abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 november 2008 @ 06:17:37 #1
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63121044
DEN HAAG - De 21-jarige Haagse die donderdag een gruwelijke overval op haarzelf en haar 2-jarig kind heeft verzonnen, krijgt een rekening van 4000 euro.

De gepeperde nota is van de politie voor de kosten die zijn gemaakt om haar aangifte van het ernstige incident te onderzoeken. Ook krijgt ze een proces-verbaal voor de valse aangifte. Ze riskeert een gevangenisstraf van maximaal een jaar of een boete van 6700 euro.

De vrouw beweerde op afgrijselijke wijze te zijn beroofd in de Venestraat, waarbij de daders zouden hebben gedreigd de 2-jarige peuter van de vrouw te ontvoeren als zij haar pincode niet prijsgaf. Nadat een van de daders een mes op haar keel had gezet, gaf ze de code. De mannen gingen er volgens de vrouw vandoor, maar niet nadat ze de kinderwagen met het kind erin hadden omgegooid. De politie sprak van een weerzinwekkende overval.

Vijf rechercheurs werkten tot gisteren onafgebroken aan het onderzoek. Niet lang nadat zij aan de slag waren gegaan, rezen er twijfels. Op beelden van toezichtscamera’s was namelijk geen incident zichtbaar. En ook de daders, van wie de vrouw een zeer specifiek signalement gaf, waren in geen velden of wegen te bekennen. Ondernemers in het winkelcentrum Haagsche Bluf hadden evenmin iets gemerkt van de brute overval op de vrouw en haar kind.

Opvallend was ook dat de daders niet met de gestolen pas hadden gepind. Toen rechercheurs de vrouw vrijdagavond met hun twijfels confronteerden, reageerde ze verbolgen. Samen met de recherche ging ze naar de Venestraat en gaf ze aanvullende informatie. Een minutieuze reconstructie, waarbij de politie met een stopwatch in de hand de route naliep, bracht het bedrog aan het licht. Ze verklaarde de valse aangifte te hebben gedaan omdat zakkenrollers haar portemonnee hadden gestolen. De politie betwijfelt of dit verhaal wel klopt.

Duur grapje voor mevrouw
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_63121060
Is er al een advocaat die gaat bepleiten dat ze wat in de war is?
quote:
Ze verklaarde de valse aangifte te hebben gedaan omdat zakkenrollers haar portemonnee hadden gestolen. De politie betwijfelt of dit verhaal wel klopt.
pi_63121262
Mooi.
For great justice!
pi_63121613
en terecht, vind het zoiezo geen steil om dingen te verzinnen qua misdrijven
pi_63121642
ik vraag me altijd af wat het nut is om een misdrijf te verzinnen... aandacht of zo
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_63121655
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 08:35 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vraag me altijd af wat het nut is om een misdrijf te verzinnen... aandacht of zo
aandacht, medeleiden, en vooral bekend worden:p
pi_63146781
Krijgen we nu een topic dat voor een volslagen onbekend iemand gaat invullen wat haar bewogen kan hebben.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Donald Duck held woensdag 12 november 2008 @ 00:11:30 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_63146820
En terecht. Met dat verzonnen verhaal zorgde ze voor weer flink wat beroering die de spanningen op scherp zette.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 12 november 2008 @ 00:13:13 #9
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_63146860
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 08:35 schreef Schunckelstar het volgende:
Tuurlijk, gewoon aandacht. Geflipt labiel tienermoedertje.

Nou ja, liever dit dan dat ze haar kindje verzuipt
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_63148140
quote:
Op woensdag 12 november 2008 00:11 schreef __Saviour__ het volgende:
En terecht. Met dat verzonnen verhaal zorgde ze voor weer flink wat beroering die de spanningen op scherp zette.
Hoezo terecht?
Mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen vooroordelen en hun eigen interpretatie van de werkelijkheid.
Dus alle mensen die zo op tilt sloegen toen ze Marokkaans uitziende mensen beschuldigden èn alle mensen die reflexmatig de Marokkanen verdedigden, zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen interpretatie.

En alle mensen die haar nu de schuld geven van die ophef, en die zo nodig moeten speculeren over wat haar bewogen heeft, maken zich druk over iets waar ze niks van af kunnen weten.

Want ze kennen dat mens helemaal niet.
Ze heeft een kutstreek geflikt. Daar kunnen we het over eens zijn. Maar waarom? Daar komen we nooit achter.
En voor die kutstreek wordt ze gestraft. Klaar toch?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63152048
En nu nog als taakstraf plantsoenen schoffelen met diezelfde relmarokkanen.
pi_63152123
Hoe verzin je nu zoiets idioots?
Nou 4000 euro dat zal haar leren..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')