abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2008 @ 22:41:45 #91
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63116578
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:30 schreef Topspin het volgende:

[..]

De momenten van verruimde geest hebben kunnen dan ook iets te bieden hebben dat je als mens heel anders kunt zijn dan je in principe bent ook, dat je beseft dat je meer bent dan alleen je lichaam misschien wel, dat er een "oneindige" ruime geest naast je aanwezig is. Op een goede manier bedoel ik dan. Als je meer kunt lachen ermee bij cannabis of je kunt meer diep denken op een prettige manier dan heeft dat ook zijn uitwerking bij niet gebruiken. Bij Mdma het liefdegevoel voelen en vervolgens richting de toekomst weten dat een mens veel meer liefde in zich heeft dan je in eerste instantie denkt. Bij Cannabis sowieso dat de hele geest 1000 keer groter lijkt te zijn toen ik het wel eens deed. Alsof ik systematisch bezig was met het groter maken van mijn besef terwijl ik in principe in een klein wereldje leefde.

Bij bier en andere drank is dat effect minder aanwezig.

Sowieso het effect van cannabis op de geest, alsof het een permanent effect heeft op het bewustzijn.

Maar alsnog het risico op een te ruim bewustzijn Te ruim bewustzijn waarbij de geest compleet open komt te staan.

Alsnog het voordeel van geestverruiming dus geestverruimende middelen, maar dan ook de nadelen maar het kan een ervaring zijn die zelfs na 20 jaar nog uitwerking heeft al is het een "simpele" joint eens in het weekend.

Je verruimt de geest stap voor stap en soms in 1 keer, en ondertussen is je hele opvatting over het leven ruimer. Open minded worden ook wel.

Maar niets voor mij meer
Damn mooi gezegd. Nou heb ik niet met cannabis dat ik een verruimendere geest krijg, maar juist wel met paddo's. Met cannabis voel ik me gewoon 'stoned' en ben ik niet echt heel erg sociaal, de gesprekken gaan niet meer vloeiend en ook is mijn brein traag van begrip.

Met paddo's voel ik mijn bewustzijn ruimer worden, dan voel ik mij inderdaad meer dan een mens. Ik voel me als de ziel die dit lichaam van vleisch und bloed bezit. Bovendien heb ik met paddo's dat ik wél kan nadenken en zelfs een paar stappen verder in het begrijpen van mijn bewustzijn. Maar zoals ik al eerder zei, ook doe ik het gewoon voor de fun en hallucinaties die gewoon érg vet zijn.
pi_63116728
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:30 schreef Topspin het volgende:

[..]

De momenten van verruimde geest hebben kunnen dan ook iets te bieden hebben dat je als mens heel anders kunt zijn dan je in principe bent ook, dat je beseft dat je meer bent dan alleen je lichaam misschien wel, dat er een "oneindige" ruime geest naast je aanwezig is. Op een goede manier bedoel ik dan. Als je meer kunt lachen ermee bij cannabis of je kunt meer diep denken op een prettige manier dan heeft dat ook zijn uitwerking bij niet gebruiken. Bij Mdma het liefdegevoel voelen en vervolgens richting de toekomst weten dat een mens veel meer liefde in zich heeft dan je in eerste instantie denkt. Bij Cannabis sowieso dat de hele geest 1000 keer groter lijkt te zijn toen ik het wel eens deed. Alsof ik systematisch bezig was met het groter maken van mijn besef terwijl ik in principe in een klein wereldje leefde.

Bij bier en andere drank is dat effect minder aanwezig.

Sowieso het effect van cannabis op de geest, alsof het een permanent effect heeft op het bewustzijn.

Maar alsnog het risico op een te ruim bewustzijn Te ruim bewustzijn waarbij de geest compleet open komt te staan.

Alsnog het voordeel van geestverruiming dus geestverruimende middelen, maar dan ook de nadelen maar het kan een ervaring zijn die zelfs na 20 jaar nog uitwerking heeft al is het een "simpele" joint eens in het weekend.

Je verruimt de geest stap voor stap en soms in 1 keer, en ondertussen is je hele opvatting over het leven ruimer. Open minded worden ook wel.

Maar niets voor mij meer
Paddo's kunnen best snel gevaarlijk zijn. Op zich snap ik zeker wel dat mensen die geestelijk niet zo sterk zijn rare dingen kunnen doen.

Het rare is dat je (in mijn geval en de gevallen om mijn heen iig) de tijd compleet kwijt bent, je ligt 2 minuten op de grond en voor je gevoel lig je er al een dag.
dat is ook waar het gevaarlijk word; teveel nadenken; 'ik moet morgen een bakkie doen bij mn moeder, moet morgen voetballen, maandag weer naar school maar ik loop al dagen in huis rond te dwalen. ik kom nooit meer uit mn trip'

Zo ga je panikeren en val je in een oneindig gat met rare/nare gedachten.
Heb het nu 1 keer gehad en zal de volgende keer het 2e kopje laten staan .
Ik was nog nuchter genoeg om te beseffen dat het de paddo's waren maar ik kan best begrijpen dat je erg in paniek kan raken.
Op bed liggen en je wachten tot het minder werd was een prima middel in dit geval. (Y)
pi_63117076
Toen ik wiet rookte leek het dus echt op verruiming en niet op verdoving. Mijn pa spreekt altijd over verdovende middelen bij wiet maar ik denk dus echt dat het verruiming is.

Zelfs wiet waar ik ook suf van kon worden was verruimend in mijn beleving, maar dat weet ik nu niet uit te leggen nu. In ieder geval leek mijn bewustzijn te groeien toen van klein naar groot.
Genieten is toegestaan!!!
  maandag 10 november 2008 @ 22:56:51 #94
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63117128
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:46 schreef snorfiets het volgende:

Zo ga je panikeren en val je in een oneindig gat met rare/nare gedachten.

Daar vallen inderdaad wel wat meer mensen om mij heen in. Daarom doe ik nu alleen nog maar paddo's met dezelfde persoon, omdat hij net zoals mij weet dat je niet aan je problemen moet denken.

Bij mij is het zelfs niet zo dat ik er niet MOET aan denken, ik HOEF er niet aan te denken omdat ik altijd wel geniet.
De enige nare gedachte die ik soms krijg is: ":') oh nee, straks is deze mooie avond meteen alweer afgelopen"

Maar zoals je al zei: Als ik dan op de klok kijk en zie dat er slechts 45 minuten voorbij zijn gegaan in plaats van 5 uur, dan voel ik mij meteen weer überchill

Daarom is het afraadbaar voor mensen die emotioneel zwak (-of is het juist sterk? ) zijn en/of naar de psychiater gaan. Je moet je problemen kunnen loslaten en genieten van de mooie dingen. Als je in je 'normale' leven ook stressed als een lepra-neger, dan is dit iets wat je absoluut niet moet doen. JUUUUST GOOooOOo with the floooooowwwww.
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:55 schreef Topspin het volgende:
Toen ik wiet rookte leek het dus echt op verruiming en niet op verdoving. Mijn pa spreekt altijd over verdovende middelen bij wiet maar ik denk dus echt dat het verruiming is.

Zelfs wiet waar ik ook suf van kon worden was verruimend in mijn beleving, maar dat weet ik nu niet uit te leggen nu. In ieder geval leek mijn bewustzijn te groeien toen van klein naar groot.
Dan heb jij dat inderdaad zo gehad, en kan ik nimmer over oordelen Ik wou dat ik dat ook had -dat ik door een jointje even mijn brain kon verruimen- maar bij mij is het helaas wel 'slechts' verdovend met meligheid/droogheid/traagheid.
pi_63117192
KANKERGRISTEREN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_63117302
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:56 schreef RickoKun het volgende:

Daarom is het afraadbaar voor mensen die emotioneel zwak (-of is het juist sterk? ) zijn en/of naar de psychiater gaan. Je moet je problemen kunnen loslaten en genieten van de mooie dingen. Als je in je 'normale' leven ook stressed als een lepra-neger, dan is dit iets wat je absoluut niet moet doen. JUUUUST GOOooOOo with the floooooowwwww
Heb je gelijk in

Over dat stressen van te voren of uberhaupt gestressed zijn. Dat maakt de kans groter. Ook niet druk maken dat je het doet dus dat het slecht kan gaan omdat je het doet. Uitgaan van...Drugs are bad okey als je drugs gebruikt dus ook.

Maar alsnog, zomaar een slechte rit zonder echte reden. Paniek op het moment.
pi_63117388
Eens met klacht, in afwachting van een demonstratie ofzo, want dat moet nu toch echt wel vind ik. Je kan te ver gaan
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  maandag 10 november 2008 @ 23:05:04 #98
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_63117406
Kut man, ik wou ze nog ooit gaan gebruiken .
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
pi_63117504
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:05 schreef Rhythm het volgende:
Kut man, ik wou ze nog ooit gaan gebruiken .
Wat houdt je tegen?
pi_63117553
quote:
Smartshops Overleg naar de rechter wegens beoogd paddoverbod

Het bestuur van de Vereniging Landelijk Overleg Smartshops (VLOS) reageert verbaasd en teleurgesteld op het besluit van de Ministerraad van afgelopen vrijdag om de Algemene Maatregel van Bestuur rond het beoogde paddoverbod, al per 1 december aanstaande in werking te laten treden. De VLOS stapt naar de rechter.

Het landelijk smartshops-overleg is verontwaardigd omdat de Ministers van VWS en Justitie niet willen luisteren naar de stroom van waarschuwingen met betrekking tot de ongewenste gevolgen van zo’n paddoverbod. De VLOS onderhandelde tien jaar lang met de overheid rond de verkoop en gebruik van hallucinogene paddenstoelen en pleitte voortdurend voor reguleren in plaats van verbieden. De VLOS betreurt het ten zeerste dat verdere samenwerking onmogelijk wordt gemaakt en dat haar leden en hun afnemers met een verbod op rauwe wijze voor het blok worden gezet.

De Opiumwet schrijft voor dat eerst sprake moet zijn van gebleken schade voor de volksgezondheid en de samenleving. Tegenover een jaarlijkse verkoop van ongeveer anderhalf miljoen paddoporties in Nederland staat een zeer beperkt aantal incidenten dat niet aantoonbaar in verband kan worden gebracht met het gebruik van paddo’s. Er heeft geen wetenschappelijk of toxicologisch onderzoek plaatsgevonden. Minister Klink (VWS) slaat de adviezen van de door hem ingeschakelde onderzoekers, zoals het CAM, in de wind en baseert zijn besluit op aannames en ongefundeerde uitspraken, aldus de VLOS. De VLOS-leden voelen zich tekort gedaan door deze onredelijke opstelling.

De VLOS stelt: “Een algemeen geldend paddoverbod zal onherroepelijk leiden tot sluiting van vele smartshops, terwijl de overblijvende smartshops grote financiële schade zullen lijden. Dit kwam bij de behandeling in de Tweede Kamer nauwelijks aan bod.”

Bestuur Vereniging Landelijk Overleg Smartshops (VLOS)
Het is niet veel, en waarschijnlijk maakt het geen tyfus uit, maar het is iets. In elk geval nog een laatste tegengeluid

Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  maandag 10 november 2008 @ 23:09:53 #101
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_63117576
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:07 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen?
De wens om het op mijn kamer te doen als ik op kamers zit, terwijl ik het even daarvoor bij een fatsoenlijke coffeeshop heb gekocht.

Ouders .
PI's zijn belangrijk.
pi_63117637
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:09 schreef Rhythm het volgende:

[..]

De wens om het op mijn kamer te doen als ik op kamers zit, terwijl ik het even daarvoor bij een fatsoenlijke coffeeshop heb gekocht.

Ouders .
Is er altijd iemand thuis en gaan ze nooit ergens heen ?
  maandag 10 november 2008 @ 23:12:33 #103
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_63117699
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:11 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Is er altijd iemand thuis en gaan ze nooit ergens heen ?
Dat wel, maar het zit me niet lekker om het thuis te doen. Geen idee of ze het goed vinden trouwens, maar ik heb ook nog een broertje en een zusje (geen pics, hoewel ). Het lijkt mij wel chill om het een keer met wat maten allemaal te doen .
PI's zijn belangrijk.
pi_63117764
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:12 schreef Rhythm het volgende:

[..]

Dat wel, maar het zit me niet lekker om het thuis te doen. Geen idee of ze het goed vinden trouwens, maar ik heb ook nog een broertje en een zusje (geen pics, hoewel ). Het lijkt mij wel chill om het een keer met wat maten allemaal te doen .
bos
wel elkaar een beetje in de gaten houden maar dat spreekt voor zich neem ik aan

x
pi_63117841
Die OP!
pi_63117845
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:12 schreef Rhythm het volgende:

[..]

Een van je homies is vast wel eens alleen thuis voor geruime tijd !
pi_63117914
Suiker-klontjes meenemen als het te heftig zou worden raden ze ook wel eens aan Dat suiker de trip minder laat gaan mocht het te ver gaan.

Heb nu Pink Floyd opstaan, volgens mij muziek die precies bij zo'n trip zou kunnen passen.
pi_63118045
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:18 schreef Topspin het volgende:
Suiker-klontjes meenemen als het te heftig zou worden raden ze ook wel eens aan Dat suiker de trip minder laat gaan mocht het te ver gaan.

Heb nu Pink Floyd opstaan, volgens mij muziek die precies bij zo'n trip zou kunnen passen.

lekkerrrr
pi_63121186
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:18 schreef Topspin het volgende:

Suiker zit volgens mij echt tussen je oren, dacht dat het nooit bewezen was.
pi_63121258
Niet meer roken in cafe's, geen paddo's meer, coffeeshops zijn in 2010 weg.

Maar iedereen moet vooral tot zijn 80ste blijven werken.
pi_63123915
wat een kk onzin allemaal
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:13:57 #112
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63125849
UPDATE in de OP jullie weetzen! Ook geen blowerij dus onder de 21
pi_63125912
Terecht ook. Kinderen horen niet met wiet bezig te zijn.
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:34:54 #114
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63126358
Mwoah het is toch ook vanaf 18 jaar? Mij boeit het niet nu ik 22 ben maar ik wist op mijn 18de heus ook wel wat ik deed hoor. Dan is het (super) ego al wel zo ver ontwikkeld dat je heus wel voor je zelf kan denken.

Echter denkt de regering dat het gewoon voor ons kan denken. Daarom moet dit niet veel langer doorgaan anders komt er een extremist bij
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:51:00 #115
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63126713
Betutteling van de overheid, regelrechte onzin ook.
In het onderzoek dat is gestart door de overheid wordt het alleen maar afgeraden om paddo's in de illegaliteit te laten verdwijnen. De gezondheidsrisico's volgens het CAM zijn er bijna niet, ook is er nu geen criminele betrokkenheid bij het verkopen van paddo's.

Maar men luistert hier natuurlijk niet naar want die Gristenhonden vinden drugs maar eng.
Van de paddoproblemen in Amsterdam (in andere steden waar ook paddo's worden verkocht komen die problemen nooit voor) gaat het in 90% van de gevallen om toeristen die allerlei soorten drugs door elkaar hebben lopen gebruiken.

dinsdag 11 november 2008 @ 12:52:15 #116
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63126736
En oja, in Frankrijk gaan er jaarlijks zo'n 20 mensen dood door het eten van giftige paddo's.
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:55:45 #117
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_63126828
belachelijk
is dat dan al 100% zeker?
in dat geval wil ik nog wel deze maand een keer paddo's doen als afscheid
pi_63128911
Belachelijke betutteling door de overheid. Ik neem zelf geen paddo's, maar laat iedereen dit even voor zichzelf beslissen aub
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:27:22 #119
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_63129041
In 2010 ga ik verhuizen naar Jamaica. .
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:38:33 #120
17420 DeX090
bastard on parade
pi_63130961
Kudos voor de paint, Ricko. Beste paint die ik gezien heb de afgelopen tijd.

OT: Idiote reactie van de regering natuurlijk. Ondanks herhaaldelijk aantonen dat er geen gevaar bestaat bij paddo's zolang ze niet genuttigd worden in combinatie met alcohol/weed/andere zooi rammen ze toch hun gristenidealen erdoor. Ik hoop dat het Nederlandse volk het toch wel gehad heeft met het CDA in 2010, hoewel ik vrees dat er genoeg mensen rondlopen die zich graag laten betuttelen. Trieste zaak.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')