De wens om het op mijn kamer te doen als ik op kamers zit, terwijl ik het even daarvoor bij een fatsoenlijke coffeeshop heb gekocht.quote:
Is er altijd iemand thuis en gaan ze nooit ergens heenquote:Op maandag 10 november 2008 23:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
De wens om het op mijn kamer te doen als ik op kamers zit, terwijl ik het even daarvoor bij een fatsoenlijke coffeeshop heb gekocht.![]()
Ouders.
Dat wel, maar het zit me niet lekker om het thuis te doen. Geen idee of ze het goed vinden trouwens, maar ik heb ook nog een broertje en een zusje (geen pics, hoewelquote:Op maandag 10 november 2008 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is er altijd iemand thuis en gaan ze nooit ergens heen?
bosquote:Op maandag 10 november 2008 23:12 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat wel, maar het zit me niet lekker om het thuis te doen. Geen idee of ze het goed vinden trouwens, maar ik heb ook nog een broertje en een zusje (geen pics, hoewel). Het lijkt mij wel chill om het een keer met wat maten allemaal te doen
.
Een van je homies is vast wel eens alleen thuis voor geruime tijdquote:Op maandag 10 november 2008 23:12 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat wel, maar het zit me niet lekker om het thuis te doen. Geen idee of ze het goed vinden trouwens, maar ik heb ook nog een broertje en een zusje (geen pics, hoewel). Het lijkt mij wel chill om het een keer met wat maten allemaal te doen
.
quote:Op maandag 10 november 2008 23:18 schreef Topspin het volgende:
Suiker-klontjes meenemen als het te heftig zou worden raden ze ook wel eens aanDat suiker de trip minder laat gaan mocht het te ver gaan.
Heb nu Pink Floyd opstaan, volgens mij muziek die precies bij zo'n trip zou kunnen passen.
Suiker zit volgens mij echt tussen je oren, dacht dat het nooit bewezen was.quote:Op maandag 10 november 2008 23:18 schreef Topspin het volgende:
Suiker-klontjes meenemen als het te heftig zou worden raden ze ook wel eens aanDat suiker de trip minder laat gaan mocht het te ver gaan.
Heb nu Pink Floyd opstaan, volgens mij muziek die precies bij zo'n trip zou kunnen passen.
En dan nog 20 jaar wegkwijnen in een bejaardentehuis of nog erger, een verzorgingstehuis.quote:Op dinsdag 11 november 2008 07:41 schreef Specularium het volgende:
Niet meer roken in cafe's, geen paddo's meer, coffeeshops zijn in 2010 weg.
Maar iedereen moet vooral tot zijn 80ste blijven werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |