
Nouja ik denk toch niet dat we dit jaar nog de gitaren gaan opnemen. Ik vraag me wel af hoe ze zo goedkoop kunnen leveren.
Uiteraardquote:Op donderdag 13 november 2008 12:25 schreef Daantke het volgende:
Gaat er binnenkort nog iemand bij GFS bestellen? Wil een nieuw setje elementen maar heb geen zin om zoveel verzendkosten te betalen
nicequote:Op donderdag 13 november 2008 15:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uiteraard
Wanneer precies weet ik nog niet, maar wel binnenkort
Stuur de zooi maar even via PM, regelen we wel even wat
Ibanez is een no-go. Heb op meerdere ibanezjes gespeeld maar ik vind ze te licht, heb niet het idee dat ik een gitaar in mijn handen hebquote:Op donderdag 13 november 2008 16:00 schreef The_Dean het volgende:
Nja, kom je snel op Ibanez uit denk ik... de RG serie... maar je kan ook eens naar de Dean Vendetta/ML kijken
Interesse in een Boss ME-8 toevallig?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:47 schreef Daantke het volgende:
[..]
nice
tja welke weet ik nog niet precies, maar ik heb je ook op msn dus tegen die tijd geef je maar een gil.
Weet iemand trouwens een leuk instap multifx? ik weet dat multi fx niet alles zijn maar dan kan ik een beetje experimenteren ontdekken welke effecten ik leuk vind![]()
zat te denken aan zo rond de 100 euro tweedehands, iemand ervaring met zoom gfx 3/5/8? het moet wel een beetje simpel blijven, niet dat ik oneindig veel knopjes en mogelijkheden heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |