En net als vorig jaar weer effe zwaaien naar elkaar he!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
De vorige keer ben ik bij de kant van de Ajax supporters gaan zitten, dat wil ik nu weer doen

Ik laat dit jaar niet weer mijn billen zien, het is erg koudquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
En net als vorig jaar weer effe zwaaien naar elkaar he!

Hou op met politiek correct zijn man, ik vind het fan-tas-tisch dat het bestaat en gelukkig komt het in de Arena ook. Ik vind het (pro-club) commentaar hilarisch in de positieve zin des woords dus fuck off met het mij proberen weg te zetten..quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Respect voor zulke mensen die echt naar het stadion gaan, écht.

Ik denk dat jij het niet helemaal snapt, volgens mij bedoelde hij het niet negatiefquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hou op met politiek correct zijn man, ik vind het fan-tas-tisch dat het bestaat en gelukkig komt het in de Arena ook. Ik vind het (pro-club) commentaar hilarisch in de positieve zin des woords dus fuck off met het mij proberen weg te zetten..

quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef Silenus het volgende:
Bij Ajax wordt het zondag geintroduceerd toch? En inderdaad, helemaal geen respect, ben juist jaloers dat ze die ellende van de afgelopen jaren niet aan hebben hoeven zien.

edit: voor de zekerheid maar even een knipoog bijgeplaatst voordat zo'n blinde dit leest en kwaad wordt.

Dat zou kunnen en in dat geval sorry aan H.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat jij het niet helemaal snapt, volgens mij bedoelde hij het niet negatief

Hij belde mij net huilend op, ik denk dat je wat hebt uit te leggenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat zou kunnen en in dat geval sorry aan H.

Auto zit vol helaaschquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef Noshiba het volgende:
Kijken of ik nog wat vervoer kan regelen naar hamburg

Nou, wie weet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk het wel, die jongen heeft wel potentie. Ik heb hem niet vaak zien spelen maar ik lees telkens wel goede dingen over hem.

Hoe zit dat nou, mag er altijd 1 iemand mee op elke kaart die jij ergens krijgt? gewoon als begeleiding?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:59 schreef denthemen het volgende:
Nosh, wij hebben nog 2 plekken, maar wij blijven wel een nacht

Cvitanich mag van mij echt meteen een hattrick maken bij zijn rentree, echt een sympathieke gozer met al veel goede kansen.
 Cvitanich mag van mij echt meteen een hattrick maken bij zijn rentree, echt een sympathieke gozer met al veel goede kansen.

Nope, ik koop altijd 2 kaartenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou, mag er altijd 1 iemand mee op elke kaart die jij ergens krijgt? gewoon als begeleiding?

Of gewoon allebei...winnen en zorgen dat hij niet geblesseerd raakt, dat gaat echt niet oneindig door.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:10 schreef Chadi het volgende:
Dan maar die wedstrijd tegen PSV verliezen oif gelijk spelen ipv een jongen als Sulejmani brengen en hem weer 6 wedstrijden kwijt zijn.

Nee, ik heb de kaarten nog niet binnenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ok, weet je al waar je ergens zit tegen HSV dan?

Rentree of course.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jong Ajax is maandag vrij en Sulejmani heeft z'n debuut allang gemaakt.

Katwijk? Werd toch speciaal ingepland voor de spelers die herstellende zijn ofzo?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rentree of course.
Maar ik las vanochtend in de Spits dat ze tegen Jong de Graafschap nog een wedstrijd spelen? Anders zou ie mee kunnen doen met de reserves van Ajax in een oefenwedstrijd tegen een 2/3e klasser waarvan ik niet zo snel op de naam kan komen.

Tegen PSV op de bank en wellicht in de basis tegen AZ.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:38 schreef toma het volgende:
Ben benieuwd of Sulejmani al zal spelen tegen psv. Zou een 4-4-2 vorm wel eens willen zien met Suarez en Sulejmani.

Dat wordt nog een heel gepuzzel want op sommige posities heb je teveel opties (verdedigend middenveld) en op andere posities (aanvallend middenveld, spits). Heb je vrij weinig keus.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tegen PSV op de bank en wellicht in de basis tegen AZ.

Vermaelen in de spits en dan allemaal goede voorzetten gevenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:48 schreef toma het volgende:
[..]
Dat wordt nog een heel gepuzzel want op sommige posities heb je teveel opties (verdedigend middenveld) en op andere posities (aanvallend middenveld, spits). Heb je vrij weinig keus.

)
) 

Gast relaxed, doe die chillmodus aan. Het was één en al positiefquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat zou kunnen en in dat geval sorry aan H.
 .
.

Hmm in dit tempo heb ik net pechquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:05 schreef Silenus het volgende:
Na verkoopddag 1 zitten we op 420 verkochte kaarten voor HSV uit, mooi resultaat voor de eerste dag.

Ik ga, met de auto. Hoe het met het openbaar vervoer zit heb ik geen idee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Gaan er hier ook mensen naar de wedstrijd morgen? En zo ja, hoe?
Is OV vanaf Amsterdam te doen?

Was vorig jaar ook genieten in Alkmaar.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:14 schreef xFriendx het volgende:
Doe wel ff winnen tegen PSV, dan proberen wij het vanavond. Een eventuele malaise zou niet misstaan in Eindhoven

Busje naar Volendam vanaf Amsterdam Centraal. Is een minuutje of twintig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Gaan er hier ook mensen naar de wedstrijd morgen? En zo ja, hoe?
Is OV vanaf Amsterdam te doen?

Die Calderon lijkt wel Nederlands, zo gierig. Ik hoop dat dit waar is, dat tenminste twee topclubs geinteresseerd zijn. Ik mag hopen dat hij voor 30 miljoen verkocht wordt + een jaar huur aan Ajax, maar ik denk dat ze hem gelijk na dit seizoen willen hebben (of eerder).quote:Real Madrid gaat met Ajax om de tafel om te praten over de transfersom voor spits Klaas-Jan Huntelaar.
Sport wist gisteren al melding te maken van contact tussen de goalgetter zelf en Arsenal. Hij zou met de Gunners al een mondeling akkoord hebben bereikt. Het Spaanse medium weet nu te melden dat Real afgevaardigden, als directe reactie op de stap die Arsenal maakte, naar Amsterdam gaat sturen om in het weekend punten te bespreken met Ajax.
De Nederlandse topclub wil minstens 30 miljoen euro zien voor de Oranje international. Real president Ramon Calderon vindt de prijs echter te hoog voor een speler, waarvan het contract afloopt in 2010.
Real heeft nog geen contact opgenomen met de zaakwaarnemers van Huntelaar, maar willen wellicht het tempo opschroeven in de onderhandelingen om de aanvaller voor januari binnen te slepen. Huntelaar zal de geblesseerde Ruud van Nistelrooy moeten vervangen. 'De Hunter' is nu zelf zes weken uitgeschakeld, maar wel fit voor januari.

30 miljoen + een jaar huur aan Ajaxquote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die Calderon lijkt wel Nederlands, zo gierig. Ik hoop dat dit waar is, dat tenminste twee topclubs geinteresseerd zijn. Ik mag hopen dat hij voor 30 miljoen verkocht wordt + een jaar huur aan Ajax, maar ik denk dat ze hem gelijk na dit seizoen willen hebben (of eerder).
 , man, wees eens realistisch.
 , man, wees eens realistisch.

Gierig zegt ie ....quote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die Calderon lijkt wel Nederlands, zo gierig.

.
.

Is hoop tegenwoordig ook niet meer toegestaan?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
30 miljoen + een jaar huur aan Ajax, man, wees eens realistisch.

Dus dan betalen ze 30 miljoen voor een transfervrije speler?!?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:44 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Is hoop tegenwoordig ook niet meer toegestaan?

We hebben het wel over Real Madrid hequote:Op woensdag 12 november 2008 11:03 schreef navigator het volgende:
[..]
Dus dan betalen ze 30 miljoen voor een transfervrije speler?!?
gozer
 ?
?

Dat jaar startte ajax erg goed en kreeg het pas in december een mindere periode. Nu startte ajax zelf slecht met verliespartijen tegen willem II en heerenveen. Ik denk niet dat je veel waarde moet hechten aan die cijfers.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:48 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hoop het ook, weet nog wel dat we vorig jaar in december echt veel punten verloren, kijk maar
zo 30/12 VVV-Venlo Ajax 2-2 Eredivisie
do 27/12 Ajax FC Twente 2-2 Eredivisie
zo 23/12 Excelsior Ajax 2-1 Eredivisie
za 8/12 Willem II Ajax 2-3 Eredivisie
zo 2/12 Ajax NAC Breda 1-3 Eredivisie

.
.

quote:Op woensdag 12 november 2008 11:33 schreef BB-boy het volgende:
Zou mooi zijn als ze daadwerkelijk "jouw naam 10" erop zetten.
 Ok, welke gek hier gaat  er voor? Het is toch gratis, haha.
 Ok, welke gek hier gaat  er voor? Het is toch gratis, haha.

Ik moet dat uitshirt niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ok, welke gek hier gaat er voor? Het is toch gratis, haha.

quote:Op woensdag 12 november 2008 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax zou interesse hebben in Lauri Dalla Valle. FM-talentje.
Van een Liverpool forum.quote:According to biggest newspaper in Finland Ilta-Sanomat AC Milan, Inter, Chelsea and especially Ajax has been keen on buying Dalla Valle from Liverpool lately.
"Lauri doesn't want to leave Liverpool and Liverpool doesn't want to sell him. " His dad Loreno Dalla Valle said.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |