Vermaelen in de spits en dan allemaal goede voorzetten gevenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:48 schreef toma het volgende:
[..]
Dat wordt nog een heel gepuzzel want op sommige posities heb je teveel opties (verdedigend middenveld) en op andere posities (aanvallend middenveld, spits). Heb je vrij weinig keus.
Gast relaxed, doe die chillmodus aan. Het was één en al positiefquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat zou kunnen en in dat geval sorry aan H.
Hmm in dit tempo heb ik net pechquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:05 schreef Silenus het volgende:
Na verkoopddag 1 zitten we op 420 verkochte kaarten voor HSV uit, mooi resultaat voor de eerste dag.
Ik ga, met de auto. Hoe het met het openbaar vervoer zit heb ik geen idee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Gaan er hier ook mensen naar de wedstrijd morgen? En zo ja, hoe?
Is OV vanaf Amsterdam te doen?
Was vorig jaar ook genieten in Alkmaar.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:14 schreef xFriendx het volgende:
Doe wel ff winnen tegen PSV, dan proberen wij het vanavond. Een eventuele malaise zou niet misstaan in Eindhoven
Busje naar Volendam vanaf Amsterdam Centraal. Is een minuutje of twintig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Gaan er hier ook mensen naar de wedstrijd morgen? En zo ja, hoe?
Is OV vanaf Amsterdam te doen?
Die Calderon lijkt wel Nederlands, zo gierig. Ik hoop dat dit waar is, dat tenminste twee topclubs geinteresseerd zijn. Ik mag hopen dat hij voor 30 miljoen verkocht wordt + een jaar huur aan Ajax, maar ik denk dat ze hem gelijk na dit seizoen willen hebben (of eerder).quote:Real Madrid gaat met Ajax om de tafel om te praten over de transfersom voor spits Klaas-Jan Huntelaar.
Sport wist gisteren al melding te maken van contact tussen de goalgetter zelf en Arsenal. Hij zou met de Gunners al een mondeling akkoord hebben bereikt. Het Spaanse medium weet nu te melden dat Real afgevaardigden, als directe reactie op de stap die Arsenal maakte, naar Amsterdam gaat sturen om in het weekend punten te bespreken met Ajax.
De Nederlandse topclub wil minstens 30 miljoen euro zien voor de Oranje international. Real president Ramon Calderon vindt de prijs echter te hoog voor een speler, waarvan het contract afloopt in 2010.
Real heeft nog geen contact opgenomen met de zaakwaarnemers van Huntelaar, maar willen wellicht het tempo opschroeven in de onderhandelingen om de aanvaller voor januari binnen te slepen. Huntelaar zal de geblesseerde Ruud van Nistelrooy moeten vervangen. 'De Hunter' is nu zelf zes weken uitgeschakeld, maar wel fit voor januari.
30 miljoen + een jaar huur aan Ajaxquote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die Calderon lijkt wel Nederlands, zo gierig. Ik hoop dat dit waar is, dat tenminste twee topclubs geinteresseerd zijn. Ik mag hopen dat hij voor 30 miljoen verkocht wordt + een jaar huur aan Ajax, maar ik denk dat ze hem gelijk na dit seizoen willen hebben (of eerder).
Gierig zegt ie ....quote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die Calderon lijkt wel Nederlands, zo gierig.
Is hoop tegenwoordig ook niet meer toegestaan?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
30 miljoen + een jaar huur aan Ajax, man, wees eens realistisch.
Dus dan betalen ze 30 miljoen voor een transfervrije speler?!?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:44 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Is hoop tegenwoordig ook niet meer toegestaan?
We hebben het wel over Real Madrid hequote:Op woensdag 12 november 2008 11:03 schreef navigator het volgende:
[..]
Dus dan betalen ze 30 miljoen voor een transfervrije speler?!?
gozer![]()
Dat jaar startte ajax erg goed en kreeg het pas in december een mindere periode. Nu startte ajax zelf slecht met verliespartijen tegen willem II en heerenveen. Ik denk niet dat je veel waarde moet hechten aan die cijfers.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:48 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hoop het ook, weet nog wel dat we vorig jaar in december echt veel punten verloren, kijk maar
zo 30/12 VVV-Venlo Ajax 2-2 Eredivisie
do 27/12 Ajax FC Twente 2-2 Eredivisie
zo 23/12 Excelsior Ajax 2-1 Eredivisie
za 8/12 Willem II Ajax 2-3 Eredivisie
zo 2/12 Ajax NAC Breda 1-3 Eredivisie
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:33 schreef BB-boy het volgende:
Zou mooi zijn als ze daadwerkelijk "jouw naam 10" erop zetten.
Ik moet dat uitshirt niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ok, welke gek hier gaat er voor? Het is toch gratis, haha.
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax zou interesse hebben in Lauri Dalla Valle. FM-talentje.
Van een Liverpool forum.quote:According to biggest newspaper in Finland Ilta-Sanomat AC Milan, Inter, Chelsea and especially Ajax has been keen on buying Dalla Valle from Liverpool lately.
"Lauri doesn't want to leave Liverpool and Liverpool doesn't want to sell him. " His dad Loreno Dalla Valle said.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |