succesquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:18 schreef morgane het volgende:
[..]
Oh![]()
Anyway, ik ga maar weer eens naar mn werkcollege writing, tot straks allemaal.
Mixen met paracetamol en als dat niet werkt dan tramal nemen en als dat niet werkt dan krijg ik weer andere zooi.quote:
Ik zat gisteren zonder pijnstillers dus dan neem ik maar wat voor handen is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:58 schreef IrishBastard het volgende:
Heavy shitWaarom haal je nog wiet als je ook op die zooi kunt trippen?
Yep. Het was wel ok. Beetje rustig dus ik was blij dat we wat studiegenootjes tegenkwamen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:01 schreef IrishBastard het volgende:
Nog naar de Odessa geweest trouwens?
Mja, ik moet ook weer eens heenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep. Het was wel ok. Beetje rustig dus ik was blij dat we wat studiegenootjes tegenkwamen.
Alsof ik daar een moer om geef.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
waren die studiegenootjes ook blij dat ze jou tegenkwamen
Prima, gaat maar mee!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook weer eens heenVolgende week misschien
Oh, en die van Nabaal
K woon in n gehucht tussen denbosch en eindhoven he..quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:28 schreef swarmahoer het volgende:
vanuit nijmegen ''ff'' op en neer ? ok
En dan mag je ze nog gewoon ruilen? Das wel te relekst danquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:16 schreef Nielez het volgende:
[..]
Nu ff inlopen, en als ze kut zitten mag ik weer terug...
Jup, ik zou er zelfs na t inlopen n paar trainingen mee kunnen doen zolang ik ze -wat swarma zegt- niet beschadig.. Heb je bij niet veel winkels, Perry = held in service.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan mag je ze nog gewoon ruilen? Das wel te relekst dan
Kleine voetkes hedde!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:33 schreef Nielez het volgende:
[..]
Jup, ik zou er zelfs na t inlopen n paar trainingen mee kunnen doen zolang ik ze -wat swarma zegt- niet beschadigd.. Heb je bij niet veel winkels, Perry = held in service.
Hebben mijn maat (42) schoenen ook over laten komen zodat ik ze even kon passen en kon beslissen of t iets was.. Zonder verdere voorwaarden enzo..
Nja liever iets kleiner dan iets groter..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ik heb ook maar maatje 42.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef Nielez het volgende:
[..]
Nja liever iets kleiner dan iets groter..
Vriend van me die ook basketballt heeft maat 49 en n beetje..
Die moet ze altijd uit amerika laten komen.. Helemaal kut dus.
Die ken ik ookquote:
Het loont in Nijmegen dan ook héél erg om de flitspalen uit je hoofd te leren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:04 schreef r8ality het volgende:
Ja godver. Ben in 1 week tijd 4x geflitst in dit stukje Hellhole van Nederland.
Dynabyte is inderdaad een ballentent, en al helemaal de vestiging in Nijmegen. Hoorde van een ex-dynabytemedewerker dat Nijmegen verreweg het laagst scoorde op service e.d.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En daar heb ik dan weer slechte ervaringen mee
Nou vind ik 'HBO' 'studeren' noemen al ver gaan, maar om dan ook nog serieus te gaan beweren dat creatieve therapie daar ook nog onder valtquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:08 schreef Shiny_Diamond het volgende:
[..]
Grapjurk
Ik doe iets wat mensen classificeren als studeren, en dan ook nog zoiets geweldigs als creatieve therapie
Das doorgaans BS dat je al je bestanden kwijt bent. Meestal valt er nog wel wat te redden maar das teveel moeite voor die Mycom gastjes!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die ken ik ook
En ja ben naar MyCom geweest, harde schijf is inderdaad kapot.. krijg een nieuwe, hopelijk hebben ze die morgen binnen.. helaas al m'n foto's en bestanden weg dus! Jammer de bammerr.. maar wel fijn dat ik nu weer een volledig "nieuwe" computer krijg, als in dat alle troep die ik er ooit op gegooid heb, er nu weer helemaal af is.. ik probeer het gewoon positief in te zienPlus dat ik nu ook Indesign zonder problemen moet kunnen installeren, dat lukte al 3 weken niet
Nou ja ik heb er een mannetje voor maar dies niet online nu.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:50 schreef LastRequest het volgende:
Nou D_K dat weet ik ook wel, ik heb ook niet gevraagd of het veel moeite was maar of het veel zou kosten, en ja dat was zo.. Dus daar heb ik gewoon het geld niet voor. Iemand hier die het wel kan dan? Ik zou natuurljik wel graag een aantal dingen eraf halen.. maar zoveel geld heb ik er gewoon niet voor.
Nieuwe harde schijf is 65eu ongeveer.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nieuwe harde schijf is 65eu ongeveer.
Heeft een van jullie AVG virus scanner in combinatie met XP?
ik las het iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |