SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op dinsdag 11 november 2008 02:19 schreef LastRequest het volgende:
Groetjes terug!
Ali Baba hoe was je verjaardag?
Oh jongens ik hoop zo dat typen op dit ding morgen beter gaat
En ik heb net m'n fiets uitgeleend aan een zeer dronken jongeman aangezien z'n ketting eraf vloog.. nu maar hopen dat ie em morgen idd terug brengtHoi! Ik ben Joost en snap geen kut van je verhaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Het was kwart over vijf, maar de uitdaging was minstens zo grootquote:Op dinsdag 11 november 2008 04:34 schreef Swine het volgende:
Pff, ben kapot. Wat is zo'n horecafeestje vermoeiend om tijdens te werken. Maar wat een geweldige vrouwen![]()
Ik ga ook maar voor paar vier uurtjes onder de wol. Succes met opstaan Mik over welgeteld 12 minuten!
En succes met werken dan.
Uhuh daarom zit ik er, thuis doe ik niksquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga na het douchen ook maar daarheendoe ik misschien iets meer dan hier
http://omroepgelderland.nl/index.php?id=59810quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Weet iemand meer over ongeluk tussen voetganger en vrachtwagen bij plein 44 richting kolpinghuis?
da's ook niet fijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
http://omroepgelderland.nl/index.php?id=59810
Ik ga nog steeds braaf naar hoorcolleges toequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit echt in een studiedip, en dat is niet goed. Ik wist dat alleen maar hoorcolleges slecht voor me zou zijn. Bij de werkgroepen heb ik nog iets motivatie om te gaan.
Nicequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:53 schreef Shiny_Diamond het volgende:
Nijmegen
Misschien binnekort op kamers hier
Wat heb je hiervoor dan gedaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:19 schreef Shiny_Diamond het volgende:
Creatieve therapie op de HAN, kom van een MBO af
Nice. Welkomquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:19 schreef Shiny_Diamond het volgende:
Creatieve therapie op de HAN, kom van een MBO af
Heb het zo ongeveer gehoord, hoorde een knal en toen getoeter, trauma heli zou ook komen, maar toen was het waarschijnlijk al te laat....quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Weet iemand meer over ongeluk tussen voetganger en vrachtwagen bij plein 44 richting kolpinghuis?
neequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik mag niet meer vragen hoe oud iemand is?
De meeste WO'ers ook niet hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
HBO, dan ben je geen student, toch?![]()
Paradigit ben ik wel redelijk over te spreken. Geen idee of die HP dinges zijn hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:38 schreef LastRequest het volgende:
Iemand die een computerzaak graag wil aanraden op basis van eigen goede ervaringen?
HP authorized moet van m'n papa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |