abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63116480
het vorige deel: Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 36

De dreumessen, dreumussen en dreumesen...

16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
30 december 2006: Renske, dochter van Popples en Prowl
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 24-11-2008 20:20:36 ]
pi_63116535
Ik gooide hem dicht met de opmerking, waarom mensen in vredesnaam kraamcadeautjes in maat 92 of 98 geven. Met een beetje pech is je kind al kleuter voordat dat past...
  maandag 10 november 2008 @ 22:45:31 #3
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_63116698
Dan weten ze zeker dat je het nog niet hebt!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_63116716
Die rompers die wij hebben liggen, zijn dus zelfs in maat 104. Met Anna's groeitempo krijgt ze die helemaal nooit aan, omdat ze tegen die tijd geen rompers meer draagt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63117970
Hahaha ja inderdaad een kraamcadeautje in zo'n maatje is of al opgegeten door de motten of uit de mode tegen de tijd dat je kind het past Of dan past dat snoezige zomerjurkje net als het hartje winter is. Ach ik denk dan altijd maar aan iets van een gegeven paard enzo...

Marit Linde zat weer naast mij aan tafel omdat ze weer eens na een uurtje gillend wakker was geworden. Als ze wakker wordt, is het echt pijn-huilen en geen zeur-huiltje dus dan mag ze van mij eruit. Ik geef dan wat koud drinken of een koud danoontje in de hoop dat dat ook een beetje de pijn verdoofd. Ik kan haar nu moeilijk al bijna 2 weken lang elke dag vol paracetamol stoppen en ze heeft echt pijn aan haar tanden. Dentinox helpt helaas voor geen meter
pi_63118157
En ze ligt alweer in bed te huilen Ik wilde net zelf ook naar bed toe gaan
pi_63119095
Och Stiemie hopelijk is ze inmiddels weer in slaap!

Haha Yppy, dat herinnert me eraan dat wij destijds ook een romper maatje 104 hebben gekregen, met 'snoezige' beertjes erop Ik denk niet dat die ooit het daglicht zal gaan zien
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_63121823
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:40 schreef p_iglet het volgende:
Ik gooide hem dicht met de opmerking, waarom mensen in vredesnaam kraamcadeautjes in maat 92 of 98 geven. Met een beetje pech is je kind al kleuter voordat dat past...
Ow ja maat 98 is dat vestje, 96 bestaat helemaal niet...
Gekregen van de oma van lief. Die begon dus met een vestje in maat 98. Nu kregen we laatst een soort jurkje in maat 80 of 86... Is maar de vraag of ze dat past als het weer jurkjes weer is. Het is niet echt iets voor de winter, als het te kort wordt zou ze het in het voorjaar misschien nog als dingetje over een shirtje aan kunnen misschien.
Dus volgende keer krijgen we vast iets wat te klein is... .
Het idee is wel lief
Fake it till you make it...
pi_63121944
Stiemie, ik hoop dat jullie nog geslapen hebben.. Er bestaat ook een homeopatisch middeltje tegen pijnlijke tandjes, chamodent, als ik het goed heb.. Dat zou je nog kunnen proberen?
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:40 schreef p_iglet het volgende:
Hier kwamen die bruik& trui van mijn oud-tante (zus van overleden opa). Ze is inmiddels ruim over de 80, dus heeft nogal last van ouderdomskwaaltjes. En ze weet wat voor stevige beren er in de familie rondlopen
pi_63122513
Stiemie, hoe is het gegaan vannacht?
lastig die tanden he ik snap je aktie van even er uit en wat eten dan ook wel hoor ...

ilse vanmorgen met 38.5 wakker geworden
eens zien wat deze dag ons gaat brengen
pi_63122664
Vannacht heb ik haar een paar keer horen huilen, maar het was meer een zeur-huil dus ik haar maar laten liggen. Ik ben anders echt bang dat ze er zo aan gaat wennen dat ze er 's nachts uitmag.

Ilse nog niet beter dus Is ze ook echt ziek of alleen een beetje hangerig?

Straks gaan Linde en ik naar mijn werk. Lekker lunchen in verband met zwangerschapsverlof van mijn collega. Ik hoop dat Linde er een beetje zin in heeft en zich gedraagt
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:37:56 #12
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63123605
Dag allemaal,

ik heb een hele leuke verjaardag gehad en ben heel erg verwend maar nu ben ik een echt peutertje dus ik zwaai naar alle dreumesjes en tot snel allemaal want jullie komen ook vanzelf naar de peutertjes...

Liefs Kaith
pi_63124527
Daaaag Kaith
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:44:33 #14
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63125162
Kaith tot over 6 nachtjes slapen.

Veel plezier Stiemie... en chamodent is zeker het proberen waard. Bij Fleur werkte dentinox niet en chamodent wel (tot verslavends aan toe) en bij Maud is het andersom. Hopelijk is ze er snel vanaf.

Gisteren genoten van zowel Maud als Fleur. Ze waren mee naar de groothandel om kerstspullen in te kopen en ze hebben zich vermaakt met een hele grote doos, waar ze in kropen. Zo heerlijk om te zien en maar roepen en zwaaien...

En ze is echt dreumes af. Het wordt een grote meid met al haar geklets en gedoe. Heerlijk om zo een klein meisje te hebben.
pi_63131060
Heerlijk chaca!
pi_63140672
Daaag Kaith!!
Tjonge en Maud vliegt er zowat al weer achteraan! niet te geloven. Nog een poosje en dan staat Meike weer bovenaan.

Stiemie, ik zou denk ik ook proberen om er niet steeds aan toe te geven, ze weten het snel he, die kleine haaibaaitjes!! Sterkte ermee, leuk is het niet!

En ook nog beterschap voor Ilse....hoe is het nu met dr? Behalve koorts? Lijkt me behoorlijk heftig, een pasgeboren baby en een zieke dreumes.....dat kost je weer heel wat uurtjes nachtrust ben ik bang. Ook veel sterkte in huize Marit!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63140819
Dagdag Kaith,

Chaca, geniet maar lekker van je meiden!

En Marit en Stiemie, ik hoop dat jullie snel weer 2 fitte dametjes hebben..

Hier weinig bijzonders.. Chris is af en toe lekker humeurig, af en toe lekker vrolijk.. Eet soms prut, eet soms heerlijk. Slaapt soms makkelijk, en soms moeilijk.. Wat een variatie in het leven van een dreumes
pi_63151297
Dag Kaith!

Deepfreeze heb er niks aan toe te voegen, zo gaat het hier ook.

Ilse en Linde, beterschap.
Stiemie, als ze er echt zoveel last van heeft zou ik wel gewoon een zetpil geven voor in de nacht.

Damian heeft weer een flinke sprong gemaakt. Hij lijkt helemaal niet meer op een dreumes.
Hij wil ineens alles zelf doen. Boterhammen smeren, ook op een grote stoel aan tafel zitten, zelf aan en uitkleden. Hij wil ook zelf zijn kleren en jas uitzoeken en wordt boos als hij het niet aanmag dan. En hij kletst de oren van je kop.
pi_63152798
Stiemie en Marit, hoe is het gegaan vannacht?

Chris gaat (als het goed is), per 1 december naar een KDV. Ze hebben al heel snel plek voor 1,5 dag en de andere halve dag gaat op de wachtlijst. Nu moet alles snel geregeld gaan worden, want ze willen 2 weken wennen (1 uurtje met ouder, 2 uurtjes zonder ouder, slaapje zonder ouder, 1 hele/halve dag).
Weer een nieuwe fase, maar ik denk dat het voor Chris wel goed is. Dan ziet hij wat meer andere kinderen, en ziet hij de ontwikkelkunstjes wat van hen af. Gaat hij misschien ook eens lopen
pi_63153045
Leuk Deepfreeze!
Wel spannend hoor per 1 december al, dat is snel en wat een geluk dat ze dan nog plek hebben.
Chris zal het vast ook erg leuk vinden om met andere kindjes te gaan spelen.
Maakt hij eigenlijk al wel losse stapjes?
pi_63153304
noop.. Hij loopt alleen aan 2 handjes. Maar hij wordt wel handiger met achter een stoel/blokkenwagen lopen, je ziet wel dat hij stabieler wordt, en meer zijn evenwicht kan bewaren. Dus ik verwacht dat het wel goed komt.
Als hij maar sneller dan mijn zusje is.. Die was net 2

Ik was ook wel een beetje verbaasd dat ze zo snel plek hadden, vorige week dinsdag heb ik het pas aangemeld. Maar ik heb een doelgroep verklaring, en dan bemiddeld de gemeente de plek voor je. Dus dat heeft misschien geholpen. Hier in ieder geval geen drama's met wachtlijsten van een jaar
pi_63154429
Welke gaat ie heen Deepfreeze? KOE toevallig?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63154696
Hoi nicole
Eentje van de SKE. Ik pm de naam wel even...
pi_63156704
Mag ik even ? Linde is gisteravond zonder een kik te geven naar bed gegaan en ze heeft de hele nacht gewoon doorgeslapen Natuurlijk net nu we met mijn ouders hebben afgesproken dat Linde daar zaterdag gaat logeren zodat we weer even bij kunnen slapen Ach het logeren zal toch wel leuk worden, dus wat maakt het uit.

Dag Kaith en daaag Maud Wat zijn jullie alweer snel echte grote dametjes aan het worden

Deepfreeze wat fijn dat je zo snel een plekje voor Chris hebt gevonden!

Damian wat klinkt je ineens groot zo zeg! Je eigen boterham smeren Appelsap ik ben na een paar dagen gestopt met de zetpillen. Linde had anders 2 weken lang een zetpil gehad. Dat leek me zo veel.
pi_63157664
Had vanmorgen de wijkverpleegkundige weer hier, die kwam kijken hoe het gaat. En eigenlijk gaat het prima. Alleen Meike vond het niet zo gezellig dat ze er was , en heeft alleen maar gehuild en "ahm ahm" (dan wil ze op de arm) geroepen.....hmmmm echt dat claimgedrag vertoonde ze. De wvk was allang blij dat ze kon zien wat we bedoelen . Ze heeft me ondertussen wat gecoacht hoe ik ermee aan moet (bijv geen vragen stellen als er eigenlijk geen keuze is (bijv. zullen we naar boven gaan?) duidelijk zeggen dat ze moet stoppen met huilen omdat er niks aan de hand is, dat soort dingen.
Over 2 maand komt ze weer terug
En uiteraard, toen ze de deur uit was was Meike ook weer blij.
Wat is het toch een kleine heks!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')