Jij bent gelovig toch?quote:Op maandag 10 november 2008 21:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat het smerig is, nergens op slaat, totaal overbodig en drugsgebruik an sich gewoon zielig is?
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:50 schreef Terpentin07 het volgende:
Geen verlies voor mij.Ik lust niet eens champignons.
die plaatjesquote:Op woensdag 12 november 2008 16:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Leuk truukje, slinkse christen - maar is dus fout!
Dus bij deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*
*volgens je eigen voorwaarden immers.
Cactus kan ik nog wel begrijpen aangezien dat heel andere stoffen zijn die voor de werking zorgen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef SimtekF1 het volgende:
En al die toeristen hadden ook geblowd en gezopen. (zo niet nog meer)
Maargoed, opzich kun je verder echt nog wel andere shit krijgen.
De cactus word niet verboden, truffels ook niet dacht ik.
Ik ben het niet volledig met je eens dat het hele filter weg is, maar ik kan mij voorstellen dat als je een zeer hoge tot extreme dosis paddo's neemt, of er zeer gevoelig voor bent ivm een bepaalde hoeveelheid, dat die hele filter wel weg kan vallen ja. Voor de rest sta ik dr achterquote:Op donderdag 13 november 2008 09:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Met paddo's is het hele "filter" tussen werkelijkheid, fantasie en bewustzijn weg, en kan je dus veel beter in contact komen met je innerik, je kan de "god" in je spreken, je kan theorieen bedenken waar je anders nooit opkwam, geluiden zien en beeld voelen.
Peyote : http://www.azarius.nl/encyclopedia/46/Peyote_cactus/quote:Op donderdag 13 november 2008 13:51 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
cactus? iemand daar mischien meer informatie over?
Als je psychisch een beetje sterk bent zal er altijd wel een filter blijven, tenzij je (zoals je al zegt) een extreem hoge dosis neemt. Ik heb zelf een keer gehad dat ik samen met een maat aan het trippen was in een bungalow. Vervolgens de open haar aangestoken en allemaal hout erin gooien. Toen het iets te erg werd hadden we beiden gelijk het gevoel een heel stuk nuchterder te zijn.. Zonde omdat je trip dan soort van gebroken is, maar t was wel weer een wijze les.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben het niet volledig met je eens dat het hele filter weg is, maar ik kan mij voorstellen dat als je een zeer hoge tot extreme dosis paddo's neemt, of er zeer gevoelig voor bent ivm een bepaalde hoeveelheid, dat die hele filter wel weg kan vallen ja. Voor de rest sta ik dr achter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |